Tony Stark Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 Pořád přemýšlím, jak se může olej když auto běžně jezdilo a neztrácelo na výkonu či jiné anomálie, dostat ke svíčkám a až nahoru k liště. Mám pár nápadů ale co může být příčinou dle Vás ostatních? Tohle mne zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 (upraveno) @Tony Stark jediny co me naadlo ze nekdo dolival olej s nalezitym rozbehem a autor vlakna otevrel PRVNE kapatu po n+1 letech Upraveno 28. listopad 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 To by aj mňa zaujímalo, olej zvyčane steká zhora nadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 (upraveno) Normalně se tam dostane, pokud netěsní víko ventilů tak sákne uplně nahoře a stéká ke svíčkám To černý je víko, sákne to mezi tím víkem a hliníkovým blokem, svíčky jsou uplně dole uprostřed Upraveno 28. listopad 2018 uživatelem Radek Hurvajz inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 Buď tam bylo hodně oleje a někdo neustále z nepochopitelného důvodu dolíval, což je blbost, jelikož by to mělo hodně negativní vliv na směs a chod motoru, netáhlo by to, dusilo by se to, hlavně to by kouřilo jako stará PDčková oktávka, když je studená. Pokud by to bylo těsnění pod víkem ventilů, byl by celý motorový prostor resp. vrchní část motoru od oleje, kryje to tam včetně zapalovací lišty malý černý plast. Tam je problém jinde si myslím já ... Měnil jsem jak těsnění víka ventilů, tak jsem dělal komplet hlavu ale nikdy jsem nenašel olej u svíček natož nahoře u zapalovací lišty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 28. listopad 2018 Sdílet Odesláno 28. listopad 2018 (upraveno) No vidiš, a ja měl svičky zaplavený olejem, když jsem auto koupil, nijak moc to poblitý okolo nebylo, ono to sakne třeba jen na dvou mistech a čurkem to stéká ke svícím. Prostě je to tak, neřeš že tam bylo moc oleje, to je kravina Jinak u 406 to bylo uplně to samý. Upraveno 28. listopad 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 (upraveno) A ještě bych poznamenal, že svůj podíl může mít i vedení odvzdušnění olejové mlhy z hlavy, který po těch letech je ztvrdlé a většinou i prasklé. Sám jsem to musel celý vyhodit ven a koupit klasickou olejovou hadici a vyměnit ten husí krk, co vypadá jak husí krk na elektriku. Naštěstí je husí krk a koncovky jako dva samostatné díly, kdy samotné koncovky lze použít a hadicí vhodného průměru zaměnit. Když jsem to sháněl já, tak jsem to nějak neřešil a koupil tlakosací olejovou hadici na olej, stěna cca 3mm, ale asi by stačila i nějaká silikonová/teplotně odolná, tenkostěnná. Hadice měla žlutý nápisy a pruhy, tak předpokládám přidala aspoň 16 koní. Jinak na fotce je vidět jen část toho husího vedení, další část pokračuje až před škrtící klapku, tu tenkou hadičku doproučuju taky vyměnit (opět teplotně odolnou kolem 150°C, olejivzdorná). Upraveno 30. listopad 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 @Radek Hurvajz, @inoxing a dqalsi: mam dojem a mam dojem ze mam spravny dojem ze bez ohledu na zamasteni/zaplaveni svicek Vam z tohodle duvodu nezustalo auto stat a neslo natocit! Proste primarni pricinou poruchy jak ji popisuje autor vlakna nebyl zrejme olej kolem svicek. Howhg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 V tomhle maš pravdu, naše reakce byla jen na to že není možný aby se tam olej dostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 Jsou to příspěvky k tématu, myslím že nejdeme mimo téma a nadpis. Pokud někdo v budoucnu bude něco o "oleji ve svíčkách" nebo podobného hledat, tak příspěvky odpovídají nadpisu. Mě tahle závada odrovnala modul, nezůstal jsem stát, ale auto se dusilo při prudkém sešlápnutí plynu. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 Veko ventilov ma napadlo ako prvé, lenže to si myslím je blbosť, sviečky sú utopené v takom malom valci kde vojde tak akurát kľúč na sviečky, teda dookola sú chránené pred vniknutím bordelu a aj oleju, ktoré by sa pri výmene/kontrole sviečky mohli dostať až do spaľovacieho priestoru a tu by bol vážne problém. Riešiť odkiaľ sa tam ten olej vzal je podľa mňa na mieste, nestačí vyriešiť iba následky ale aj príčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. listopad 2018 Sdílet Odesláno 29. listopad 2018 Jenže ty trubky ve kterých je svíčka jsou tam jen namačknutý, proti prusaku oleje nejsou utěsněný. Ježíš, tohle je uplně běžná zavada, napiš si do google olej u svíček a uvidíš co najdeš. To nemá smysl řešit, je to prostě normální, stává se to celkem běžně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 30. listopad 2018 Sdílet Odesláno 30. listopad 2018 No to ma nenapadlo, že nie sú chránené proti priesaku kvapaliny, v takom prípade je to asi najpravdepodobnejšia príčina, veľa, naozaj veľa týchto motorov je mokrých od toho veka ventilov. Som rád, že na tom mojom to je krásne suché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 @tommek čím to tedy bylo? Ať se ví pro další případný ojedinělý případ. 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t152 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Určitě je to těsněním víka ventilů. Měl jsem to taky,tak jsem ho vyměnil a je sucho.Měnil jsem stranu u sacích ventulů.Stojí kolem 50,-kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ales0s Odesláno 7. únor 2022 Sdílet Odesláno 7. únor 2022 Ahoj všem, mám naprosto stejný problém. Motor NFU - 1,6 16V Chyba "Anti pollution faulty", někdy jede OK, někdy za jízdy klesne výkon, jako by šlo na 3 válce. Při opětovném nastartování OK. Někdy má kolísání otáček už od startu. Při kontrole svíček jsem je našel komplet v oleji, teče pod víkem ventilů -> přetěsnit. I po vyčištění chyba trvá. Měnili jste jen zapalovací lištu, nebo někdo i něco jiného? Díky Aleš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. únor 2022 Sdílet Odesláno 7. únor 2022 Tak určitě vyměnit ty svíčky a tu lištu můžeš zkusit stojí asi dvojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 7. únor 2022 Sdílet Odesláno 7. únor 2022 (upraveno) Jestli byly zalitý hodně, tak to zřejmě šlo do zkratu a rampu jsi odpálil. Stalo se mi něco podobnýho na 2.0i, natekla mi voda do jedný svíčky, rampa to odnesla. Občas funguje dobře, občas blbne. Trochu to šlo cenama dolů, dají se sehnat i za 1000. Ale bylo by fajn se podívat, jakou chybu ti to vůbec píše. Upraveno 7. únor 2022 uživatelem VojtouNerCZ inoxing a 307rg ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. únor 2022 Sdílet Odesláno 8. únor 2022 (upraveno) Cívka je nevyzpytatelná. Jak se někde jednou probije uvnitř, je po ni. Ona dál bude třeba fungovat, ale při ztížených podmínkách pro zápal bude probíjet uvnitř a ne na jiskřišti. Proto je zakázané vyndávat zapalovací kabely/moduly za chodu- protože se může stát, že se cívka probije uvnitř. Upraveno 10. únor 2022 uživatelem inoxing pravopis lopata Hafity a 307rg ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.