Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 break nefunguje kurenie na nohy


Marone

Recommended Posts

Taak dnes jsem to nechal na panelu rozdelene na horu ke sklu a dolu k noham - teplota na panelu jako vcera +24°C venku vitr predehrev cca 10min a teplota -3°C po
cca 15km bylo vzadu dole "nepeknych +6,2°C tedy ZIMA.
Opakovane si to zitra necham jen dolu.A uvidime.
Ale co me napadlo kdyz tak pekne tahnul studeny vzduch k noham - je jsou tesne dvere tedy "pirela" pod vyplni ty diry lajcky recene jsou zalepene :D po zavreni okna cca 1cm "skvira" byl klid - netahlo.

A k topeni neni to zas tak slozite spis je problem sehnat starou klasiku tedy "analog" a v dobrem stavu nas tento spas komplet zastavba prisla na cca 15/17tis ale pred lety - da se asi dohledat
na foru je tady taky o tom hodne obsahle vlakno a diky clenum kteri "pomohli" mame vestavbu jako v 3,0 V6 a ne jako v 2,2HDi kdy je prvni verze asi o 200% lepsi kdyz se delala prevodovka .....
Na druhou stranu je "veselejsi" na hluky ktere jsou prenaseny prez kryt motoru a hadice trubky od topeni :( ale to je asi dan za "ticho" v interieru.

Nic mene velky dik patri nasemu "dvornimu mechanikovy" ze ma na moje napady nervy 🤫

Nic mene pokud nebude zaklad v poradku tedy cisty spravne fungujici chladici system odvzdusneni tak je zbytecne pridat nezavisle topeni.Ono topeni je TOP zapezitost "ALE" pak je potreba mit v poradku
altik starter ale predevsim
baterku ..... Jinak treba bude teplo ale nenastartujeme a to je docela problem u motoru v aute.

 

DSCN5301aa.jpg

DSCN5294.JPG

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja taky ne :) ale ikdyz to ma samo vypnout kompresor kdyz je kolem 0°C tak to proste vypinam - stejne tak kdyz klimu v zime krom odmlzeni oken nepotrebuju.
Staci si to "namichat" se studenym vzduchem samo topeni i bez klimy ... Ale mame to stale na "AUTO"

A jeste vec jedna mame ele.radiator spatny tak ze tento predehrev nam nefunguje - mozna vysvetleni proc je nabeh takovej jakej je - driv kdyz fungoval tak vlahej vzduch byl

po cca 2 - 3 min ted bez nezavisleho topeni ee.

Upraveno uživatelem Lihous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:xvul

No urcite jsem o nem uvazoval - sice v aute mame hodne veci jinak a hodne veci schazi predevsim tech kterym rikaji EURO3 nic mene mam rad kdyz veci funguji jak maji
myslim si ze radiatorek odesel prave diky vestavbe topeni - on hreje pomerne hodne a my mame regulaci otacek jinak nez je doporucena zastavba
na motor topeni.A cas od casu nesel vubec .......,tak ze se muselo stat to co se stalo proste shorelo.
Navic netusim jak jednoducha je vymena - urcite demontaz kasliku .....??
Ale asi nam  nejak neschazi - topeni pouzivame stale na rychle ohrati motoru a tu decku dve nafty navic .... usporim v celkove spotrebe nasledne s ohratym motorem - predevsim olejem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Nazdar po dlhsom case. Odvzusnil som cely system, ale minimum vzduchu vyslo. Vsimol som si jednu zlakladnu vec, ak je vonkajsia teplota nad 0, tak mi pekne ide teply vzduch aj na nohy. Ale ak je vonku mraz a este idem aj rychlejsie na aute, tak z bocnych a prednych fukarov ide horuci vzduch ale na nohy ide studeny. Mate niekto stym skusenosti? Ak dam karton pred chladic? Resp neviem vobec ako by sa to dalo vyriesit. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud zavreme vsechny vydechy na palubce a na panelu dame "jen dolu" fouka jaky vzduch ???

Pokud studeny bude asi problem nekde na klapkach a nebo samotnem servu ??


Jinak ja si tuhle dal asi 600km venku cca 0°C jak mam na fotce a vzadu na teplomeru stale kolem +24°C .... Ale je fakt ze vic "topi" do palubky nez pro nohy a zadni spodni vydech je teplejsi nez predni primo pod palubkou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak som spravil. Ale zavisi od vonkajsej teploty. Isiel som minuly vikend 450km vonku bolo -3, vsetky fukare pozatvarane, fukanie na nohy zapnute a chladny vzduch isiel. Vcera som isiel 50km, vonku 2 stupne a isiel teply vzduch, ale cim rychlejsie som isiel tym sa vzduch na nohy schladzoval. Najhorsie je ze ked potrebujem ist dlhsiu trasu a vonku mraz, tak strasne studeny fuka rovno na nohy. 

Nahodou nemas k dispozicii nejake schemy od fukarov?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím a prosím o radu.

Mám 406 HDi 80Kw r.v. 1999, v létě jsem zjistil, že mi nefunguje klima, po napíchnutí na počítač to ukázalo chybu řídící jednotky. Nějak jsem to neřešil a léto jsem přežil. Teď mi přestal fungovat ventilátor, po na píchnutí na počítač to ukázalo chybu, trvalá chyba řídící jednotky. Nejsem až tak zběhlý v této problematice, tak se ptám. Asi hloupě. Je pouze jedna centrální řídící jednotka? Nebo problém kolem topení a klími má svoji řídící jednotku? Kde případně najdu onu řídící jednotku ? Děkuji za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Jen myslenka prozatim nerealizovana!

Dnes cestou do Brna me prislo "ze" pro nastaveni topeni jen pro nohy foukaji vydechy na tunelu vic jak vydechy pod palubkou ----> co zkusit nejak zaregulovat tyto vydechy?
Jak moc negativne se to projev nemam tuseni teoreticky by to melo vic "foukat" pod palubkou .... tedy na nohy ridice a spolujezdce.
Ovsem ti co budou cestovat vzadu to nebudou mit asi zrovna prijemne .... ??

Zkusim poresit a dam vedet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...