Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rezerva u 206CC kabrio


Hummer2

Recommended Posts

Průměr kola zůstává stejný, pravě diky rozdílné výšce bočnice (Né běhounu, to je čast se vzorkem!), takže rezervu s jiným průměrem disku použít mužeš.

A pokud by tam přeci jen byl velký rozdíl dělá se to tak že se montuje jen na zadek, tzn pokud pichneš přední kolo tak si daš kolo za zadní napravy dopředu a rezervu na zadek, je to kvuli vlivu na diferenciál, ale to jen opravdu pokud by byl velký rozdíl v pruměru celého kola. (Pro rejpaly, u zadokolky je to naopak :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rozhodnutí je asi takto:

- co se stane, když budu mít defekt? Zmeškám jednání? Je to jediné moje auto k dispozici?

- jezdím daleko, nebo jen okolo komína?

- doveze mi někdo náhradní kolo, např. zimní? Ať už z rodiny, z firmy, ze servisu?

- na lepicí spreje bych opravdu nespoléhal

- ze zkušenosti:

- pneu s nízkým vzorkem se častěji prorazí

- prorazit může i ostrý kamínek, když sypou cesty

- mám tady 23 aut, mohu poskytnout hrubou statistiku: 1 defekt asi na 80 t. km. Jezdí se i po okreskách, někdy i do terénu.

 - já mít kabrio a jezdit jen okolo komína, tak rezervu nevozím. Jedině na delší cestu, např. přes 30 km bych ji vzal, ale na nákupy ne.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 @P607Olda Mam sice rezervu, ale kdo ji nekdy sundaval na P106, vi ze to v zime tak zatuhne ze je nesundatelna. Sprej je akorat pro vztekani se gmare a tak nezbyva nez kamarad kterej doveze pojizdnacek hever, dlouhou tyc ke Gole a letnak na nouzove dojeti:myslim

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

106 má koš a šroub s háčkem? To mám na všech Partnerech, i Expertech. Při každém přezouvání protočit šroub a namazat. Boxer to měl taky. Teď prý má naviják. Naviják protáčíme taky (307SW, 5008).

Kluci na Partnerech mají defekt tak často, že šroub nestihne zareznout😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten šroub je dobré vžycky v létě vytočit, očistit, promazat vazelínou, přitom vytáhnout rezervu a dofoukat, prohlídnout pneu, ošetřit disk a pak vše složit, jezdím každý den, měl jsem skoro furt auta s tím košem na rezervu a nikdy se mi nestalo, že by to nešlo povolit, je to asi nejdůležitější šroub v autě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...