Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot v ČR dosáhl v říjnu rekordního tržního podílu


Béďa

Recommended Posts

V měsíci říjnu značka Peugeot z hlediska prodejů opět sklidila bohatou úrodu. Na klesajícím automobilovém trhu zaznamenala nárůst o 26,8 % a její tržní podíl dosáhl rekordních 5,78 %.

Desátý měsíc roku je letos už osmým, ve kterém Peugeot překročil tisíc registrovaných vozů, a třetím, ve kterém pokořil pětiprocentní hranici podílu na trhu. Pokračoval tak v letošní nepřetržité sérii úspěšných prodejních měsíců, z níž je patrné, že rok 2018 bude pro značku Peugeot v ČR jednoznačně nejlepším v historii.

V rámci osobních vozů patřila v říjnu Peugeotu v ČR 5. příčka v pořadí automobilek, přičemž v loňském roce se musel spokojit až s 10. místem. S 900 registrovanými vozy získal 4,57% trhu osobních vozů, což představuje nárůst o 30 %. V kategorii lehkých užitkových vozů se Peugeot v říjnu opět ujal vedení a s 354 vozy obsadil 17,8%  trhu LCV. Celkový počet 1254 vozů znamenal kromě rekordního podílu na trhu (5,78 %) také postup na 5. místo v žebříčku značek.

Celkově za prvních 10 měsíců letošního roku registroval Peugeot v ČR 11 571 vozů, čímž s dvouměsíčním předstihem dosáhl úrovně celoročního prodeje značky v loňském roce (11 663 vozů ke konci prosince 2017). Vzhledem k tomu, že rok 2017 byl prodejně nejúspěšnější v historii, je zřejmé, že rok 2018 ho dalece překoná. K markantnímu zvýšení registrací o 18 %, což představuje 1761 vozů, přispěla zejména osobní modelová řada. S 9 309 registrovanými vozy a 4,09% podílem na trhu Peugeot vylepšil loňské skóre o 2 081 neboli 28,8 %, což je vzhledem ke klesajícímu trhu obdivuhodný výsledek.

Na trhu lehkých užitkových vozů bude značka Peugeot v letošním roce usilovat o obhajobu pozice „Nejprodávanější značka užitkových vozů  v ČR“, kterou získala loni. V říjnu učinila významný krok k dosažení tohoto cíle, když se po dvou měsících opět vrátila na první místo celkového pořadí automobilek a za prvních 10 měsíců vykázala 2 262 registrovaných užitkových vozů.

„Naše prodejní výkony jsou výsledkem dlouhodobé obchodní strategie založené na postupném pokračujícím růstu. Obchodní úspěch SUV řady, zářiová akce 7 dní Peugeot, významné fleetové zakázky – to jsou hlavní faktory, které táhly naše prodeje nahoru, nicméně díky stabilní obchodní politice byla značka Peugeot připravená reagovat na různé situace na trhu, zejména pak na nové homologace dle protokolu WLTP, čímž jsme se ubránili prodejním výkyvům. Mimořádně dobré výsledky v průběhu celého roku nás tak dovedly k rekordnímu finále v předstihu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

0logoPeugeot_V_RVB_9_0_0_0.jpg

0i.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No my bohužel nejsme jenom výrobna aut, my jsme  taky výrobna komponentů pro všechny automobilky co jich v Evropě je. Dělají se u nás i dost podstatné hitech součástky třeba na Porsche (např. karbonové brzdy pro GT3RS a GT2), díly na Ferrari, Jaguar i RollsRoyce, řídící jednotky pro John Deere se posílají letecky do USA atd atd...

Jsme na tom automotive závislí až nezdravě. Na druhou stranu je tady taky zaměstnaných strašně moc cizinců, ale je otázka jestli oni přijdou o práci jako první, až bude menší odbyt.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...