Přejít na obsah
martinvojik

Motor 8HX 1.4 HDi - startovani motoru stand-alone

Recommended Posts

Dobry den, zdravim vsechny Pezotaky. Mam takovy pikantni technicky dotaz. Poridil jsem kompletni motor 8Hx DV4TD. Je plne nastrojen, osazen vsemi senzory a kabelazi. Nemam ale ridici jednotku ani klicek s cipem imobilizeru, to si jeste mohu obstarat. Poradili byjste mi, co vsechno si musim dosehnat abych byl schopen nastartovat motor takrka na podlaze garaze? Tzn bez auta? Dekuji za kazdou prinosnou poznamku ci radu, Martin

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, co s tím zamýšlíš, např. pohánět pilu a štípačku, anebo čerpadlo? A zda jen zkusit, anebo natrvalo?

Asi budeš potřebovat právě ten zbytek elektroniky, který se nachází v autě. Takže kup nějaké auto, postav vedle a prodlužovacími kabely propoj...

Jednodušší je asi namontovat ten motor do nějakého auta, nejlépe do toho, ve kterém má pak definitivně pracovat.

Jako stabilní samostatný motor pro pohon něčeho to asi bude fuška a dost drahé, dostrojit ho.

Upraveno uživatelem P607Olda

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpověď. Takže sehnání celé sítě, nebo eventuelně dárcovského auta se asi nevyhnu. Předpokládám že bez imobilizéru to také asi nastrartovat nepůjde. Ještě bych se zeptal na asi poslední věc. Kdybych eventuelně sehnal celou tu elektrickou síť, tak předpokládám, že síť motoru bude se zbytkem auta spojená nějakou jednou štekrem nebo sběrnicí? Jde mi tedy o to, zda zbytek sítě mají všechny motorizace stejný? Děkuji

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nic ve zlém, ale pokud se tahle ptáš, tak se do toho radši nepouštěj. Opravdu. Není to taková sranda s common railem. Jestli chceš stacionární diesel motor ať už na cokoliv, sežeň si starý D motory, který nepotřebujou vůbec nic, možná tak +12V na start/stop solenoid a máš po startostech (i bez zapojeného solenoidu předvstřiku, 3. vsřiku apod. to pojede v případě přítomnosti), zkrátka se starým rotačním/pístovým čerpadlem, ovládání plynu přímo na něm přes lanko (ne elektronický plyn- Tdi apod...). Čím starší motor, tím lepší, na vrakáčích se toho válí tuny (ze starých VW 1U 1.5D, 1,9D, peugeotů 1,7D, 1,9D, Ford endura 1.8D/TD...) za cenu šrotu, za odvoz. Není to odpověď na tvojí otázku, ale uvědom si, že jestli seženeš kabeláž a jednotky z jiného auta, tak k tomu musí být i klíče a budíky (ikdyž možná něco vynechat lze). Ale potřebuješ pak alespoň vlést přes diagnostiku do jednotek, abys kdyžtak mohl přizpůsobit/nakódovat vstřiky (?) a v případě marného startování zjistit proč. Úplná utopie. Jestli je 1.4Hdi funkční, tak někomu určitě poslouží do auta a ty si můžeš za utržené peníze koupit takový starý dehty 3 kusy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×