Jump to content
Sign in to follow this  
martinvojik

Motor 8HX 1.4 HDi - startovani motoru stand-alone

Recommended Posts

Dobry den, zdravim vsechny Pezotaky. Mam takovy pikantni technicky dotaz. Poridil jsem kompletni motor 8Hx DV4TD. Je plne nastrojen, osazen vsemi senzory a kabelazi. Nemam ale ridici jednotku ani klicek s cipem imobilizeru, to si jeste mohu obstarat. Poradili byjste mi, co vsechno si musim dosehnat abych byl schopen nastartovat motor takrka na podlaze garaze? Tzn bez auta? Dekuji za kazdou prinosnou poznamku ci radu, Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží, co s tím zamýšlíš, např. pohánět pilu a štípačku, anebo čerpadlo? A zda jen zkusit, anebo natrvalo?

Asi budeš potřebovat právě ten zbytek elektroniky, který se nachází v autě. Takže kup nějaké auto, postav vedle a prodlužovacími kabely propoj...

Jednodušší je asi namontovat ten motor do nějakého auta, nejlépe do toho, ve kterém má pak definitivně pracovat.

Jako stabilní samostatný motor pro pohon něčeho to asi bude fuška a dost drahé, dostrojit ho.

Edited by P607Olda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď. Takže sehnání celé sítě, nebo eventuelně dárcovského auta se asi nevyhnu. Předpokládám že bez imobilizéru to také asi nastrartovat nepůjde. Ještě bych se zeptal na asi poslední věc. Kdybych eventuelně sehnal celou tu elektrickou síť, tak předpokládám, že síť motoru bude se zbytkem auta spojená nějakou jednou štekrem nebo sběrnicí? Jde mi tedy o to, zda zbytek sítě mají všechny motorizace stejný? Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic ve zlém, ale pokud se tahle ptáš, tak se do toho radši nepouštěj. Opravdu. Není to taková sranda s common railem. Jestli chceš stacionární diesel motor ať už na cokoliv, sežeň si starý D motory, který nepotřebujou vůbec nic, možná tak +12V na start/stop solenoid a máš po startostech (i bez zapojeného solenoidu předvstřiku, 3. vsřiku apod. to pojede v případě přítomnosti), zkrátka se starým rotačním/pístovým čerpadlem, ovládání plynu přímo na něm přes lanko (ne elektronický plyn- Tdi apod...). Čím starší motor, tím lepší, na vrakáčích se toho válí tuny (ze starých VW 1U 1.5D, 1,9D, peugeotů 1,7D, 1,9D, Ford endura 1.8D/TD...) za cenu šrotu, za odvoz. Není to odpověď na tvojí otázku, ale uvědom si, že jestli seženeš kabeláž a jednotky z jiného auta, tak k tomu musí být i klíče a budíky (ikdyž možná něco vynechat lze). Ale potřebuješ pak alespoň vlést přes diagnostiku do jednotek, abys kdyžtak mohl přizpůsobit/nakódovat vstřiky (?) a v případě marného startování zjistit proč. Úplná utopie. Jestli je 1.4Hdi funkční, tak někomu určitě poslouží do auta a ty si můžeš za utržené peníze koupit takový starý dehty 3 kusy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...