David93 Odesláno 6. listopad 2018 Sdílet Odesláno 6. listopad 2018 Ahoj. Dnes Jsem zjistil že na mém Peugeotu 406 2.0 hdi 80kw r.v. 2001 mi kuny překousali hadičku vedoucí od ventilů, co jsou za motorem pod čelním oknem ( mám tam 3, tak od toho pravého ) k jakoby sání, asi k nějaké plastové klapce ( je to blízko táhla ovládání plynu ). Nevím jak dlouho s tím takhle jezdím. Jenom jsem se chtěl zeptat k čemu to tam funguje a jaký to mohlo mít vliv na jízdu? Dnes jsem spojil novou hadičkou, vyzkouším až zítra Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. listopad 2018 Sdílet Odesláno 6. listopad 2018 je to emisna klapka skrti vzduch do motora nestalo sa nic len ostala trvale otvorena ked nemala podtlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David93 Odesláno 6. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2018 Takže k čemu tam ta klapka vlastně je? na jízdě to nepoznám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. listopad 2018 Sdílet Odesláno 7. listopad 2018 (upraveno) je to klapka ktora spolupracue s egr , dokopy to tvori taky chytrejsi egr ked otvara egr tak ta klapka priskrcue vzduch od filtra po pridani plynu sa egr naplno zatvara a klapka naplno otvara takze pri jazde to nespoznas nijak ,mozno sa s odstavenou klapkou zlepsi reakcia na plyn tak o desatinu sekundy ale nijak to nespoznas pokial by si vyradil klapku a zaroven aj egr tak tu rychlejsiu reakciu na plyn uz pocitis ale rozdiel je stale minimalny Upraveno 7. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David93 Odesláno 7. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2018 takže ta klapka je tam na nic? a odstavit klapku + egr se asi nedoporučuje že? asi to za to nestojí jestli je ten rozdíl minimální. Ještě bych se chtěl zeptat jak se dá zkontrolovat jestli správně chodí regulace turba? pokud vím tak bych neměl mít regulaci lopatek, ale nějaké klapky která buď zvětšuje průtok, nebo zmenšuje průtok vzduchu v turbu. Dá se to nějak ověřit jestli správně chodí? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. listopad 2018 Sdílet Odesláno 7. listopad 2018 (upraveno) overis na diagnostike , ak by bol problem s tlakom uz si v nudzovom rezime a to zistis hned ,tvoje turbo ma tzv obtokovy ventil , ktory reguluje mnostvo spalin v turbe respektive cast plynov odvadza mimo turbo do vyfuku ak je to potreba egr sa odstavuje hlavne koli tomu aby ti to nezababralo sacie potrubie karbonom a nie koli lepsej reakcii plynu ta klapka tam na nic nieje aj vdaka nej mas vyssiu euronormu ale co sa jazdnych vlastnosti tyka nijak to nepoznas spoznas to az ked klapka zahapruje tak ti bude dusit motor a motor nepojde do otaciek Upraveno 7. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David93 Odesláno 7. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2018 takže je lepší ten egr odstavit kvůli karbonu? a jak se odstavuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.