lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 To je asi cívka v háji,pokud nevysune pastorek,co myslíte? Zkoužel jsem mu trošku pomoci,a zabere až v půlce. Jinak se cívka dost zahřívá. 20181104_163120.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) Měl jsi připojenou kostru jenom na obalu cívky nebo i na šroubu ? Ona ta cívka má totiž vinutí dvě - jedno hlavní , který si bere kostru přes uhlíky a rotor (to při sepnutí cívky a spojení silových kontaktů odpadne) a druhý vinutí je jenom přidržovací (to si bere kostru přímo z obalu) , ale samotný nestačí na sepnutí (zasunutí jádra cívky) Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem jarokare brutall ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 Měl sem kostru jen na obalu,žádnej šroub,na který se připojuje kostra tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) Tak dej kostru na ten kratší silnej šroub té cívky a zkus to znovu , kdybys to přečet pořádně , tak jsem psal , že hlavní vinutí cívky si bere kostru přes ulíky a rotor , ty tam ale momentálně nemáš , tak musíš kostru dát přímo na ten šroub - ten druhej delší silnej šroub musí být volnej ! Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 přesunuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) před 6 hodinami, jarokare napsal: Tak dej kostru na ten kratší silnej šroub té cívky a zkus to znovu , kdybys to přečet pořádně , tak jsem psal , že hlavní vinutí cívky si bere kostru přes ulíky a rotor , ty tam ale momentálně nemáš , tak musíš kostru dát přímo na ten šroub - ten druhej delší silnej šroub musí být volnej ! No jó vlastně,pokud nemám zapojené vinutí startéru,tak můžu použít pomocné vinutí cívky.Zítra vyzkouším,a dám vědět.Díky. Upraveno 5. listopad 2018 uživatelem brixtr Odstraněné obrázky z citace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 nie mozes ale musis inak cievka nenaskoci lebo bude tahat len polovica vinutia co na pritiahnutie nestaci musia tahat obe cievky jak ti pisal jarokare a v ziadnom pripade nedavaj kliest plus polu baterky na na tu hornu dlhu stiftu(musi ostat volna) lebo v momente ked pritiahne cievka spinaci kontakt vo vnutri tak ti ho upecie tvrdy skrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) To vím,proto chci pomocné vinutí pro tuto zkoušku odpájet od šteftu ke startéru. Upraveno 5. listopad 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek prosím :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 sice neviem co skusas, ale opytam sa co robil ten starter v aute ako sa choval ? ak bol v aute a haproval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) Vůbec netočil.Ani náznak.Tak sem ho sundal,rozdělal,vyčistil a zjistil,že uhlíky jsou v háji. Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) ano a preto ani netukol pretoze sa ti prave neukostrila ta druha polovica cievky a nemalo to silu pritiahnut mal si postupovat tak ze niekto by ti otocil klucik poloha start a ty by si na tej malej stifte cislo 50 meral skusackou ci je tam 12 volt potom tu hrubu hornu stiftu ci je tam 12 volt(stale) , ak by bolo potom by si skontroloval ukostrenie motora tiez skusackou alebo voltmetrom meral by si ubytok napetia na kostriacom kabli (pri startovani) ak by toto bolo ok vybral by si starter vymenil uhliky a mal by fungovat ale uz vyskusaj aj tu cievku ale ta bude ok s velkou pravdepodobnostou Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 4. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) Dělám to kvůli kontaktům v cívce,zda spínají. No ale přístup ke startéru u té 307,je hrozný. Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. listopad 2018 Sdílet Odesláno 4. listopad 2018 (upraveno) ten spinaci kontak v cievke co spominas sa urcuje na namontovanom starteri v aute pretoze sa ti moze stat ze v aute bude starter len cvakat cize ta cievka bude cvakat (vsetky kable na starteri budu ok) ale na stole poskladany starter bude normalne fungovat a nebudes chapat preco, rozdiel je v tom ze ten spinaci kontakt na stole bude prenasat len par amper lebo starter nema voci svojmu rozbehu ziadny odpor takze nepotrebuje tolko krmit ale v aute toci motorom takze tym kontaktom potecie okolo 150 amper takze ak je nacaty dajme tomu 20 -30 amper prenesie ale 150 uz nie a preto sa to zistuje s namontovanym starterom v aute Upraveno 4. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 5. listopad 2018 Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 Jestli ten starter ani necvakal , tak koukni na pojistku F8 v BSM v motoru , když bude prasklá , tak tu cívku vyměň rovnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 5. listopad 2018 Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 (upraveno) Startovací automat je K.O. Cívky jsou v automatu dvě, jak psali kolegové, jedna "kostří" o obal cívky/tělo a druhá "kostří" přes spínané plus- uhlíky/vinutí (zde je pak plus, po sepnutí). Startovací automat musí spínat s kostrou na obalu a plusem na slaboproudé větvi (to je ta M6/M5 závitovka/kolík). Pokud se tak neděje, je to na výměnu. Startovací automat spíná i bez zapojeném elektromotoru, tento okruh slouží jen k silnější a rychlešjímu zasunutí pastorku, po sepnutí je pak aktivní jen jedno vinutí, jelikož na druhém je z obou stran + . Cena této srandy cca 250Kč. Dohledej si můj topic "repas startéru valeo nfu", tak najdeš objednací čísla. Upraveno 5. listopad 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lantros7 Odesláno 1. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2018 Uhlíkové kartáče došli později než nový starter. Osadil sem tedy novým startérem,a vůz jezdí. Starý starter sem vyčistil,proměřil,nechal srovnat komutátor,osadil novými kartáči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.