Přejít na obsah
lantros7

Peugeot 307 break - porucha startéru

Recommended Posts

Měl jsi připojenou kostru jenom na obalu cívky nebo i na šroubu ? Ona ta cívka má totiž vinutí dvě - jedno hlavní , který si bere kostru přes uhlíky a rotor (to při sepnutí cívky a spojení silových kontaktů odpadne) a druhý vinutí je jenom přidržovací (to si bere kostru přímo z obalu) , ale samotný nestačí na sepnutí (zasunutí jádra cívky)

Upraveno uživatelem jarokare

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak dej kostru na ten kratší silnej šroub té cívky a zkus to znovu , kdybys to přečet pořádně , tak jsem psal , že hlavní vinutí cívky si bere kostru přes ulíky a rotor , ty tam ale momentálně nemáš , tak musíš kostru dát přímo na ten šroub - ten druhej delší silnej šroub musí být volnej !

cívka.png

Upraveno uživatelem jarokare

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 6 hodinami, jarokare napsal:

Tak dej kostru na ten kratší silnej šroub té cívky a zkus to znovu , kdybys to přečet pořádně , tak jsem psal , že hlavní vinutí cívky si bere kostru přes ulíky a rotor , ty tam ale momentálně nemáš , tak musíš kostru dát přímo na ten šroub - ten druhej delší silnej šroub musí být volnej !

 

No jó vlastně,pokud nemám zapojené vinutí startéru,tak můžu použít pomocné vinutí cívky.Zítra vyzkouším,a dám vědět.Díky.

Upraveno uživatelem brixtr
Odstraněné obrázky z citace

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nie mozes ale musis inak cievka nenaskoci lebo bude tahat len polovica vinutia co na pritiahnutie nestaci musia tahat obe cievky jak ti pisal jarokare

a v ziadnom pripade nedavaj  kliest plus polu baterky na na tu hornu dlhu stiftu(musi ostat volna)

lebo v momente ked pritiahne cievka spinaci kontakt vo vnutri tak ti ho upecie tvrdy skrat 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To vím,proto chci pomocné vinutí pro tuto zkoušku odpájet od šteftu ke startéru.

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek prosím :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vůbec netočil.Ani náznak.Tak sem ho sundal,rozdělal,vyčistil a zjistil,že uhlíky jsou v háji.

20181102_132954.jpg

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ano a preto ani netukol  pretoze sa ti prave neukostrila ta druha polovica cievky a nemalo to silu pritiahnut 

mal si postupovat tak ze niekto by ti otocil klucik poloha start a ty by si na tej malej stifte cislo 50 meral skusackou ci je tam 12 volt  potom tu hrubu hornu  stiftu ci je tam 12 volt(stale)  , ak by bolo potom by si skontroloval ukostrenie motora tiez skusackou alebo voltmetrom  meral by si ubytok napetia na kostriacom  kabli (pri startovani)

ak by toto bolo ok vybral by si starter vymenil uhliky a mal by fungovat  

ale uz vyskusaj aj tu cievku ale ta bude ok s velkou pravdepodobnostou 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dělám to kvůli kontaktům v cívce,zda spínají.

No ale přístup ke startéru u té 307,je hrozný.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ten spinaci kontak  v cievke co spominas sa urcuje  na namontovanom starteri v aute

pretoze sa ti moze stat ze v aute bude starter len cvakat cize ta cievka  bude cvakat (vsetky kable na starteri budu ok)

ale na stole poskladany starter bude  normalne fungovat  a nebudes chapat preco,

rozdiel je v tom ze ten spinaci kontakt  na stole bude prenasat len par amper  lebo starter nema voci svojmu rozbehu ziadny odpor takze nepotrebuje tolko krmit 

ale v aute toci motorom takze tym kontaktom potecie okolo 150 amper  takze ak je nacaty  dajme tomu 20 -30 amper prenesie ale 150 uz nie 

a preto sa to zistuje s namontovanym starterom v aute 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Startovací automat je K.O. Cívky jsou v automatu dvě, jak psali kolegové, jedna "kostří" o obal cívky/tělo a druhá "kostří" přes spínané plus- uhlíky/vinutí (zde je pak plus, po sepnutí). Startovací automat musí spínat s kostrou na obalu a plusem na slaboproudé větvi (to je ta M6/M5 závitovka/kolík). Pokud se tak neděje, je to na výměnu. Startovací automat spíná i bez zapojeném elektromotoru, tento okruh slouží jen k silnější a rychlešjímu zasunutí pastorku, po sepnutí je pak aktivní jen jedno vinutí, jelikož na druhém je z obou stran + . Cena této srandy cca 250Kč. Dohledej si můj topic "repas startéru valeo nfu", tak najdeš objednací čísla.

IMG_20181105_162957.jpg

Upraveno uživatelem inoxing

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Uhlíkové kartáče došli později než nový starter.

Osadil sem tedy novým startérem,a vůz jezdí.

Starý starter sem vyčistil,proměřil,nechal srovnat komutátor,osadil novými kartáči.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×