Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 306 1.4i 55kw po zahřátí jede na tři válce


Pažout306

Recommended Posts

Ahoj, potřebuji poradit, Peugeot 306 1.4i 55kw r.v.99-2-00 mi po zahřátí jede na tři válce, mám měněné svíčky i celou zapalovací rampu stála 2200kč

seřízené ventily sací 0,2 výfukový 0,4 zkoušel jsem snad všechno někde jsem četl že by to mohlo být že je v motoru více oleje  mel jsem ho na horní rysce měrky tak jsem  upustil a dělá to stále to same.  Auto chytá na brnk mám ho tolik let a vždy jsem se na něj mohl spolehnout sice jsem se o něj v poslední době moc nestaral přišla rodina děti a jine starosti a až letos jsem se rozhodl vyměnit olej a filtr  i filtr vzduchový a palivový konečně udělal čepy řízení vyměnil popraskané prachovky řízení , prachovky poloos vyměnil kotouče i brzdové destičky zadní brzdové obložení. Auto mam na ježdění do práce krátká trasa cca 5km tam a zase zpět. Ráno vyjedu když je chladno nic to nedělá a když jedu domu z práce cca v pulce cesty začne motor vynechávat domu už dojedu na tři válce svíčka na druhem válci je mokrá ale spíš jak od benzinu je závit jako by od oleje. Prosím o radu do střiku se mi nechce. Díky Ducháček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca 

zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme 

ak bude iskra tak potom merat kompresiu  za tepleho motoru  ak bude tlak pod 0.6 bar  tak nepali z tohto dovodu 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, krtek 2 napsal:

moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca 

zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme 

ak bude iskra tak potom merat kompresiu  za tepleho motoru  ak bude tlak pod 0.6 bar  tak nepali z tohto dovodu 

Psal jsem že je tam zapalovací rampa která je měněná za uplně novou. Jiskra jde všude měl jsem vše vymontované a dane na kostru. Jiskry jdou na všech. Tlaky na válcích jsou stejné i při zahřátem motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rád bych zaměnil kabely opravdu jak před dvaceti lety na škodě 100 ale opakuji je tam rampa tj zalisovana indukční cívka a do te vedou tři drátky na piny a z té cívky vedou 4 gumove botky přímo na svíčky. žádné kabely tam nejsou

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám problém s vin VF37AKFXT32717402  jen jsem hledal techničák a taky jsem byl auto projet objel jsem pískovnu cca 4km a bez problemu počasí je u nas sychravé a jak jsem přijižděl domu problem se opět projevil. A nevím jestli je tam jedno nebo vícebodé vstikování. vyučil jsem se na karburátorech 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...