Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 Ahoj, potřebuji poradit, Peugeot 306 1.4i 55kw r.v.99-2-00 mi po zahřátí jede na tři válce, mám měněné svíčky i celou zapalovací rampu stála 2200kč seřízené ventily sací 0,2 výfukový 0,4 zkoušel jsem snad všechno někde jsem četl že by to mohlo být že je v motoru více oleje mel jsem ho na horní rysce měrky tak jsem upustil a dělá to stále to same. Auto chytá na brnk mám ho tolik let a vždy jsem se na něj mohl spolehnout sice jsem se o něj v poslední době moc nestaral přišla rodina děti a jine starosti a až letos jsem se rozhodl vyměnit olej a filtr i filtr vzduchový a palivový konečně udělal čepy řízení vyměnil popraskané prachovky řízení , prachovky poloos vyměnil kotouče i brzdové destičky zadní brzdové obložení. Auto mam na ježdění do práce krátká trasa cca 5km tam a zase zpět. Ráno vyjedu když je chladno nic to nedělá a když jedu domu z práce cca v pulce cesty začne motor vynechávat domu už dojedu na tři válce svíčka na druhem válci je mokrá ale spíš jak od benzinu je závit jako by od oleje. Prosím o radu do střiku se mi nechce. Díky Ducháček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 Klidně vstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 Myslím že je tam jednobodové vstřikování nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 Neřešil to samé @StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme ak bude iskra tak potom merat kompresiu za tepleho motoru ak bude tlak pod 0.6 bar tak nepali z tohto dovodu Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 před 36 minutami, radim.1008 napsal: Neřešil to samé @StibTo potřeboval bych odkaz na vlakno abych si přečetl možnosti. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 palivo, vzduch , iskra ,kompresia viac moznosti nemas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 před 24 minutami, krtek 2 napsal: moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme ak bude iskra tak potom merat kompresiu za tepleho motoru ak bude tlak pod 0.6 bar tak nepali z tohto dovodu Psal jsem že je tam zapalovací rampa která je měněná za uplně novou. Jiskra jde všude měl jsem vše vymontované a dane na kostru. Jiskry jdou na všech. Tlaky na válcích jsou stejné i při zahřátem motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 tak ti ostalo palivo vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 před 2 minutami, krtek 2 napsal: palivo, vzduch , iskra ,kompresia viac moznosti nemas motor za studena naskočí na brnk první dva km není v ničem problem auto začne zlobit při zahřáti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 před 2 minutami, krtek 2 napsal: tak ti ostalo palivo vzduch u paliva i u vzduchu jsou měněny filtry za nové v čem muže byt problém ve střikování a pokud je jak se domnívám tam jedno bode vstřikování nejelo by auto vubec? a ne jen na tři válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) schavalne zamen zapalovacie kable medzi 2-3 valcom bud na cievke alebo svieckach(staci len na jednej strane )bud na cievke alebo svieckach) ak ti dotiahnu samozrejme ci sa problem neprenesie na treti valec Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) rád bych zaměnil kabely opravdu jak před dvaceti lety na škodě 100 ale opakuji je tam rampa tj zalisovana indukční cívka a do te vedou tři drátky na piny a z té cívky vedou 4 gumove botky přímo na svíčky. žádné kabely tam nejsou Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) ok napis vin nech kazdy vidi co tam je pod kapotou lebo si to nenapisal ked mas jednobod tak by si mal mat kabely zapalovacie a ty pises ze rampa tak tam asi budu vstrekovace Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 V prvním příspěvku, v prvním řádku píše, že má rampu. Zkus jinou rampu, nebo tu starou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) ano vidim uz rampa ale pise jednobod vstrekovanie a to sa mi nezda preto je lepsie napisat vin kod a kazdy kto radi si to sam pozrie cez SB co pod kapotou je a co neni Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 VINko nebo aspon typ motoru -> takhle Ti nikdo poradne nepomuze! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) mas obavu verejne napisat vin? tak si klikni na moj profil a tam uvidis moje vin sice nie neuvidis tak tu ho mas VF38BRHZE80936199 naco je ho potreba uz popisane bolo Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pažout306 Odesláno 3. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 Nemám problém s vin VF37AKFXT32717402 jen jsem hledal techničák a taky jsem byl auto projet objel jsem pískovnu cca 4km a bez problemu počasí je u nas sychravé a jak jsem přijižděl domu problem se opět projevil. A nevím jestli je tam jedno nebo vícebodé vstikování. vyučil jsem se na karburátorech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. listopad 2018 Sdílet Odesláno 3. listopad 2018 (upraveno) ano na kazdy valec mas vstrekovac(su na palivovej liste ) tak zamen vstrekovace 2-3 ci sa problem prenesie a skontroluj konektor druheho vstrekovaca ci niesu opalene aebo vymackane piny Upraveno 3. listopad 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.