Přejít na obsah
Pažout306

Peugeot 306 1.4i 55kw po zahřátí jede na tři válce

Recommended Posts

Ahoj, potřebuji poradit, Peugeot 306 1.4i 55kw r.v.99-2-00 mi po zahřátí jede na tři válce, mám měněné svíčky i celou zapalovací rampu stála 2200kč

seřízené ventily sací 0,2 výfukový 0,4 zkoušel jsem snad všechno někde jsem četl že by to mohlo být že je v motoru více oleje  mel jsem ho na horní rysce měrky tak jsem  upustil a dělá to stále to same.  Auto chytá na brnk mám ho tolik let a vždy jsem se na něj mohl spolehnout sice jsem se o něj v poslední době moc nestaral přišla rodina děti a jine starosti a až letos jsem se rozhodl vyměnit olej a filtr  i filtr vzduchový a palivový konečně udělal čepy řízení vyměnil popraskané prachovky řízení , prachovky poloos vyměnil kotouče i brzdové destičky zadní brzdové obložení. Auto mam na ježdění do práce krátká trasa cca 5km tam a zase zpět. Ráno vyjedu když je chladno nic to nedělá a když jedu domu z práce cca v pulce cesty začne motor vynechávat domu už dojedu na tři válce svíčka na druhem válci je mokrá ale spíš jak od benzinu je závit jako by od oleje. Prosím o radu do střiku se mi nechce. Díky Ducháček

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca 

zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme 

ak bude iskra tak potom merat kompresiu  za tepleho motoru  ak bude tlak pod 0.6 bar  tak nepali z tohto dovodu 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 24 minutami, krtek 2 napsal:

moze byt aj iskra ak to zacne haprovat tak pozri ci mas iskru na sviecke od druheho valca 

zober si nejaku nahradnu sviecku do vrecka a rovno vyskusas na ceste ak mas na zapalovacej cievke kabely samozrejme 

ak bude iskra tak potom merat kompresiu  za tepleho motoru  ak bude tlak pod 0.6 bar  tak nepali z tohto dovodu 

Psal jsem že je tam zapalovací rampa která je měněná za uplně novou. Jiskra jde všude měl jsem vše vymontované a dane na kostru. Jiskry jdou na všech. Tlaky na válcích jsou stejné i při zahřátem motoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 2 minutami, krtek 2 napsal:

palivo, vzduch , iskra ,kompresia 

viac moznosti nemas 

motor za studena naskočí na brnk první dva km není v ničem problem auto začne zlobit při zahřáti.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 2 minutami, krtek 2 napsal:

tak ti ostalo palivo vzduch 

u paliva i u vzduchu jsou měněny filtry za nové v čem muže byt problém ve střikování a pokud je jak se domnívám tam jedno bode vstřikování nejelo by auto vubec?  a ne jen na tři válce.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

schavalne  zamen zapalovacie kable medzi 2-3 valcom  bud na cievke alebo svieckach(staci len na jednej strane )bud na cievke alebo svieckach) ak ti dotiahnu samozrejme ci sa problem neprenesie na treti valec 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

rád bych zaměnil kabely opravdu jak před dvaceti lety na škodě 100 ale opakuji je tam rampa tj zalisovana indukční cívka a do te vedou tři drátky na piny a z té cívky vedou 4 gumove botky přímo na svíčky. žádné kabely tam nejsou

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ok napis vin nech kazdy vidi co tam je pod kapotou 

lebo si to nenapisal 

ked mas jednobod tak by si mal mat kabely zapalovacie a ty pises ze rampa tak tam asi budu vstrekovace 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ano vidim uz rampa ale pise jednobod vstrekovanie a to sa mi nezda preto je lepsie napisat vin kod a kazdy kto radi si to sam pozrie cez SB co pod kapotou je a co neni

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mas obavu verejne napisat vin?

tak si klikni na moj profil a tam uvidis moje vin sice nie neuvidis tak tu ho mas VF38BRHZE80936199

naco je ho potreba uz popisane bolo 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nemám problém s vin VF37AKFXT32717402  jen jsem hledal techničák a taky jsem byl auto projet objel jsem pískovnu cca 4km a bez problemu počasí je u nas sychravé a jak jsem přijižděl domu problem se opět projevil. A nevím jestli je tam jedno nebo vícebodé vstikování. vyučil jsem se na karburátorech 🙂 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ano na kazdy valec mas vstrekovac(su na palivovej liste ) tak zamen  vstrekovace 2-3 ci sa problem prenesie a skontroluj konektor druheho vstrekovaca ci niesu opalene  aebo vymackane piny 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×