Rendadaf Odesláno 1. listopad 2018 Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 Ahoj všichni, můj první příspěvek...doufám, že nebude poslední. Pořídil jsem si 306ku viz název a hned první problém který řeším je altík. Nejsem začátečník, aut jsem už měl více, ale při vyndavání altíku z auta jsem si připadal jako absolutní začátečník. Prošel jsem knihu 'Jak na to', prolistoval tady příspěvky, ale nikde jsem nenašel postup, jak ho vyndat. Zespoda vadí klimakompresor, z vrchu vadí servo. Ke šroubům klimy se prostě nemůžu dostat, resp. hlavně k jednomu a k jeho matce...servo má pro změnu zarezlé šrouby, takže nejde vyndat. Nemám fotku toho mého, ale našel jsem tady na fóru podobnou. je to neštěstí...jak je nejlepší ho vyndat a nepoškodit přitom nic prosím? Když se vyndavá servo, není lepší ho vyndat i s tím držákem na kterém drží? Ale k tomu mám přístup až teď, když jsem horem vyndal altík horko těžko a lehce jsem si pošramotil chladič....Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. listopad 2018 Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 To servo musis povoliť na sroboch vzadu, zprava a zľava. Mal by tam byť imbus, tak ako vidno na obrázku. Jeden srob je spredu pod kolieskom, zhodiť remen a natočiť koliesko aby si videl srob a dql sa tam dat imbusak. Zial keď to inak nepôjde, budeš musieť demontovať to , čo bude zavadzat. Na svojej 605 som musel demontovať masku, svetlo spodný kryt, RJ, aby som sa k alternatoru dostal. Zvrchu je napnuty na držiaku a zo spodu taky objimkovy srob, stačí povoliť a trochu vysrobovat, a alternator vyberieš smerom hore. Boli tu určite aj navody, napr v sekcii Urob si sam, pohľadať. Keď som to robil na svojom, vsetky ruky som mal odrate, porezané..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 1. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 Ahoj, tak prave ty imbusy na servu jsou total zarostle v servu. Tzn. vyndat cely ten drzak...to bude basta. Slysel sem, ze to mechanik vyndaval spodem ten altik...jak proboha? Jak se dostal k tomu vrchnimu sroubu klimy?? No nic...budu muset to servo dostat ven a rozchodit ty imbusx...uz vidim jak je strihnu a budu to odvrtavat! Diky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. listopad 2018 Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 Trochu pro povzbuzení mysli: jednou jsem kvůli výměně prožrané mrazovky musel vyndat celý motor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 1. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 Supr! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 1. listopad 2018 Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 taky trochu @Rendadaf ten alternator aspon nasel! JJa na nasi staricky 1.4 ce 106ce hledam uz 14 dnu deskus relatkama kvuli vymene cyklovace a i pres rady @krtek2 a rozebrani kdeceho tu desku NENASEL! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. listopad 2018 Sdílet Odesláno 1. listopad 2018 (upraveno) Třeba tam není, někdo ji ukradl. Upraveno 1. listopad 2018 uživatelem inoxing Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. listopad 2018 Sdílet Odesláno 2. listopad 2018 před 17 hodinami, pesastor napsal: taky trochu @Rendadaf ten alternator aspon nasel! JJa na nasi staricky 1.4 ce 106ce hledam uz 14 dnu deskus relatkama kvuli vymene cyklovace a i pres rady @krtek2 a rozebrani kdeceho tu desku NENASEL! Takže vlevo pod volantem není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 2. listopad 2018 Sdílet Odesláno 2. listopad 2018 (upraveno) @Hafity NENI a navic nepipa pipak tak nejde najit ani po zvuku.....! Upraveno 2. listopad 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 5. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 (upraveno) Takže víkend bylo krásně, tak jsem si vyndal servo resp. celý ten držák i s ním a pak už to jelo...vrtání...přemlouvání...zoufalost....pocit zoufalství...ale potom úspěch... tak a dnes jsem zavolal do Peugeotu a objednal si nové šrouby...ty co vidíte na obrázku oba imbusy. Jenže Peugeot je objednává jen po 5ti kusech...a tak se ptááám nechcete někdo origo šroubek na servo ? Jde o pozice 2 a 4. Mně stačí jeden a budu jich mít nejméně 5. Upraveno 5. listopad 2018 uživatelem Rendadaf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 5. listopad 2018 Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 a o neslo ve srouzbkach koiupit jen 2 ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 5. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 Maji tenhle origo??? Stejnou pevnost a to osazeni? Neznam totiz 'srouzbky' tj. nejaka prima firma na srouby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 5. listopad 2018 Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 (upraveno) psal sem to s 8 mesicni dcerou na kline sroubky mysleno netusim ale prijde mi ze to je klasicky imbus ne ?? a pevnost ti taky dokazou zajistit a to osazeni je jen podlozka ne ? Upraveno 5. listopad 2018 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 5. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 No jestli myslis sroubky.cz neboli Jasansky tak to znam...ale ten tu 2ku neumi...prave kvuli tomu stredeni co je pred zavitem a s pevnosti mam spatne zkusenosti tak kdyby nekdo proste resil podobnou patalii ( bo mam pocit, ze ty srouby rady zarustaj) tak mam. Muzu v Praze predat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 5. listopad 2018 Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 Klidně můžeš koupit běžně v Hornbachu/Bauhausu. Pevnostně jsou to 8.8, pokud vidím správně? To jsou imbusy většinou všechny- začínají od 8.8, narozdíl od šestihranů. Stačí se podívat na hlavu (8.8/10.9/12.9). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 18. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 Tak a je to alternátor po repasi, namontováno, přitom sem si hodil i nové šrouby na servo, udělal maturitu, jak napnout klínový řemen, (obzvláště lahůdka) a Pažoutek vrčí. Teď nová challenge....neukazuje budík teploty...resp. jenom tak neduživě se pohne ručička...mám podezření na čidlo...od rána procházím forum a nikde jsem nenašel, jak u tohoto typu najít termostat a čidlo...s vypětím sil jsem prošel vlákno "sahary" a nějak jsem vydedukoval, že jelikož mám klimu, povede k mému termostatu jen jeden káblík a to hnědý...čidlo na teplotu bych měl mít taky jen jedno pro budík a ne dvě pro jednotku a pro budík...nicméně nikde žádný obrázek kde by se měly oba nacházet...tak oblékám montérky a jdu hledat. Kdyby měl někdo náladu mi poradit, tak mobil mám v kapse a tím pádem mail si přečtu jinak tady v Říčanech přátelé pěkně přituhlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 18. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 Tak termostat jsem našel...jsou na něm dvě čidla teploty. Modrý a hnědý...po odpojení obou a vyšroubování, jsem je vložil do horké vody a pustil klíček v naději, že ručička vyleze...nevylezla...takže je to buď čidlem, nebo budíkem, nebo jsem zkoušel špatné čidlo...protože tam je z druhé strany ještě třetí wtf....proč?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 18. listopad 2018 Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 Davalo sa samostatne, jedno na budíky, jedno na RJ motora, jedno na sahary . Tuším hnede by malo byť na budíky, a väčšinou býva vadny snimac teploty. Budíky až tak neodchádzajú, aj keď.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendadaf Odesláno 18. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 (upraveno) Tak zkusit nejprve čidlo říkáš...ok a to by znamenalo, že to třetí "zelené čidlo" je tedy na sahary...to je za termostatem....? Pak ještě dotaz. vnitřní motorek na rozvod vzduchu...sjeté uhlíky...dají se někde koupit samostatně a co je to za chladič uvnitř toho motoru...snad ne el. předehřev vzduchu Upraveno 18. listopad 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 18. listopad 2018 Sdílet Odesláno 18. listopad 2018 @mmartinkovic po mych zkusenostech s hledanim desky relatek + storry "patek trinacteho" si dovoluju tvrdit ze na Pazoutovi z elektriky odejde kdykoli cokoli a proti vsi logice. Identifikovat vadny dil je na dve vysoke skoly! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.