JiriJiri24 Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Ahoj, mám teď problém se svojí 307 . V pátek se mi stala nemilá věc, za jízdy se postupně začali ukazovat chyby na palubní desce (ABS.Airbagy, atd.) Jelikož jsem nevěděl co se děje zastavil jsem a bohužel auto již nenastartovalo. Druhý den jsem zjistil že se přerval řemen u alternátoru. Ten jsem dal nový a baterii jsem dobil přes startovací kabely a pak se s autem projel aby se dobila. Jenže mi přijde že je bud stále velmi slabá nebo jíž špatná úplně. Ještě před přerváním řemenu vždy po nastartování cca po 2 minutách se ozvalo jedno "tůtnutí" což i teď nadále pokračuje ale když vypnu motor a pak opět nastartuji auto neudrží nastavený čas, nejde dálkové ovládaní a ani při zamknutí klíčem se auto nezamkne celé. Jinak auto teď v pohodě startuje. Na baterii jsem po nastartování naměřil 14,2V . Je možnost že je špatná baterie? Či je chyba někde jinde ? Děkuji z odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 když se přetrhl řemen, MUSELA svítit kontrolka nabíjení--řešil jsi to nějak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 (upraveno) si to boostren nakopnul a nejde ?? odalil sis nejakou dulezitou pojistku nebo spalil mozek v lepsim pripade 15,- v horsim 6500,- Upraveno 30. říjen 2018 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiriJiri24 Odesláno 30. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 před 5 minutami, ozzy56 napsal: když se přetrhl řemen, MUSELA svítit kontrolka nabíjení--řešil jsi to nějak? Kontrolka nabíjení nesvítila, při jízdě se objevila Diagnostiční hláška ať zkontroluji elektroniku a pak se přidávali další hlášky, po výměně řemenu již nic nepíše. Ale jak píšu výše nejde centrál a podobně .. Nějaká rada jak postupovat ? či co zkontrolovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 cental musis aktivovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drtikoll Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Nech si udělat zátěžový test autobaterie a máš jasno, zda je baterie mrtvá ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Má to logiku, nešlo ti nabíjení, auto ti vybilo baterku tak, že už si nenastartoval. Auto si po opravě řemenu natočil přes kabely a jízdou nabil? Jak dlouhou jízdou? Dal bych baterii pořádně nabít na nějakou nabíječku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 10. listopad 2018 Sdílet Odesláno 10. listopad 2018 Mám hojné zkušenosti s novějšími bateriemi a někdy stačí první totální vybití na nulovou kapacitu a baterku můžeš vyhodit. Zkus ji nabít ale pořádně, nech ji napojenou na nabíječce i když bude ukazovat, že je nabita klidně i přes další noc a pak to zkus. Centrál a ostatní doplňkové funkce musíš aktivovat přes diagnostiku. Jediné co si zpátky nastavíš sám je automatický dojezd oken po zamčení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 10. listopad 2018 Sdílet Odesláno 10. listopad 2018 Po nedobrých zkušenostech z Vartou (a to i dražší Silver), kupuju už jenom Yuasu. Od té doby nemám problémy. Bývalo to tak, že jsem v jednom autě měnil baterky, teď je to spíš tak, že měním auta a baterku si přendávám tu jednu Žije se mnou Yuasa 3000, tuším 72Ah, předtím v starý tdi naftě, teď v 307 benzinu (až jsem se divil, že jsem ji tam dokázal narvat). S 307 jsem jeden den jezdil bez alternátoru a z pozorování vím, že kontrolka dobíjení se nerozsvítí resp. nezůstane svítit po nastartování, ikdyž alternátor nedobíjí. Rozsvítí se až po několika kilometrech spolu s hláškou o chybě dobíjení na palubáku. Signál z alternátoru není přiveden natvrdo na kontrolku, jak někdo může být zvyklý z Felicií apod. safety cars. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 11. listopad 2018 Sdílet Odesláno 11. listopad 2018 Kontrolka se ti rozsvítí až když napětí baterky klesne pod krizovou hranici což je myslím 9-10V, je to tak naprogramované a spárované s funkci economy mode, vypnout/vyrušit se to nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 11. listopad 2018 Sdílet Odesláno 11. listopad 2018 To si nejsem jistý, spíš to počítá dobu nebo ujetou vzdálenost bez odezvy alternátoru z kontrolní svorky DF (možná i napětí v síti). Jezdil jsem tak den a na baterce určitě nebylo pod 11V, několikrát jsem vypínal motor a zase jel (couračky po městě) a vždycky se kontrolka s chybou objevili po zhruba stejném čase. Mimo to, pod 10V už začíná rozsvěcet stromeček kontrolek a nadává ABS, ESP, Airbag... spolu s dalšíma hláškama. Fakt si připadáš jak ve filmu, jak to na tebe v rychlým sledu začne rožínat postupně a do toho ty hlášky na palubáku se zvukovým umíračkem (passenger airbag deactivated--airbags fault--esp failure---abs failure---STOP--STOP a konec). Economy mode se zapíná psychopaticky nahodile v různých intervalech (zapnutý rádio?, zapnuté světla?, otevření dveří během odpočtu?, otočeno do kontrolek?), stav baterie na to má vliv asi takový, že pokud je opravdu napětí baterie pod nějakou prahovou hodnotou (11V?,10,5?), tak to zapne economy mode, to máš pravdu. Ale taky se vyvolá economy mode nezávisle na stavu napětí, ikdyž je baterie plně nabitá a uplyne kolem 20-30minut po vypnutí motoru. Taková trochu nepochopitelná funkce, že si ani nezatáhneš okna, pokud nenastartuješ v economy modu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.