Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

C5 2.7HDi - motor


kemox

Recommended Posts

Zdravíčko, 

jelikož jsem přičich k V6 konkrétně od BMW ale spálil jsem se automatem.. který je v dieselu bláto.. a francouz mi byl vždy blízko :) doma jednoho stále mám a rád bych koupil C5 Tour 2.7HDi mojí otázkou je 

Hlavní problémy kterýma auto trpí.. jak je na tom motor ? někde jsem četl že pýr se kroutí hlava.. otázkou je jaký kousek koupím.. můžu koupit střep nebo taky zachovalý kus... hlavně na co si dát pozor.. můžu nějak zijstit v jakém stavu jsou turba ? nerad bych řešil dvojtý repas :D  diag mám takže při koupi není problém si vyjet live data atd.. akorát jedinou zkušenost mám s 1.6 a 2.0 já chci 2.2 nebo 2.7 jediné verze které mají hydroactive 

Díky za každý postřeh :) 

 

Omlouvám se že to dávám sem ale motor je totožný v C5 nebo 607 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na 2.7 máš všechno dvakrát, takže EGR x2 a serou se rádi, turba snad i drží, ale to nemusí platit vždy. Problémy s hlavou o těch jsem taky už mockrát slyšel. Ono obecně 2.7 HDi nemá pověst úplně spolehlivého motoru :( Ale já mám vše jen z doslechu, možná Ti někdo řekne pravý opak. Zkus hledat 2.2 HDi 150kw, motor je mnohem jednodušší a krom EGRu netrpí žádnými většími neduhy a síly má opravdu dost ;) Ikdyž chápu že tíhneš k V6 ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji :) 

tak ono V6 bych i oželil.. každopádně jde mi o výkon zvykl jsem si že když to zašlápnu v kopci tak prostě letím.. nechci závodit ale ať si říká kdo chce co chce.. výkonné auto je bezpečně hodně krát se mi stalo že přidat plyn byla lepší varianta než začít brzdit.. tím pádem 100kw+ ten EGR může jít off a je klid :)  s tím si hlavu uplně nelámu spíš mi jde právě o tu hlavu.. dokázal bych oželit počáteční investici 15-20 za hlavu ale abych to dělal 2x za 100k km to fakt ne :D  2.2HDi je taky bi-turbo takže si pomůžu max tím že ten motor je asi líp řešený..  a to právě chci zijstit co je lepší východisko :) 

Edit: může mi někdo potvrdit že 2.2 a 2.7 jsou jediné verze které maji Hydroactiv ? 

Upraveno uživatelem kemox
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke 2.7 asi tolik co jsem si za tu dobu zjistil.

V mém okolí jsem znal šest majitelů s 2.7HDi. Rok 2006-2007. Nikdo z nich neměl s motorem žádné větší problémy. Dvě auta - 607 šly do prodeje s více než 300tis km, jedna 407 do šrotu ne vlastní vinou, Další měly v době cca 5let zpět do 150tis. Dnešní stav nevím.

Hlavy, ani jedno s tím nemělo problém. Na mém dodržuju regenerace FAPu i za cenu ujetí několika km na víca nějaký km na dochlazení. Ty teploty co jdou v té době od motoru určitě nebudou pro zastavený motor to pravé ořechové. V klidu zregeneruje i při couračkách po městě .Stačí +- 10min.

Kliková hřídel, hodně se to tom píše ,ale neznám nikoho, komu by praskla. I když na netu se najdou auta s tímto poškozením motoru. Na druhou stranu, tohle se stává i jiným motorům. Údajně problémy s olejovým čerpadlem, někdo zase tvrdí špatně vyrobený blok, jiný zase poddimenzovaná klika a další zase uložení kliky. Je to otázka - některé auta po chipu na netu měly cca 180kW a byly bez problémů.

Turba - jsou dvě, ty auta s 300+ měly původní. Problémy nedělají. (Možná je to lepší varianta, než řešit opravu 2.2 125kW bi-turbo). Olej ECS Ineo, teď MOBIL 5W30 Formula ESP.

EGR - záleží, jak je auto provozováno. Ty 300+ byly OK, Další nevím, mi občas blbne přední.

Vstřikování a FAP. Nemám informace ,že by dělaly nějaké problémy. Emise - i ty letošní bez problémů. Tankuju na Eurooilu bez bio+VIF a od prázdné do plné.

Žhavící svíčky - někdo říká ,že bývají problémy s povolením, někdo problém neměl. Osobně nevím, zatím jsem to neabsolvoval.

Tekoucí rozdělovač termostatu. To je asi otázka času, kdy, než jestli. Mě začal prolínat po desíti letech. Nejhorší je, že to na něm není vidět. Výměna i s proplachem na dopoledne a cca 2tis za nový. Tímto děkuji Badisákovi, že ho měl v té době skladem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuu tolik info že už jsem z toho úplně mimo :D ja mám zkušenost akorát s 1.6 80 a 82kw které drží bez problému jen je to proste slabé.. proto chci neco silnějšího a nevím do které verze jít.. 

@Agrafik výměna co 10k max, hlídání regenerace a dochlazovani by měl dělat každý rozumný běloch.. já si dělal kvůli Fapu i kontrolku která se hodi :) každopádně furt je otázka po čem sáhnout  pochopil jsem dobre že 2.2 bi-turbo není dobrý kup? že tedy radši 2.7 bi nebo 2.2 turbo ?

jinak k EGRu pokud není problém tak se dá zaslepit a je po problému ne? :) chápu že někdo je proti těmto praktikám.. ale každý na své triko 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2bi 125kW neznám, ale co jsem četl na forech, když začne blbnout, tak jsou problémy to dát dokupy, zkušenost nemám .  To bych raději jak píše Schreek než tu 2.2 125kW tak hledat 2.2 150kW. S 2.7 mají stejný výkon a +10Nm točivý moment. Zrychlení taky +- stejné. Zkoušel jsem tu 2.2 v 508 a pocitově líp jde za plynem 2.7. Ale to může dělat rozdíl v emisní normě. Třeba napíše o 2.7 nějaký poznatek Přema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2 biturbo nejsou špatný, jen to turbo je tam trochu strašák, stojí asi 40 tis :D  A tu a tam prostě odeje, ikdyž je to spíš smůla na kus. Osobně bych vybíral 2.2 125kw nebo 150kw, samozřejmě 150kw verze je lepší ;)  Co se EGRu týče zaslepit ho lze a je pak naždy pokoj ;) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super :) díky všem já byl furt v domění že bi-turbo v tomto případě jsou dva turba nezávisle na sobě jen každé sepne jindy.. ale ok aspoň vím že 125kw verze NE! zbytek ano :) 

jinak k tomu motoru někde kolem 2008 a po prošel nějakou významnou změnou k lepšímu nebo horšímu ? agrafik psal ohledně zkušenosti do 07 pokud je motor furt stejný tím pádem není co řešit :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...