Ivona2 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 Zdravím, dnes jsem jela od rodičů s p206 1,4hdi a po celou dobu jízdy byla teplota max.cca na 80, občas mírně klesla na asi 75. Je to u Peugeotu normální teplota, nebo je špatný termostát? Na mém autě teplota po zahřátí stále drží 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 29. říjen 2018 Sdílet Odesláno 29. říjen 2018 Je to normální. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zodiakpb Odesláno 15. listopad 2018 Sdílet Odesláno 15. listopad 2018 (upraveno) Ne, není to normální. Musí držet 90°C Upraveno 15. listopad 2018 uživatelem zodiakpb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 15. listopad 2018 Sdílet Odesláno 15. listopad 2018 (upraveno) 2 zodiakpb: HDi z té doby měly provozní teplotu 80°C. ať 2.0, tak 1.4 a k tomu 2 snímače teploty, jeden pro ECU a druhý pro budíky. Takže je to normální, že se tazatelce drží teplota kolem 80°C a zároveň se i hýbe (není sw stabilizovaná). EDIT: 2 čidla u HDI nejsou, omlouvám se, nějak jsem automaticky bral, že 206 to má stejně jako 106, ale to platí jen pro benzíny řady TU. Upraveno 22. listopad 2018 uživatelem PAJA106 Oprava chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukuckaondrej Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 Zdravím Vás, jěště k té teplotě. Ted to začalo dělat mé ženě. Vždy ji teplota stoupla a zustala stát. Ale ted je max na 80 a pořád lítá dolu a nahoru, takže je to blbost si myslím co píšete. Kolísat by neměla když předtím nekolisala. Vyměnili jsme term,ostat a stále to dělá. Prý je ještě nejake jedno čidlo na hlavě motoru. Je to pravda? Děkuji za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 68 Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 (upraveno) Motor HDi má jen jedno čidlo.Dvě čidla mají benzinovéVTi.Teplota do 80 st.je v pořádku u HDi.Vyšší teplotu mají benzíny.Skákání teploty směrem nahoru může dělat mnoho závad.Základ ovšem je v termostatu, ale pokud byl vyměněn,tak další je vadné čidlo teploty motoru.Přehřívání může dělat i unik chladící kapaliny a to kdekoliv.Vadný může být i přetlakový uzávěr vyrovnávací nádržky a mnoho dalších netěsností. Upraveno 22. listopad 2018 uživatelem Petr 68 pravopis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 22. listopad 2018 Sdílet Odesláno 22. listopad 2018 To skákání, možná by mohla být zavzdušněná skříň termostatu, je na ní extra odvzdušňovák, tak zkontrolovat, jestli se tam nedostal někde z potrubí vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukuckaondrej Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Děkuji _Vám za rady. Chci se ješte zeptat k tomu čidlu teploty motoru jak píše PETR 68 kde ho najdu. Termostat se menil cely domek i s čidlem ale to čidlo teploty motoru nevím kde hledat. Nemáte prosím Vás nějaké schéma nebo obrázek. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 27. listopad 2018 Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 To čidlo na domku termostatu by mělo být to co hledáte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.