Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

James98

Original alu kola na Peugeot 405

Recommended Posts

No u 405 jich je povícero.  Co máš za model (T16, Mi16,Gentry, Sillage.........  nebo obyč naftu/benzín)  takže tak nějak..  Záleží taky co máš ve velkým technicaku.. 

Screenshot_20181028-145531.png

Screenshot_20181028-145448.png

Screenshot_20181028-145334.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně, jen jsem tím chtěl říci, že nechci úplně sportovní vzhled jako na mi nebo t, ale něco normálního, líbí se mi ty druhé co jste posílal, ale nemůžu sehnat pěkné a s origo pokličkami. Díky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukázka č. 2 jsou alu GENTRY a vzhledem k jejich stáří v průměru 25 let nepočítej s tím,že seženeš pěkný.  Prostě za ty léta nasbíraj šřámy od obrubníků a nebo za ranec peněz od někoho kdo je zrenovoval.. Já si obě sady co jsem měl tak jsem obrousil a nastříkal sprejem.. Jinak pokličky se ještě dají sehnat v Peugeotu, ale 190 Kč kus nebo tak nějak.   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 18. 11. 2018 at 12:55, KoudaK napsal:

Tohle by byla pecka na 405! Jen ET je asi moc velký.  Bys musel dát 8 mm podložky.  :)

 

ET 32 přidám 8 mm podložku bude ET 24 to znamená kolo o 8 mm ven z blatníku . Další věc jak uděláš na 8 mm podložce osazení pro disk který ti ten co je  na kotouči sežere ta podložka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 58 minutami, KoudaK napsal:

No vidíš to mě ani netrklo.. Tak 15 mm ať neteroškaříme... 

Nebo to zkusit bez podložek.. 

Bez podložek neee,to snese jen zadek,ale co mám vyzkoušeno,když jsem ještě podložky dělával,tak kolem 10mm už se nechají nákružky udělat,někdy bylo i méně jak 10,chce to řádně proměřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě  nejde o nákružek ale o osazení 65,1 mm  , to uděláš v podstatě na podložce i 5mm ale původní osazení na kotouči ti nevleze do podložky páš je delčí jak 10mm . Takhle jsem zničil podložky 15 mm , osazení na kotouči bylo o půl mm delší jak díra v podložce a při dotažení kola to odtrhlo střed podložky páč tam nebyl žádný materiál. Ovšem pokud někomu nevadí že bude mít kolo vystředěné pouze na šroubech ,do podložky udělá středovku 65,1 a vís neřeší tak tam dá podložku i 5 mm

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsi nepochopil co jsem myslel, většinou to jde udělat už na položkách 10mm,jen se musí řádně proměřit. Jak vnitřní, tak vnější aby to centrovalo. Osobně co jsem dělal na míru, tak žádné z těch aut nemělo náboj vylezly víc jak 10mm. Čím kratší náboj na autě tím lepší. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

já měl náboj cca 12mm + krytka náboje to dávolo celkem něco kolem 14mm a to byl právě problem u 15 mm podložek , sice jsem to věděl a koukal jsem na to že podložka nesedí o ten 0,5mm na kotouči a po sundání krytky náboje to bolo OK ale na druhám kole jsem krytku nesundal a zničil jsem podložku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...