ozzy56 Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 (upraveno) já začal s fiatama dříve-- 850BN, 850S, 850 SC, 127, 127 C, 128 A, 131, u všech šel furt zub na zub, naučil jsem se s tím jezdit a žít..., pak jsem přešel na pežoty kvůli nafty a je to sice lepší než u fiatů co jsem měl, ale musím bohužel napsat, že někteří výrobci umějí převodovky opravdu lépe, ale zas neumí něco jiného, anebo je to dizajnem konfekce Upraveno 2. prosinec 2020 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub DV Odesláno 2. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2020 před 9 hodinami, ozzy56 napsal: zkus zařadit nejprve trojku a hned potom jedničku--zlepší se to ? pokud ano, může to být spojkou , předpokládám, že je v převodovce dost oleje a že se někdo díval na bowdeny od šaltpáky k převodovce, někdy vyskočí bowden z toho uložení a při řazení rychlostí se podélně posouvá, pak to špatně řadí..., zpátečku zkus řadit po úplném zastavení auta, a pak v klidu zařadit R Ano z trojky nebo ze čtyřky je jediný způsob jak zařadit. To už mám vyzkoušené. V srpnu jsem měnil celý spojkový set i s dvouhmotou od LUK a letos to dělá první zimu. Převodovku mám s žebry takže 2L oleje od Totalu když se auto zahřeje vše jde úplně normálně jak nový ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.