Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zařazení zpátečky při studeném motoru


rrromek

Recommended Posts

Zdravím všechny členy!! Tak mám za sebou téměř 4 měsíce s 508 čkou a cca 6 tis. km. Zatím naprostá spokojenost. Jen mě trochu straší zařazení zpátečky, popř. 1. př. stupně při nízkých teplotách po ránu. Pokud je cca 10 st., tak není problém. Ale pokud je chladněji po ránu, kolem 5. a méně stupňů, mám problém zařadit. Pokud zařadím 3. stupeň, pak už tu zpátečku jakž takž zařadím. Jinak vůbec nejde. Je to normální? Nebo nějaká rada? Děkuji za odpovědi. Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji pánové za rady. Pohledám někde, co za olej tam přijde a nechám vyměnit. Nic tím nezkazím a uvidím, jestli se to zlepší. Ale nevím no...

Najeto mám 130 tis. Ono ne, že by to šlo přes zuby, spíše jako kdyby bylo nějaké táhlo zatuhlé a nechtělo to pustit, nebo tak něco. Trojku tam šoupnu v pohodě, jedničku trochu na sílu a ta zpátečka v podstatě nejde vůbec, dokud to " nerozhýbu ". Pak už jde v poho. Na mém druhém autě ( C5 I ), najeto 350 tis. bez problému. Tam jen se špatně podřazuje na dvojku, když je zima.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dej jen tento olej, koupíš ho ve Vítkovicích v Pemě a levně --Total Transmission Gear 8  75W-80, otázkou hlavně je KOLIK oleje v převodovce je, protože když je málo, tak to dělá to, co popisuješ

u tvého auta je množství oleje v převodovce závislé na tom, zda má obal převodovky zespodu chladící žebra--pak potřebuješ na výměnu 2 litry oleje

pokud žebra nemá, potřebuješ 2.6 litru oleje

http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=be794fa26b0751cfcc30c6609ac48827

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jééé, díky díky  👏👍 !!! Vidím, že jsi taky z OV. Nemáš tip na někoho, kdo dělá naše autíčka? I když jak vidím, tak ty máš Berlingo??!!

Upraveno uživatelem MJSytic
po sobě následující příspěvky se necitují
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci z C5 fóra mi poslali kontakt na mechanika u Hlučína, že dělá Citroeny a Peuegoty, prý je fajn. Tak jsem mu včera volal, říkal, že by tam neměl být jiný problém a že by to taky viděl na ten olej. Příští středu mu vezu autíčko, tak uvidím. Dává TOTAL. Myslím, že může být... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Ahoj, noo, asi se s tím budeš muset naučit žít... Já začal a zároveň skončil výměnou oleje v převodovce. Pomáhá jedině pohnout s autem, např. na dvojku, když nejde jednička a pak to tam skočí docela dobře. Nebo před startem zařadit zpátečku, to jde vždycky a hned se pak rozjet.

Minulý týden jsem koupil druhé auto na drkocání po městě, Renault Scenic III v benzínu a ten sám problém. Osobmě si myslím, že Frantíkům ty převodovky prostě nejdou. Píšu to nerad, ale mají se co učit od koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus zařadit nejprve trojku a hned potom jedničku--zlepší se to ?  pokud ano, může to být spojkou :myslim , předpokládám, že je v převodovce dost oleje a že se někdo díval na bowdeny od šaltpáky k převodovce, někdy vyskočí bowden z toho uložení a při řazení rychlostí se podélně posouvá, pak to špatně řadí..., zpátečku zkus řadit po úplném zastavení auta, a pak v klidu zařadit R :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...