rrromek Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Zdravím všechny členy!! Tak mám za sebou téměř 4 měsíce s 508 čkou a cca 6 tis. km. Zatím naprostá spokojenost. Jen mě trochu straší zařazení zpátečky, popř. 1. př. stupně při nízkých teplotách po ránu. Pokud je cca 10 st., tak není problém. Ale pokud je chladněji po ránu, kolem 5. a méně stupňů, mám problém zařadit. Pokud zařadím 3. stupeň, pak už tu zpátečku jakž takž zařadím. Jinak vůbec nejde. Je to normální? Nebo nějaká rada? Děkuji za odpovědi. Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Určitě bych začal výměnou oleje v převodovce. U manuálu to vyjde na pár korun. Případně kontrolou hladiny, pokud máš málo najeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 Absolútne suhlasim s MJSyticom. Normalne to absolútne nie je. Mám DS3 s manuálom a tam som si dal poradit. Dal som tam Ravenol prevodový olej. Je to uplne iná prevodovka , radenie spiatočky = na prvý krat , žiadne zuby , krásne. Môžem len odporučiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 začni olejem v převodovce, dej ten, co předepisuje výrobce , ale na nic nečekej--alespoň stav oleje se měl zkontrolovat hned po koupi auta pokud to nepomůže, zkus odvzdušnit spojku (koukni napřed, kolik kapaliny je v nádobce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 28. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 Děkuji pánové za rady. Pohledám někde, co za olej tam přijde a nechám vyměnit. Nic tím nezkazím a uvidím, jestli se to zlepší. Ale nevím no... Najeto mám 130 tis. Ono ne, že by to šlo přes zuby, spíše jako kdyby bylo nějaké táhlo zatuhlé a nechtělo to pustit, nebo tak něco. Trojku tam šoupnu v pohodě, jedničku trochu na sílu a ta zpátečka v podstatě nejde vůbec, dokud to " nerozhýbu ". Pak už jde v poho. Na mém druhém autě ( C5 I ), najeto 350 tis. bez problému. Tam jen se špatně podřazuje na dvojku, když je zima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 dej jen tento olej, koupíš ho ve Vítkovicích v Pemě a levně --Total Transmission Gear 8 75W-80, otázkou hlavně je KOLIK oleje v převodovce je, protože když je málo, tak to dělá to, co popisuješ u tvého auta je množství oleje v převodovce závislé na tom, zda má obal převodovky zespodu chladící žebra--pak potřebuješ na výměnu 2 litry oleje pokud žebra nemá, potřebuješ 2.6 litru oleje http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=be794fa26b0751cfcc30c6609ac48827 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 28. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 (upraveno) Jééé, díky díky !!! Vidím, že jsi taky z OV. Nemáš tip na někoho, kdo dělá naše autíčka? I když jak vidím, tak ty máš Berlingo??!! Upraveno 28. říjen 2018 uživatelem MJSytic po sobě následující příspěvky se necitují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 ne, nemám , ale zkus Choduru v Havířově, dělá auta PSA... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 28. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 O.K. Něco, nebo spíše někoho zítra oslovím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 29. říjen 2018 Sdílet Odesláno 29. říjen 2018 V 28.10.2018 at 8:42, TommyC4 napsal: Dal som tam Ravenol prevodový olej. ...jakej přesně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyC4 Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Je to prevodovy olej priamo pre PSA prevodovky. Pozri si v katalógu Ravenolu. Mne velmi pomohol, neni to placebo, Zaradenie spiatocky na prvýkrát, lahsie radenie rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 30. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Kluci z C5 fóra mi poslali kontakt na mechanika u Hlučína, že dělá Citroeny a Peuegoty, prý je fajn. Tak jsem mu včera volal, říkal, že by tam neměl být jiný problém a že by to taky viděl na ten olej. Příští středu mu vezu autíčko, tak uvidím. Dává TOTAL. Myslím, že může být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 30. říjen 2018 Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Ještě bych doplnil aby zkontrolovali seřízení bovdenů ovládání převodovky 1 a R je stejným směrem. Je na to spec. přípravek na zaaretovaní kulisy řadící páky a pak se seseřizují táhla na převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 30. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2018 Díky za info. Zmíním se. Ale snad ví, co má dělat.... Ale......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub DV Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Zdravím, vím je to staré téma, ale mám úplně stejný problém. 2.0 Hdi 103kw 6kvalt nejde mi kolem 0° zařadit zpátečka a jednička hodne špatně, vyřešil jste to nějak??? Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Ahoj, noo, asi se s tím budeš muset naučit žít... Já začal a zároveň skončil výměnou oleje v převodovce. Pomáhá jedině pohnout s autem, např. na dvojku, když nejde jednička a pak to tam skočí docela dobře. Nebo před startem zařadit zpátečku, to jde vždycky a hned se pak rozjet. Minulý týden jsem koupil druhé auto na drkocání po městě, Renault Scenic III v benzínu a ten sám problém. Osobmě si myslím, že Frantíkům ty převodovky prostě nejdou. Píšu to nerad, ale mají se co učit od koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 zkus zařadit nejprve trojku a hned potom jedničku--zlepší se to ? pokud ano, může to být spojkou , předpokládám, že je v převodovce dost oleje a že se někdo díval na bowdeny od šaltpáky k převodovce, někdy vyskočí bowden z toho uložení a při řazení rychlostí se podélně posouvá, pak to špatně řadí..., zpátečku zkus řadit po úplném zastavení auta, a pak v klidu zařadit R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Nepomáhá. Opravdu pomáhá to cuknutí s autem... Stačí malinko a najednou to jde. Jak kdyby prostě zuby nešly do sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 jojo, zub na zub...,chápu--ty převodovky z francie jsou trochu jiné , stejně jako u fiatů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rrromek Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Z Fiatů jem měl Regatu, Tempru, Mareu a no problem. U C5I a 307čky, co jsem nedávno prodal, taky v pořádu. Jo, a Scenic I taky bez problému. Co jezdím se služební trojkovou Ochcávkou, tam je to úplně pohádka... Ale neměnil bych ani za nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.