Přejít na obsah
rrromek

Zařazení zpátečky při studeném motoru

Recommended Posts

Zdravím všechny členy!! Tak mám za sebou téměř 4 měsíce s 508 čkou a cca 6 tis. km. Zatím naprostá spokojenost. Jen mě trochu straší zařazení zpátečky, popř. 1. př. stupně při nízkých teplotách po ránu. Pokud je cca 10 st., tak není problém. Ale pokud je chladněji po ránu, kolem 5. a méně stupňů, mám problém zařadit. Pokud zařadím 3. stupeň, pak už tu zpátečku jakž takž zařadím. Jinak vůbec nejde. Je to normální? Nebo nějaká rada? Děkuji za odpovědi. Roman

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Absolútne suhlasim s MJSyticom. Normalne to absolútne nie je. Mám DS3 s manuálom a tam som si dal poradit. Dal som tam Ravenol prevodový olej. Je to uplne iná prevodovka , radenie spiatočky = na prvý krat , žiadne zuby , krásne. Môžem len odporučiť.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

začni olejem v převodovce,  dej ten, co předepisuje výrobce :roker, ale na nic nečekej--alespoň stav oleje se měl zkontrolovat hned po koupi auta

pokud to nepomůže, zkus odvzdušnit spojku (koukni napřed, kolik kapaliny je v nádobce)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji pánové za rady. Pohledám někde, co za olej tam přijde a nechám vyměnit. Nic tím nezkazím a uvidím, jestli se to zlepší. Ale nevím no...

Najeto mám 130 tis. Ono ne, že by to šlo přes zuby, spíše jako kdyby bylo nějaké táhlo zatuhlé a nechtělo to pustit, nebo tak něco. Trojku tam šoupnu v pohodě, jedničku trochu na sílu a ta zpátečka v podstatě nejde vůbec, dokud to " nerozhýbu ". Pak už jde v poho. Na mém druhém autě ( C5 I ), najeto 350 tis. bez problému. Tam jen se špatně podřazuje na dvojku, když je zima.

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dej jen tento olej, koupíš ho ve Vítkovicích v Pemě a levně --Total Transmission Gear 8  75W-80, otázkou hlavně je KOLIK oleje v převodovce je, protože když je málo, tak to dělá to, co popisuješ

u tvého auta je množství oleje v převodovce závislé na tom, zda má obal převodovky zespodu chladící žebra--pak potřebuješ na výměnu 2 litry oleje

pokud žebra nemá, potřebuješ 2.6 litru oleje

http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=be794fa26b0751cfcc30c6609ac48827

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jééé, díky díky  👏👍 !!! Vidím, že jsi taky z OV. Nemáš tip na někoho, kdo dělá naše autíčka? I když jak vidím, tak ty máš Berlingo??!!

Upraveno uživatelem MJSytic
po sobě následující příspěvky se necitují

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kluci z C5 fóra mi poslali kontakt na mechanika u Hlučína, že dělá Citroeny a Peuegoty, prý je fajn. Tak jsem mu včera volal, říkal, že by tam neměl být jiný problém a že by to taky viděl na ten olej. Příští středu mu vezu autíčko, tak uvidím. Dává TOTAL. Myslím, že může být... 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×