Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Aha... a kdyz to bude fungovat tak mam tedy delat co... ?jdu to zkusit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 ak zasvieti pojdes na poistu spiatockovych svetiel v motorovom priestore tusim f32 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Nic...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) tak na druhy pin priloz mozno su prehodene piny to je combik ci sedan? Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Nic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Nic... kombi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) klucik mas v polohe dva? este raz meraj(napetie) oproti kostre pin 1 aj pin 2 ale klucik musis mat v polohe 2 a napis co tam je Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Klicek v poloze 2 zeradena zpatecka a pin 1,mrtvej... a 2 5.12.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) no tak meral si to opacne na pine 1 neni nic a tam ma byt 12 voltov cize ked pustis plus 12v na pin dva nezasvieti hej pri otocenom kluciku v polohe 2 vysleduj kable od toho spinaca idu niekde do konektora a ten konektor treba otvorit ci niesu zaoxidovane neviem ci toneni nahodou konektor pod baterkou take okruhle dva konektory pomeraj este poistku f32 v poistkovke v motore v kludovom stave na nej nebude nic po otoceni kluca 2 poloha musi byt 12 volt Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Ok.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Horsi je ze pojistku f32 nikde nemam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) jaku mas poistkovku v motorovom priestore? klasicku na ktorej su len poistky alebo poistkovku Bsm na ktorej su na vrchu aj konektory? Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 S konektory... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) hm tak to je tam ina elektrika ta novsia a to netusim z ktorej poistky to ide ked mas knizku tak sa pozri ci tam je nejaka poistka spiatockovych svetiel pokial neni tak je to riesene inak Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Aha... tak nic ... promin ze jsem otravoval... jeste jednou diky za ochotu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) keby mam schemu tak ti poradim ale netusim jak je to tam zapojene a podla knizky tam ani poistka neni takze to zopne ta bsm alebo jednotka pod volantom skusil by som diagnostiku mozno to pojde zopnut cez nu pokial by bol zavazny problem ze by oprava stala vela tak by som to prerobil na klasiku na spinac priviedol 12 volt od poistky a z neho odvod na spiatockove svetla Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 (upraveno) pockaj som ta zaviedol uz asi nevidim dobre poistka spiatociek je cislo 1 v tej poistkovke pod kapotou tak ju aspon skontroluj a meraj ci je na nej 12 volt po otoceni klucika ale zrejme bude lebo to napaja aj napajacie rele to by si ani nenatocil to je ta uplne vlavo na foto mala cervena hned nad tou izolacnou paskou Upraveno 27. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pug1 Odesláno 27. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Zitra zkusim a dam vedet co a jak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 (upraveno) No já nevím, pustili jste se do toho rovnou... Co ta informace, že při vyndání žárovky se rozpípá couvací senzor a při nasazení ustane? Šel bych na to více detektivně: - jaké jsou obvyklé závady zadního světla? - teď nevím, zda je couvačka na dveřích, anebo na blatníku, ale pokud na dveřích, tak přelomený kablík, případně zemní kablík u pántu - uhnilý konektor u světel - tam je to nějak tak, že se u jedněch (levých?) světel rozbočuje a vede na pravé - pokud zapíná senzor couvání, tak asi spínač a pojistka je OK - senzor je dodělávaný? 406 ho neměly běžně - tažné zařízení - konektor má mikrospínač? - pokud to takto "nepochopitelně blbne", tzn. rozpípá se senzor, bude to obvykle přerušená zem, ta způsobuje tyto "záhady a divy" - začal bych tím, že bych měřil napětí na jednotlivých kontaktech světel (objímka, čudlík), a potom na konektoru světel, PROTI KOSTŘE vozidla. Voltmetr lze taky, ale ještě lepší je zkoušečka s malou žárovičkou, protože voltmetr často reaguje i na "plíživé" napětí, které prošlo nějakým svodem, nečistotou (to bude těch 6V). - žárovku si nejprve zkontroluj ohmmetrem - proměř to i s vloženou žárovkou, (případně i bez), a zaměř se hlavně na objímku, zda je dobře ukostřená. - přikostřit pak můžeš libovolným přidaným kablíkem - páječka a na druhém konci někam pod šroubek - stejně tak můžeš "přeskočit" i uhnilý konektor, páječka a kablík - dveře kufru mohou být taky špatně ukostřené - při měření se kostři na vozidlo - dělá to od nějakého zásahu, nebo to vzniklo samo? Upraveno 28. říjen 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 (upraveno) je to zlozitejsie s touto elektrikou novou vidim schemu z 307 a spina to to bsm poistkovka tranzistorom ta poistkovka vypada stejne jak v 406 ale zapojenie spiatocky (zatial neviem) a kabel na spiatocku by mal byt na 16 pinovom ciernom konektore (na foto je zakryty kabelami) a mal by to byt pin 7 tak hodit spiatocku klucik poloha 2 a skusit merat ci sa tam zjavi 12 volt oproti kostre ak nezjavi tak do zadu ku svetlam zbytocne ist ak zjavi tak treba is do zaddu ci je to spravny pin by si mal overit tak ze ten konektor odpojis a na tom pine 7 by mala byt kostra(respektive maly odpor,odpor ziaroviek) zmeras ohmetrom voci kostre auta potom vyberies ziarovky so spiatociek a mala by sa stratit tymto vlastne aj preveris ze trasa od poistkovky ku svetlam a tiez ziarovky su ok Upraveno 28. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.