Mrcalos Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Zdravím Mam mensi problem. Pri rozjeti a nasledovnem pusteni plynu motor houpne. Hned na to pridam plyn a zhoupne se znovu. Kdyz potrebuju popojizdet v kolone je to des. Silenbloky motoru a prevodovky jsou nove. Skrtici klapka taktez. Prijde mi to jako kdyby se pri prerazeni, pridani a rychleho pusteni plynoveho pedalu motor do treti rychlosti motor chtel "utrhnout"... Na saltrpace je citit vtu samou chvilku taky skubnuti. Snazil sem se googlit a projet nejaka vlakna zde na foru ale bez vysledne. Ma stim nekdo podobne zkusenosti ? Predem diky Peugeot 307 sw 16v 80kw 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Zkus zkontrolovat snímač na spojkovém pedálu- přes diagnostiku/nebo multimetrem přímo senzor. Když nefunguje,auto sebou škube v nízkých rychlostech, vyloženě trhavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrcalos Odesláno 26. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) Dobre, auto davam do peugeota az v listopadu, ted maj plno z duvodu blazince s prezouvanim. Mimochodem spojku budu u ty prilezitosti delat taky, uz docela huci spojkove lozisko.. Kazdopadne dekuji a dam vedet jak to dopadlo Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem Mrcalos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrcalos Odesláno 26. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) Jeste sem se chtel zeptat, nemuze to byt neco kolem vstrikovani a zapalovani paliva ? Od koupi auta sem jeste nemenil svicky. Jinak jak uz sem psal, silenbloky vechny nove, rozvody, alternator, skrtici klapka nova ( auto pri zaberu lehce cukalo - ted zacalo znovu a nejvice na trojce kolem 1800 - 2400 otackach cca, ale kdyz ho seslapnu do plnejch tak to neni tak hrozne )Po napsani prvniho dotazu sem to jeste zkusil projet a jakmile prerazuji na jakou koliv rychlost, tak motor jednou dvakrat jakoby houpne a pak zase pri pusteni plynu znovu. Vim ze jsem to psal nahoře, ale chtel sem to jeste popsat po dnesni jizde A nad kolem u spolujezdce jakoby prdi uhlíkový filtr, teda jesti je to on. Uz je slyšet i vevnitr. Netusim jestli to stim ma co dočinění, ale radsi sem to napsal. Potrebuju to vyresit jinak me uz slehne Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem Mrcalos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Ahoj, ten filtr si nech zkontrolovat může v tom být problém. Podle toho co píšeš, tak je tam buď špatná funkce elektroventilu pohlcovače benzínových par nebo je to nějak ucpané, což může být problém. Má to vliv i na chod motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. říjen 2018 Sdílet Odesláno 27. říjen 2018 Nech si udělat diagnostiku, pak budeme vědět více. Svíčky nebo zapalovací modul u benzínů častá dětská nemoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrcalos Odesláno 29. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2018 Jasna vec. Zkusim se tam dneska otocit a domluvit se jestli nebudou mit cas trochu drive . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrcalos Odesláno 15. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2018 Tak sem tam vcera byl. Svicky sou nove, diagnostika nic neukazala .. pry kdyby nejak zlobila ta zapalovaci lista tak by to ukazalo na diagnostice. Takze auto jede porad stejne a vlastne se nic nevyresilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 15. listopad 2018 Sdílet Odesláno 15. listopad 2018 (upraveno) Otázka jaká diagnostika. Musíš na to jít peugeoťáckou. Diagnostika ukáže dost věcí, akorád nestačí jen hledat chyby, ale i měřená data (aktuální). A vědět, na co se dívat. Sycení cívek v ms, natočení škrtící klapky, map... musí dotyčný vědět, co se tam má zhruba ukazovat, podle toho se dá řídit. Výpis závad je na nic, pokud závada není nadlimitního charakteru a jednotka sama řekne- tento snímač vysoká mez překročena, tato hodnota neodpovídá požadavku atd... Když se pohybuje závad "v normě", nic ve chybách nemusí být (lehká odchylka). Upraveno 15. listopad 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrcalos Odesláno 16. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2018 Auto sem mel v peugeotu primo. Rekl sem jim co mam za problem, projeli jsme se, aby videl a vedel o co jde. Pak mi bylo receno ze je to normalni u tohohle auta ... coz mi neprijde jako adekvatni odpoved vpripade, ze to pred cca mesicem nedelalo. Jinak skrtici klapaka je nova. V tydnu se tam chci otocit a domluvit se jeste na vymene uhlikoveho filtru a spojky. Jinak jim reknu at se jeste podivaji na ta merena data jak pises inoxing Dekuju za kazdou radu. Prubezne budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 20. listopad 2018 Sdílet Odesláno 20. listopad 2018 Uhlíkový filtr je podle mě zbytečné měnit, tam jen musí fungovat solenoid, který otevírá/zavírá propusť. Samotný uhlíkový filtr je jen kvůli emisím- odvětrání z nádrže.Jestli je spojková lamela už vyklepaná, tak tam znatelné vůle můžou být, ale je to celkem slyšet- klepe to slyšitelně při deceleraci/akceleraci, rychlé přechody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 17. září 2019 Sdílet Odesláno 17. září 2019 (upraveno) Ahoj Prosím tě netušíš OE číslo toho solenoidu, mě nefunguje a ani za nic to nemůžu najít Díky Upraveno 18. září 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 18. září 2019 Sdílet Odesláno 18. září 2019 Jak víš, že nefunguje? U roku 2002 to je ještě součást nádobky. U faceliftů byl samostatně u sání vyvedený (samostatný díl). OEM číslo solenodu je samostatně jen u facelifů. Ale tak podívej se sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.