Fredy Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Zdravím, prosím vás měl bych dotaz ohledně automatu u 407 coupé 2,7 hdi, r.v. 2006. Když auto není zahřáté tak automat řadí dá se říci v pohodě, ale jak se zahřeje tak při nižších rychlosti /dobržďování, pomalý rozjezd/ kope a to docela dost. Dělá to jen při menších rychlostech při zahřátém motoru a tím i převodovky. Někdy se zvednou otáčky jako při volnoběhu, potom docela rána /kopanec/ a auto přidá. Při vyšších rychlostech ok. Chtěl jsem se zeptat zda je to na celkový repas převodovky, nebo to může být měničem ? Setkal se už někdo s tím, popřípadě nějaký odkaz na dobrou firmu na Moravě ? Momentálně měněn olej s proplachem, který tomu vůbec nepomohl. Děkuji za za jakoukoli radu ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Bohuzel te repase nejspis nemine nebo sehnat jinou prevodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Kolik to má km?, Některé názory na forech se rozcházejí, zda měnit olej proplachem, nebo ne. Když už ti dělali tu výměnu oleje, tak ti mohli poradit co s tím je, Co ti dávali za olej? Adaptaci dělali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Odesláno 26. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Tak najeto to má cca 180 000, nevím zda v tom byl někdy ten olej vůbec měněn, protože prý byl šíleně černý a dost zasr.... Jaký olej se tam dával to přesně nevím, ale litr stál cca 700kč. Bylo to měněno v autoopravně kde jsou sice vybaveni zařízením na proplach, ale ne úplně se specializují na tyto převodovky. Tak trochu jsem zariskoval, že ten proplach pomůže, protože kopal a kope fakt dost. Dostal jsem už nějaké tipy na firmy. Jedná se o firmu Auto Convert Kroměříž, potom firma u Uherského Hradiště, která se více specializuje na auta z USA, ale dělají vše a ještě firma Kaps automatik z Kojetína a nevím kterou si vybrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) Snad nejjednodussi mas zvednout telefon a ty 3 firmu obvolat; rict co mas za problem, zeptat se jestli jsou vyskoleny a certifikovany na Tvou prevodovku. Pulhodka u telefonu to spravi a mas relevantni odpoved na to jestli vubec a kam to dat k repasi. EDIT doplnim: v tehle pidizemi vsichni znaj vsechny a tak je pravdepodobny ze kdyz to nedelaji oni, tak Ti zrejme poradi kdo to dela! Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Určitě bych se zeptal i TADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 No ,já taky volal a psal a většinou odpověď že tam dávají nějaký Dextron ..., tak snad dali správný olej a pomocí diagnostiky upravili správnou hladinu. Ve tvém případě, to může být hydroblok. Někdo z fora byl s autem tady http://www.zp-automatic.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vodník Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 Ahoj, měl jsem pár let P406 s automatem. Pokud jsem měl problém, řešil jsem si to (vzhledem k ceně kterou chtěli v servisu) sám. Protože dát 30tis. za opravu, to by bylo víc než cena celého auta Takže nějaké zkušenosti a postřehy s automatem mám. Měl jsem ho i venku z auta a rozdělaný. Ve 406 byl 4-kvalt ale předpokládám, že princip ovládání / funkce bude stejný i u tebe. To "kopání" je pravděpodobně řazení bez tkzv. skluzu. To znamená, že řj.převodovky nedokáže udržet přesně potřebný tlak kapaliny v hydrodynamickém měniči a přeřazení proběhne jakoby "bez spojky", natvrdo. Nevím, nakolik jsi obeznámen s konstrukcí automatu. Skládá se v principu z vlastních převodů, brzdících třmenů, hydrodynamického měniče, chladiče, filtru kapaliny, čidel tlaku + teploty a hydrobloku s ovládacími ventily. Rozhodně bych první zajel na diagnostiku, ať máš nějaké výchozí informace. Pak je porovnáš s hodnotami po opravě. První bych zkontroloval množství kapaliny. Pak, podle toho co popisuješ, bych já osobně vyměnil oba hlavní ventily v hydrobloku. Jeden udržuje přesný tlak kapaliny, druhý řídí právě ten "skluz" při řazení. Vzhledem k najetým kilometrům a popisovanému projevu převodovky by to odpovídalo. Podotýkám, že je nestačí venku procvakat a propláchnout. Je nutné je opravdu vyměnit za nové. Takto jsem si také v minulosti naběhl. Druhá věc je určitě výměna filtru. A za třetí, může odcházet čidlo tlaku. Já jsem u sebe musel po roce vyměnit - na diagnostice se tlak neměnil, byl stále stejný = řj.zvolila program pro nouzový dojezd a kopala při tom. Takto to popisuje i manuál. Automat je krásná věc, ale jak se začne ....., je to zážitek. Vodník pesastor a Schreek ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Odesláno 6. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2018 Prosím vás nevíte někdo co je přesně tato opravná sada ? http://www.opravaprevodovky.cz/1218-radici-sada-tf81sc?fbclid=IwAR2JQ6L8bASOZPbZDwl3JuVOSRiAGpeUXM4PIzInzSAztyuRJUzBfltjN6I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.