rosafin Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Ahoj, před časem se objevila na displeji hláška antipollution fault, svití kontrolka motoru ale auto jede normálně. Na diagnostice se ukázala chyba EGR ventilu (nevím jak se k němu přesně dostat a zda ho má cenu čisti). Motor mám 2.0 HDI 66Kw najeto 230000km . Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) je vlavo za hlavou valcov na vyfukovych zvodoch Upraveno 23. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosafin Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 takže musí dolu saní na turbo nebo se tam dostanu spodem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) u 307 neviem mas motor zasunuty do interieru takze pristup je hrozny urcite a aka konkretne hlaska to je? cislo ked vies Upraveno 23. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) tu je vpravo dole Upraveno 23. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosafin Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 takze saci potrubi dolu a pak se tam dostanu. číslo hlasky nevim v servisu rikal ze je to chyba otevirani EGR ventilu (zustal otevreny a proto to nespadlo do nouzáku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 ak by ostal otvoreny tak motor by tahal jak chcipak skor zavrety skontroluj aspon jeho hadicku podtlaku ci je ok a tiez jeho elektromagneticky ventil co ho ovlada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosafin Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 OK sundám to sani a mrknu na to zatím diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 zatim nedavaj nic dole len pozri jeho hadicku ci neni nahodou prasknuta a na opacnom konci hadicky najdes ten elektroventil mozes na skusku zamenit ventili turba a egr ci sa strati hlaska od egru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosafin Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 ja tam ale přes to sani ani nevidim je tam ta obrovska plastova trubka k turbu a ten EGR je nekde pod ni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 nepotrebujes ist k nemu staci najst od neho podtlakovu hadicku odpojis ju na strane ventila a urobis v nej podtlak a ten ti musi drzat vtedy je hadicka ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 elektroventily by si mal mat niekde dole na drziaku pod pod naftovym filtrom mierne v pravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondacz Odesláno 17. listopad 2018 Sdílet Odesláno 17. listopad 2018 Mám ten samý problém jen u 1.6 HDI 80Kw. Kde najdu EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 17. listopad 2018 Sdílet Odesláno 17. listopad 2018 (upraveno) @tondacz Upraveno 17. listopad 2018 uživatelem Fruktis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondacz Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 Dík. Dnes jsem byl na diagnostice mám dvě chyby: P1351 Řízení doby žhavení , P0104 Měřič hmotnosti vzduchu. Chyba řízení žhavení taky souvisí s hláškou antipollution fault?? Co všechno bych měl vyměnit. Děkuji za rady. 307sw 1.6 Hdi 80kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. listopad 2018 Sdílet Odesláno 21. listopad 2018 doba žhavení může souviset s vadnými žhavkami.. chce je vyndat, podívat se na ně, popř vyměnit Hmotnost vzduchu je váha vzduchu Hláška bude spíše souviset s tou váhou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondacz Odesláno 5. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2018 Žhavící svíčky vyměněny, váha vzduchu taky, kontrolka motoru zhasla, ale auto někdy poškubává. Když tam dám starou váhu tak se kontrolka rozsvítí a auto jede normálně. Váha vzduchu je delphi. Tak nevím co s tím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2018 Protoze, kdyz RJ vi, ze je vaha "v prdeli" tak jede na uplne jiny rezim. Takze ti sviti kontrolka ale motor jede v nejakem "safe" rezimu, a proto ti neposkubava. Je to to same, jako kdyz ti kontrolka nesviti, zavadu nemas, ale motor poskubava, odpojis konektor vahy vzduchu, a razem prestane skubat. Zacne ale svitit zavada. Vim ze jsem ti tim asi moc nerekl, ale neco malo prece. Ta nova vaha je OK, ale skubani zpusobuje neco uplne jineho a neni na stavu te vahy vubec zavisle. Hledej problem spise v EGR a jinych vecech, pokud te bude bavit resit to skubani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondacz Odesláno 5. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2018 Zkusím znova diagnostiku jestli se tam něco neobjeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huno74 Odesláno 5. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2018 Skus pozriet vstrekovace mne tie trhaly ked bol studeny motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.