Přejít na obsah
rosafin

EGR ventil 307 HDI

Recommended Posts

Ahoj,

před časem se objevila na displeji hláška antipollution fault, svití kontrolka motoru ale auto jede normálně.

Na diagnostice se ukázala chyba EGR ventilu (nevím jak se k němu přesně dostat a zda ho má  cenu čisti).

Motor mám 2.0 HDI 66Kw najeto 230000km .

Děkuji za rady

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

u 307  neviem mas motor zasunuty do interieru takze pristup je hrozny urcite 

a aka konkretne hlaska to je?  cislo ked vies

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

takze saci potrubi dolu a pak se tam dostanu.

číslo hlasky nevim v servisu rikal ze je to chyba otevirani EGR ventilu (zustal otevreny a proto to nespadlo do nouzáku)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zatim nedavaj nic dole len pozri jeho hadicku ci neni nahodou prasknuta a na opacnom konci hadicky najdes ten elektroventil

mozes na skusku zamenit ventili turba a egr ci sa strati hlaska od egru 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík. Dnes jsem byl na diagnostice mám dvě chyby: P1351 Řízení doby žhavení , P0104 Měřič hmotnosti vzduchu. Chyba řízení žhavení taky souvisí s hláškou antipollution fault?? Co všechno bych měl vyměnit. Děkuji za rady.

307sw 1.6 Hdi 80kw

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

doba žhavení může souviset s vadnými žhavkami.. chce je vyndat, podívat se na ně, popř vyměnit ;) Hmotnost vzduchu je váha vzduchu ;) Hláška bude spíše souviset s tou váhou

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Žhavící svíčky vyměněny, váha vzduchu taky, kontrolka motoru zhasla, ale auto někdy poškubává. Když tam dám starou váhu tak se kontrolka rozsvítí a auto jede normálně. Váha vzduchu je delphi. Tak nevím co s tím??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Protoze, kdyz RJ vi, ze je vaha "v prdeli" tak jede na uplne jiny rezim. Takze ti sviti kontrolka ale motor jede v nejakem "safe" rezimu, a proto ti neposkubava. Je to to same, jako kdyz ti kontrolka nesviti, zavadu nemas, ale motor poskubava, odpojis konektor vahy vzduchu, a razem prestane skubat. Zacne ale svitit zavada.

Vim ze jsem ti tim asi moc nerekl, ale neco malo prece. Ta nova vaha je OK, ale skubani zpusobuje neco uplne jineho a neni na stavu te vahy vubec zavisle.

Hledej problem spise v EGR a jinych vecech, pokud te bude bavit resit to skubani. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×