LuckyAB Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Ahoj všem, Čeká mě první přezutí z originálních ALU kol na plechové disky. Chtěl bych se zeptat jestli můžu použít původní upevňovací šrouby z ALU kol a nebo jestli musím sehnat nové pro plechový disk? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 (upraveno) tak sa pozri na skrutky ak tie z elektronu maju rovnu dosadaciu plochu tak na plechace ich dat nemozes tam idu skrutky s kuzelovou dosadaciou plochou Upraveno 22. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skanderborg Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Já jsem před rokem řešil stejný problém a koupil jsem nakonec tyhle šrouby:https://www.autodily-cardo.cz/nove/sroub-kola-febi-fb-30400-peugeot-citroen/ Jestli si chceš ujasnit, jaké jsou rozdíly mezi šrouby, přečti si vlákno zde: http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/srouby-pro-plechove-disky-32509 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Vyšroubuj jeden šroub a podívej se, jaké máš. Zvedák k tomu nepotřebuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skanderborg Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 (upraveno) To mu není k ničemu - uvidí původní šroub na Alu disky. Tento originální šroub dosedá na Alu disk rovnou dosedací plochou přes plochou podložku. Kromě toho má tento šroub také kužel, aby šel použít na plechovou rezervu. Ovšem to je nouzovka, protože při použití tohoto šroubu na plechový disk bude plochá podložka volně cinkat na šroubu a hlava šroubu dost vyčnívá nad disk. Ve vláknu, které jsem uvedl je to popsáno jasně a srozumitelně. Upraveno 22. říjen 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Chjo, nemám čas se tady přít. Šrouby s podložkami necinkají, mám to ověřené, jezdí mi tak asi 10 aut. Karel a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Možná slyší i trávu růst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 před 20 minutami, P607Olda napsal: Chjo, nemám čas se tady přít. Šrouby s podložkami necinkají, mám to ověřené, jezdí mi tak asi 10 aut. Taky jsem na těchto šroubech pro Alu kola jezdil už 2 zimy na plechách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skanderborg Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 No dobrá, že trochu vyčnívají, to se schová pod poklicí. Ušetří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 před 7 hodinami, LuckyAB napsal: Ahoj všem, Čeká mě první přezutí z originálních ALU kol na plechové disky. Chtěl bych se zeptat jestli můžu použít původní upevňovací šrouby z ALU kol a nebo jestli musím sehnat nové pro plechový disk? Díky za radu. Tady máš na prodej šrouby na plecháče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) EDIT: Toto tvrzení jsem později odvolal, viz vysvětlení dále. Univerzální šrouby jsou to nejmoudřejší, co Peugeot vymyslel. Oceníte, pokud jste zažili následující situaci. Já ji zažil několikrát, nic příjemného. (Vezu na přezutí každého půl roku asi 20 aut, už přes 20 let.) Servisák auto zvedne, odšroubuje kola. Nasadí zimní a ptá se: tak pane Vopršálek, kde máte ty druhé šrouby? - No zůstaly ve skladě, v takové krabičce. Půjčte mi, prosím, jízdní kolo, nebo vaše auto, já pro ně jedu. A zatím vám budu blokovat zvedák půl hodiny. Jistě si dovedete představit, jak se servisák zatváří, hlavně, když má přesný časový rozvrh... PS: včera přezuto 6 aut za den... Upraveno 19. listopad 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Ja som to riesil tak, ze sroby boli vzdy odlozene pri kolesach, resp pri pukliciach. ale to je doma. O firemne sa stara Mikona, kde su uskladnene, cize to neriesim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 (upraveno) EDIT: Toto tvrzení jsem později odvolal, viz vysvětlení dále. Jj, a když bys měl dodržovat opravdu dvě sady šroubů (ploché a kuželové), tak nezapomeň, že když máš letní hliníkáče (šroub s plochou), tak máš rezervu plechovou nebo dojezdovou a k ní potřebuješ jednu sadu "kuželových" mít v autě schované sebou. Jo pokud je to TVOJE auto, a máš jen jedno, tak je to snadné. Ale pokud je to auto manželky (kam jsem je to dal minule??? Do rezervy ne, ta je pod autem v mokru...). Anebo kolegů, a ti se občas střídají... A když v případě defektu ty druhé šrouby náhodou nemáš, anebo ten, kdo ví, kde jsou, není zrovna dostupný, tak je to tragické. Upraveno 19. listopad 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Taky se blbě zeptám ... takže když jezdím celoročně na hliníkačích a budu potřebovat vyměnit kolo za rezervu, což je plecháč, tak mám jako smůlu, pokud nebudu mít kuželové šrouby? S těma originálama nelze nouzově utáhnout rezervu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skanderborg Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Originální šrouby jsou univerzální, mají plochou podložku, přes kterou dosedají na Alu disky. Ale mají současně také kužel, který slouží pro uchycení plechového disku (třeba rezervy). Pouze trochu víc na plecháčích vyčuhují, než šrouby vyloženě pouze pro plecháče, které mají jenom kužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Danny308: normální plecháč potřebuje kužel, dojezdovka má kužel i plochu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Objednal jsem si 4 šrouby na plecháč, tak je budu vozit v autě, ať mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) To jsi udělal zbytečně, jak už píše několik lidí výše, šrouby litých kol má Peugeot univerzální. Je tam plochá podložka pro liťák a kužel pro plech. Stačilo odšroubovat jeden šroub, pochopit a zase jej zašroubovat zpět V létě jsem si tohle nedobrovolně absolvoval, když jsem musel na dálnici měnit kolo za dojezdovku (plech, samozřejmě). Viz obrázek... Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem Ajap pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Komu není rady , tomu není pomoci... Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Pro těch pár korun se to nezblázní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.