Přejít na obsah
LuckyAB

šrouby na kola

Recommended Posts

Ahoj všem,

Čeká mě první přezutí z originálních ALU kol na plechové disky. Chtěl bych se zeptat jestli můžu použít původní upevňovací šrouby z ALU kol a nebo jestli musím sehnat nové pro plechový disk? 

Díky za radu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak sa pozri na skrutky ak tie z elektronu maju rovnu dosadaciu plochu tak na plechace ich dat nemozes tam idu skrutky s kuzelovou dosadaciou plochou

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem před rokem řešil stejný problém a koupil jsem nakonec tyhle šrouby:https://www.autodily-cardo.cz/nove/sroub-kola-febi-fb-30400-peugeot-citroen/

Jestli si chceš ujasnit, jaké jsou rozdíly mezi šrouby, přečti si vlákno zde: http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/srouby-pro-plechove-disky-32509

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To mu není k ničemu - uvidí původní šroub na Alu disky. Tento originální šroub dosedá na Alu disk rovnou dosedací plochou přes plochou podložku. Kromě toho má tento šroub také kužel, aby šel použít na plechovou rezervu. Ovšem to je nouzovka, protože při použití tohoto šroubu na plechový disk bude plochá podložka volně cinkat na šroubu a hlava šroubu dost vyčnívá nad disk.

Ve vláknu, které jsem uvedl je to popsáno jasně a srozumitelně.

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 20 minutami, P607Olda napsal:

Chjo, nemám čas se tady přít.

Šrouby s podložkami necinkají, mám to ověřené, jezdí mi tak asi 10 aut.

Taky jsem na těchto šroubech pro Alu kola jezdil už 2 zimy na plechách. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 7 hodinami, LuckyAB napsal:

Ahoj všem,

Čeká mě první přezutí z originálních ALU kol na plechové disky. Chtěl bych se zeptat jestli můžu použít původní upevňovací šrouby z ALU kol a nebo jestli musím sehnat nové pro plechový disk? 

Díky za radu.

Tady máš na prodej šrouby na plecháče 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

EDIT: Toto tvrzení jsem později odvolal, viz vysvětlení dále.

 

Univerzální šrouby jsou to nejmoudřejší, co Peugeot vymyslel. Oceníte, pokud jste zažili následující situaci. Já ji zažil několikrát, nic příjemného. (Vezu na přezutí každého půl roku asi 20 aut, už přes 20 let.)

Servisák  auto zvedne, odšroubuje kola. Nasadí zimní a ptá se: tak pane Vopršálek, kde máte ty druhé šrouby? - No zůstaly ve skladě, v takové krabičce. Půjčte mi, prosím, jízdní kolo, nebo vaše auto, já pro ně jedu. A zatím vám budu blokovat zvedák půl hodiny.😒 Jistě si dovedete představit, jak se servisák zatváří, hlavně, když má přesný časový rozvrh...

PS: včera přezuto 6 aut za den...

Upraveno uživatelem P607Olda

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

EDIT: Toto tvrzení jsem později odvolal, viz vysvětlení dále.

 

Jj, a když bys měl dodržovat opravdu dvě sady šroubů (ploché a kuželové), tak nezapomeň, že když máš letní hliníkáče (šroub s plochou), tak máš rezervu plechovou nebo dojezdovou a k ní potřebuješ jednu sadu "kuželových" mít v autě schované sebou. Jo pokud je to TVOJE auto, a máš jen jedno, tak je to snadné. Ale pokud je to auto manželky (kam jsem je to dal minule??? Do rezervy ne, ta je pod autem v mokru...). Anebo kolegů, a ti se občas střídají...

A když v případě defektu ty druhé šrouby náhodou nemáš, anebo ten, kdo ví, kde jsou, není zrovna dostupný, tak je to tragické.

Upraveno uživatelem P607Olda

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taky se blbě zeptám ... takže když jezdím celoročně na hliníkačích a budu potřebovat vyměnit kolo za rezervu, což je plecháč, tak mám jako smůlu, pokud nebudu mít kuželové šrouby? S těma originálama nelze nouzově utáhnout rezervu?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Originální šrouby jsou univerzální, mají plochou podložku, přes kterou dosedají na Alu disky. Ale mají současně také kužel, který slouží pro uchycení plechového disku (třeba rezervy).

Pouze trochu víc na plecháčích vyčuhují, než šrouby vyloženě pouze pro plecháče, které mají jenom kužel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jsi udělal zbytečně, jak už píše několik lidí výše, šrouby litých kol má Peugeot univerzální. Je tam plochá podložka pro liťák a kužel pro plech. Stačilo odšroubovat jeden šroub, pochopit a zase jej zašroubovat zpět:cool: V létě jsem si tohle nedobrovolně absolvoval, když jsem musel na dálnici měnit kolo za dojezdovku (plech, samozřejmě).

Viz obrázek...

IMG_3074.thumb.jpg.d0c7032ba40d8f4f7a246aa153bdb3e4.jpg

Upraveno uživatelem Ajap

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×