Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pískání po startu


popest

Recommended Posts

Ahoj,

mám dotaz. Na konci sprna mi v Peugeotu měnili drážkovaný řemen spolu s vodící a napínací kladkou. Diag totiž ukázala chybu špatné koherence otáček alternátoru a motoru.  Také tomu předcházelo šíleně pískání při nastartování auta ihned po dešti,  až se ukázala chyba motoru. Cca před dvěma týdny jsem si všiml, že po nastartovíní slyším takové popískávání. Aktuální stav je podstatně horší a můžete si ho poslechnout na přiloženém videu. Připadá mi, že se to objeví hned jak něco hlasitě cvakne což je nejspíš připojení klima kompresoru. Ke konci je zase slyšet takové popískávání. To hýbu volantem. Je to zvuk prokluzování řemenu nebo spíš nějaké ložisko? Všiml jsem si, že je poměrně hlučná klimatizace. Nejvíc to bylo slyšet v létě v těch vedrech. Hluk se mění s otáčkami motoru. Řešil jsem to cca 2 roky zpět v Peugeotu. Nic sice neslyšeli, ale po doplnění klimy se to výrazně utišilo. Zarazilo mě ale, že prý nemuseli doplňovat téměř nic. Ptám se proto, že to chci reklamovat, ale je možné, že nebude co. Setkal jste se někdo někdy s přidřeným klima kompresorem? Najeto mám jen kolem 170tis km.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lustrujem ze co to ten reverzibilny alternator je a je to kombinacia alternatora a startera (system start -stop)

ci nahohou po nastartovani  (cvakne to rele) a zopne prave ten altik aby rozbehol motor co by sposobilo preklz na remenici  ,myslim to ako nejaku poruchu  ked sa to zopne kedy nema 

podla tejto hlasky  Diag totiž ukázala chybu špatné koherence otáček alternátoru a motoru. 

by to tomu nasvedcovalo

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten altik ma snimac otaciek vstavany takze nieco sa s nim deje ked to hlasi ze ma ine otacky nez motor

a prave  na jeho  remenici ti piska ten remen  pravdepodobne, ked sa motor toci jednymi otackami a altik inymi otackami zakonite musi dojst k preklzu a piskaniu

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je to uplne normalni altik, ktery ma na vic ECU a nema volnobezku aby mohl tocit remenem on sam. Kdyz bude pridreny klimakompresor, piskat to bude taky a nekoherenci otacek to bude detekovat taky. Vzhledem k tomu, ze to zacne az po cvaknuti spojky klimakompresoru, tak to altik nejspis nebude. Spis by me zajimalo zda to, že je klima hlučná když chladí, může být znamení toho, že není s kompresorem něco v pořádku... Tohle jsem ještě nikd neřešil. Už jsme řešil přidřenou volnoběžku na altíku a ta se projevovala úplně jinak. Tady na víc ani není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom videu tiez nema volnobezku a startuje 

ale je pravda ze by aj vadny  kompresor ubrzdil alternator cez remen 

ale to si na zaciatku nepisal (respektive neni to tam priamo napisane )ze to robi vylucne len po zopnuti klimi 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len zo zvedavosti ak mas ten altik co startuje motor tak tammusis mat menic  a ztoho menica musia ist 3 hrube kabely do altika mas tam nieco take?

tu mas obrazok pre predstavu https://www.autoblog.com/2010/06/17/valeos-second-gen-stop-start-technology-coming-to-1m-diesel-peu/?guccounter=1

ale je to zavedene od roku 2013 citam  eHdi

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...