greg Odesláno 19. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2018 Tohle jsem zkoušel a pravda bylo to trochu lepší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. říjen 2018 Sdílet Odesláno 19. říjen 2018 lepsie v com? bezal motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. říjen 2018 Sdílet Odesláno 19. říjen 2018 (upraveno) skus este jeden test vyber potenciometer nechaj elektricky zapojeny (aby si rj motora myslela ze plyn pedal je uvolneny) a toc pod plynom trochu pootvor klapku podlatoho co pises ma ten motor malo vzduchu a moze to byt sposobene tou zbrusenou vackou a zotrvakom teraz potrebuje viac zrejme Upraveno 19. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 19. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2018 Běžel, pořad spatně ale alespoň trochu. Ten poslední nápad je dobrý. zítra to vyzkouším. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 20. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 Tak kdyz je odpojenej tps a pootocena klapka tak to chytne a drzi celkem obstojne ale jdou z toho divny zvuky. :/ je to jak diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 20. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 Tady video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2018 Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 (upraveno) a to si upravoval podla nejakej predlohy navodu? ci len tak jak ta napadlo ? podlamna mas asi moc lahky zotrvacnik skace to hore dole mas aj upraveny vyfuk cize zvuk to musi mat zakonite iny Upraveno 20. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 20. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 Hmotnost setrvacniku mam upravenou podle sehnatelneho odlehceneho aftermarketu. Ja jsem dneska znova vsechno presel a myslim ze jediny problem bude v mape jak paliva tak zapalovani. Takze timto smerem se budu ubirat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2018 Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 (upraveno) to bez mapy asi nepojde a tiez tam budes asi musiet davat 98 oktan benzin koli samozapalom ked hlava je znizena sice neviem kolko ale asi dost Upraveno 20. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 20. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 Snizena je o 0.8 komprese je vypocitana na 11.5 ku 1 tusim. Chci to ale overit. Aktualne je tam 100 oktan verva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2018 Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 tak ty sa s tym neštves celkom dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2018 Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 chladic vody mas povodny nedavas vecsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 20. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2018 Puvodni, je stejne veliky jako na 1.6 ktera je vykonove jinde. Pocitam s tim ze po nejakem testovani se bude treba menit vic veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 (upraveno) Jak je to tady se škrtící klapkou? Jak jsem pochopil, sundával jsi potenciometr TPS z klapky, je možné ho pootáčet/nastavovat? V měřených hodnotách musí klapka chodit od 0-100%. Pokud tomu tak není, hledal bych problém zde. Tím spíše, jestli se potenciometr TPS sundával. Pak udělat základní nastavení klapky (reset adaptačních hodnot). Motor musí, i stěmito úpravami normálně běžet na sériové mapě. Upraveno 22. říjen 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 V 19.10.2018 at 20:52, krtek 2 napsal: nieco ako spinac volnobehu na tej klapke tam neni? Jestli je to jednobod Bosch, tak spínač volnoběhu je přímo v krokáči…. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Ano tps byl sundany, zkusim tedy jeste jiny. Hafity- je to ctyrbod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) potenciometer odpoj(konektor) maloby to chytit aj bez neho potenciometer zmerias za 5 minut a zistis ci je ok ale ked predtym auto fungovalo pochybujem ze by sa nieco potenciometru stalo ale vylucit sa to neda tak boitier papillon je z francuztiny skrtiaca klapka takze bude to natocenie klapky v percentach Upraveno 23. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 (upraveno) Ja nevim, jak je to resene u tve stavby, ale nesprávný údaj o poloze skrtici klapky je jeden z údajů, co ŘJ potřebuje k nějakému chodu, společně s MAPem, teplotou apod... Nicméně, nejpodstatnější je snímač otáček na klice (zde na setrváku?), tento signál nejde nahradit nouzovým signálem- tohle je základní údaj pro chod. Ještě mě napadá (pokud máš snímač na setrváku), když si odlehčoval setrvák, dával si bacha/zachoval si- synchronizační výstupky pro snímač otáček? Popř. nejde zde pootočit setrvák vůči klice (symetrické díry)? Tps se dá i někde pootáčet a nastavovat, pak zase je potřeba nastavit správnou nulu. Reference pro tps by měla být 5V a chod by měl být od cca 0,5V-4,5V. Hodnoty mimo jsou zakázané pásmo- řj detekuje jako závadu zkrat na kostru/zkrat na plus/žádný signál...Jak říkal kolega, změřit se to dá za chvilku na autě- výstup z tps vůči kostře. Upraveno 23. říjen 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 23. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Ano, snimac je v tomto pripade na setrvacniku, vystupky zustaly zachovany a pokud vim nasadit pootoceně nejde protoze je tam kolik, ktery polohu ustavi. Zkusim proměřit stavajici tps, pokud se mi to povede. Kazdopadne je podezrely... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 před 11 hodinami, greg napsal: Hafity- je to ctyrbod Magneti Marelli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.