Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Brzdové kotouče + destičky


Noves

Recommended Posts

Ahoj peugeoťáci,

rád bych se s vámi poradil, jakou značku brzdových kotoučů a destiček koupit? Čeká mě výměna kotoučů + destiček + brzdové kapaliny.

Dle servis boxu mám:

Přední

- kotouče OEM 4249L3 (https://autodilos.cz/vyhledavani?search=4249L3)

- destičky OEM 4254A6 (https://autodilos.cz/vyhledavani?search=4254A6)

Zadní

- kotouče OEM 4249G2 (https://autodilos.cz/vyhledavani?search=4249G2)

- destičky OEM 4254A8 (https://autodilos.cz/vyhledavani?search=4254A8)

díky moc

J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě je důležitější namontovat pokud možno stejnou značku tzn. jak desky tak kotouče od jedné značky.  Někteří budou tvrdit že to není důležité ale já tvrdím že pokud je to možné tak dát jednu značku. Ono sice není moc co vymýšlet na materiálu jak desek tak kotoučů ale přeci jen jednotlivý výrobci si to " míchají " tak aby to spolu fungovalo a aby to s konkurencí fungovalo ale ne tak dobře jako společně. Jestli dáš ATE, BOSCH, Zimerman ,Meyle je jen na tobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám kotouče Textar destičky Ferodo a brzdí lépe, než když jsem měl na autě originál z výroby. Podle mě je také důležité aby brzdy nepískaly. Na 406tce jsem měl kotouče Brembo, destičky Brembo a třmeny Brembo a pískalo to jak lokomotiva. Nevím jakou kdo má zkušenost s TRW, ale na mercedesu mi odvedli vynikající službu. 

Upraveno uživatelem brutall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím 

Taky si myslím že většinou všude mají kotouče a destičky od stejného výrobce. 

Já osobně dávám všude ATE a pokud mají destičky pro  vozidlo v provedení ceramic tak jedině v této kombinaci a spokojenost hlavně fak je to o mnoho čistější viz odkaz :

ps:bohužel na 508 jsem provedení destiček ceramic zatim nenašel, protože mě to čeká na mém autě. Jen pro zajímavost mám na původních najeto 135tk.

https://motofocus.cz/technika/4638,jsou-brzdove-desticky-ate-ceramic-stejne-jako-brzdove-desticky-performance

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TommyC4 tak mi to nedalo a drobet jsem pátral a porovnal. Konkrétně pro mojí 508čku tedy 120kW RHH ale hlavně přední osa průměr kotouče 304 mm.
a) Našel jsem toto origo OEM číslo je 4254 A7 nebo 4254 38 = ATE  AT607277 (hledáno podle auta a servis boxu)
b) Druhé hledání podle destiček je OEM 4254 24  = AT607252 a k tomu je i sada v provedení ceramic AT LD7252. (výskyt v citroen C5)

A rozdíl mezi a) a b) je že sada
a) obsahuje jen jednu destičku s výstražným kontaktem (tak to mám na autě já jen jedna vnitřní destička na levé straně)
b) obsahuje 2x destičku s výstražným kontaktem pro levou i pravou stranu.
 

 

Upraveno uživatelem Multiplex406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, a je to- TRW??? Ty keramický Ate jsou podle mě moc tvrdý. V odkazu na ně, je napsáno, že se musí druhá sada Ate ceramic měnit spolu s kotouči, jinak není zaručen garantovaný brzdný účinek. V diskusi pak, že brzdí nic moc. Mám vyzkoušeno, že měkké destičky, ač práší, brzdí nejlíp a nedevastují kotouče. Jedny kotouče přežijí zpravidla dvoje destičky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...