Přejít na obsah

Recommended Posts

Dobry den, ahoj. 

Rad bych si u vas ověřil sviji analizu. 

Zacala mi asi blbnout spojka(myslim si ze je dvouhmota) ale jisty si nejsem. Normalne se rozjedu, prevody 1,2,3,4 a na pětce kdyz chci předjíždět tak kolem cca 2500ot. mi otackomer zacne skakat a je to citit i na tahu motoru jak to jede nahoru a hned dolu a zase nahoru a pak zase dolu. Skace jak kdy. Treba i o celych 1000ot smerem nejdriv nahoru a pak dolu a nekdy jen treba o 500ot. tim samym smerem. 

Mam 307sw 2.0hdi 100kw pred cipem. Po cipu 120kw.

Dekuji za vase rady a odpovedi. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Me to stačí teda pokud to byla ironie. ;)

A k ty spojce. Jedna az ctyri zadny problem. Klidne i do 4000ot. Ale jak je tam petka tak zo zacne haprovat. 

Proto se ptam zda je to spojkou nebo ne. 

Nova sada Luk k9mplet me prijde na 8500czk

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Brixtr mi dal mínus, tak si odpovím: není na to dimenzovaná, tak šla do p... :D

Kdybys někdy něco konstruoval, a měl to nadimenzovat, tak, aby to fungovalo, bylo lehké, spolehlivé a cenově únosné, tak musíš zvolit nějkou určitou velikost, kvalitu. Takže konstruktér zvolil. Uživatel přidal na výkonu a výsledek je zde.

Mmch, brixtr, pokud máš jiný názor, tak napiš. Ani nevím, co tím mínusem myslíš. Ty snad nerozumíš žertu?  (Smajlík jsem tam dal).

Upraveno uživatelem P607Olda

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Rozumim. Vzdyt jsem ho tam dal taky. A dokonce mrkajiciho. 

No asi by si zaslouzila vymenit. Uz ma za sebou 170 000km.

Ale dekuji ti za tvuj nazor a radu. 

Upraveno uživatelem Zdeněk 82

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, taky dám svou analýzu :)

teď máš na výběr dvě věci--jezdit s tak lehkou nohou, aby spojka neprokluzovala, tzn., sešlapovat velmi velmi lehce plynový pedál

no a ta druhá věc je vyměnit komplet spojku, ale doporučuju nějakou sportovní--keramickou--,protože ta origo spojka 120kw prostě nepřenese na kola a začne klouzat zase

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

doporucil by som ti ist na brzdu ale spojka musi byt ok 

a potom ten cip pripadne poupravit ak bude treba 

 

na tabulky sa vykasli 

jedine brzda ti povie aky vykon a krutak ma auto  pred upravou a potom po uprave, co auto to unikat 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ked neveris tak ti dam priklad  mojho auta

parametre vyrobcu    80kw     250nm 

namerane pred upravou        79kw      265nm

po uprave 96 kw      320nm

 

a garantuju 100 kw  tak kde su?      

keby chcem tych slubovanych 100 kw   krutiaci moment  by som uz mal niekde na  350 nm a viac co by spojku zarucene zabilo 

chapes uz?

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

najprv musis poriesit spojku 

lebo ten test prebieha tak 

ze na 4-prevodovom stupni  cca pri volnobeznych otackach  da podlahu 

a motor sa rozleti jak raketa

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×