Jump to content
Zdeněk 82

Spojka

Recommended Posts

Dobry den, ahoj. 

Rad bych si u vas ověřil sviji analizu. 

Zacala mi asi blbnout spojka(myslim si ze je dvouhmota) ale jisty si nejsem. Normalne se rozjedu, prevody 1,2,3,4 a na pětce kdyz chci předjíždět tak kolem cca 2500ot. mi otackomer zacne skakat a je to citit i na tahu motoru jak to jede nahoru a hned dolu a zase nahoru a pak zase dolu. Skace jak kdy. Treba i o celych 1000ot smerem nejdriv nahoru a pak dolu a nekdy jen treba o 500ot. tim samym smerem. 

Mam 307sw 2.0hdi 100kw pred cipem. Po cipu 120kw.

Dekuji za vase rady a odpovedi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to stačí teda pokud to byla ironie. ;)

A k ty spojce. Jedna az ctyri zadny problem. Klidne i do 4000ot. Ale jak je tam petka tak zo zacne haprovat. 

Proto se ptam zda je to spojkou nebo ne. 

Nova sada Luk k9mplet me prijde na 8500czk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brixtr mi dal mínus, tak si odpovím: není na to dimenzovaná, tak šla do p... :D

Kdybys někdy něco konstruoval, a měl to nadimenzovat, tak, aby to fungovalo, bylo lehké, spolehlivé a cenově únosné, tak musíš zvolit nějkou určitou velikost, kvalitu. Takže konstruktér zvolil. Uživatel přidal na výkonu a výsledek je zde.

Mmch, brixtr, pokud máš jiný názor, tak napiš. Ani nevím, co tím mínusem myslíš. Ty snad nerozumíš žertu?  (Smajlík jsem tam dal).

Edited by P607Olda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumim. Vzdyt jsem ho tam dal taky. A dokonce mrkajiciho. 

No asi by si zaslouzila vymenit. Uz ma za sebou 170 000km.

Ale dekuji ti za tvuj nazor a radu. 

Edited by Zdeněk 82

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, taky dám svou analýzu :)

teď máš na výběr dvě věci--jezdit s tak lehkou nohou, aby spojka neprokluzovala, tzn., sešlapovat velmi velmi lehce plynový pedál

no a ta druhá věc je vyměnit komplet spojku, ale doporučuju nějakou sportovní--keramickou--,protože ta origo spojka 120kw prostě nepřenese na kola a začne klouzat zase

Share this post


Link to post
Share on other sites

doporucil by som ti ist na brzdu ale spojka musi byt ok 

a potom ten cip pripadne poupravit ak bude treba 

 

na tabulky sa vykasli 

jedine brzda ti povie aky vykon a krutak ma auto  pred upravou a potom po uprave, co auto to unikat 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ked neveris tak ti dam priklad  mojho auta

parametre vyrobcu    80kw     250nm 

namerane pred upravou        79kw      265nm

po uprave 96 kw      320nm

 

a garantuju 100 kw  tak kde su?      

keby chcem tych slubovanych 100 kw   krutiaci moment  by som uz mal niekde na  350 nm a viac co by spojku zarucene zabilo 

chapes uz?

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...