Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Auto po nastartování hned chcípne


Cybrexis

Recommended Posts

Zdravím vás klubaci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte někdo jaky má být tlak paliva na Peugeot 407 2.0hdi 100kw RHR .

Protože auto když nastartují vylitne na 1000 otáček a hned pomalu s padne a chcípne, nevěděl by někdo proč by tomu tak mohlo být?  A Peugeot servis je až 35km nejblíž. Auto jsme na laně chtěli rozjet po chvíli chytlo ale jen na dva válce pak reagovalo na plyn atd jen jak by jelo fakt na dva válce :-( diagnostika ukazuje pouze chybu něco s plynovým pedálem a něco s měřičem hmotnosti vzduchu

Děkuji všem za nějaký tip dneska zkusím dát druhé vstřikovací čerpadlo jestli to nepomůže, vstřiky stříkají jak jsme je měli vytáhlé

Upraveno uživatelem Cybrexis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím,

také řeším u motoru 2.0 HDi 100kw rhr špatné starty. Co jsem vypozoroval tak když je teplo tak s tím víceméně není problém (když je kolem 10stupňů a víc), ale jakmile se ochladí tak to začne. při startu motor otočí tak 2-3x a chytne, ale hned zhasne a toto se opakuje tak 5x než nastartuje a nechcípne. žádnou chybu auto nepíše (mám jen pro kontrolu hračku ELM327 :)) a jinak jede normálně. Na co bych se měl zaměřit a nebo zkontrolovat (napadá mě egr že by zůstával otevřený a to motor udusilo, nebo regulátor tlaku nafty)? Přes léto se to neděje (a když už tak max 1x měsíčně a to poprvý chcípne a podruhý už běží normálně ale v zimě je to startování min 5x než zůstane běžet), baterka je rok stará a dělo se to i loni když sem jí v zimě vyměnil. Vím že mám v háji spodní klapku na sání, ta má být ve výchozí poloze zavřená, ale moje se nezavírá takže zůstává otevřená pořád (vím že se otevírá při regeneraci a regenerace jsou OK takže z toho usuzuji že se podtlakem otevírá). díky

edit: ještě se zapoměl uvést že když motor chytne, dojedu kam potřebuju tak startuje pak už bez problému. Když ale auto stojí celej den a večer (hlavně v zimě, v létě startuje v pohodě) chci nastartovat tak to jde buď hned nebo max na druhý pokus. Ale jakmile stojí přes noc tak ráno se situace se startem zas opakuje.

Upraveno uživatelem scratcher
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 3 týdny později...

já to teď zkoušel asi týden, před prvním startem ráno vždycky zapumpovat balónkem a zatím se to vždy chytlo bez problému a udrželo se to, ale nejhorší že nikde nevydím žádné bublinky, že by padala nafta nebo, že by to bylo nějak zavzdušněný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to vidět ani nejde, hadičky jsou černé--neprůhledné--, takže bublinky atd. nevidno..., bere to vzduch v těch spojích, jak je auto už starší, O kroužky v těch spojkách a přípojích hadic ztvrdnou a je to,  něco s tím má i zimní období, jak se trochu ochladí, začne špatně startovat, jak se zas oteplí, auto chytá OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, ta ,,závada'', kterou popisuju, nemá s žhavením nic--prostě ráno v zimě zapumpuješ a jedeš, zvláštní je jen to, že na jaro se to ,,samo'' opraví a pumpovat až do příští zimy nemusíš...,v době, kdy šla nafta od nádrže k motoru ve spojích přes průtokové šrouby s dvěma mosaznýma podložkama, nebo převlečnýma matkama a konusem se to nestávalo :bojim

samozřejmě píšu o systému, kdy není v nádrži el. čerpadlo ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravím, tak závada asi odstraněna, koupil jsem na vrákáči vstřikovací čerpadlo, vyměnil a zdá se to být dobrý, už tři týdny startuje bez problému. Je mě to teda sice divný, nevěřil jsem tomu, pač to čerpadlo co jsem tam měl bylo po repasy, za coč jsem dával 7tis. v létě, dělali mě to v Auto FLÉGR v Pardubicích, uvidím, comi na to poví až totam půjdu reklamovat🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 rok později...
V 30. 12. 2018 at 10:32, ozzy56 napsal:

ono to vidět ani nejde, hadičky jsou černé--neprůhledné--, takže bublinky atd. nevidno..., bere to vzduch v těch spojích, jak je auto už starší, O kroužky v těch spojkách a přípojích hadic ztvrdnou a je to,  něco s tím má i zimní období, jak se trochu ochladí, začne špatně startovat, jak se zas oteplí, auto chytá OK...

Toto mohu potvrdit. Na P206 1.4HDi se mi to v občas stává. Vždy je období kdy je klid a období kdy to zlobí. Klid je když je teplo a zlobí to když je zima (i někdy ráno po dešti). Normálně by mě nenapadlo že je to hadičkama ale měl jsem kdysi problém s přisáváním vzduchu okolo balonku kdy mi padla nafta úplně. Chtěl jsem ty hadičky vyměnit (díl 1574S9) ale nějak se na to nenašel čas. Každopádně mám vyzkoušené že když nastartuji a hned po tom motor vypne tak při dalším startu to podržím ještě prár vteřin startérem (to mu hádám moc  dobře nedělá?) a mírným přidáním plynu. Během těch 2-3 vteřin motor jakoby běží nepravidelně a pak se uklidní a již nezdechne. Pak už je jízda ok (i když pravda párkárát to po ujetí pár set metrů ještě zdechlo). Myslím že problém je v hadičkách, ale jak tu uvádí Lukapy může být i ve vstřikovacím čerpadle a v jednom vláknu zde na fóru někdo psal podobné chování i při problémech s regulátorem tlaku paliva. Ale tam mi to přišlo že to spíš způsobovalo problémové starty obecně. Tady to chytne krásně a hned na to zdechne. Klidně 2x-5x za sebou. Stačí to ale "podržet" déle startérem s trochou přišláplého plynu a už pak drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...