Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Fap-emise


Guest misina25

Recommended Posts

Mno mě čekají emise za měsíc. (STK končí 9.12. 😞 ) Motor 2.0 HDi 100 kW RHR Na tachometru 202 kkm, jednou doplněno aditivum Eloys, regenerace kolem 400 km. Na dia jsem dlouho nebyl - proč tam jezdit, když auto nic nehlásí a vše jede jak má. Koncovka výfuku uvnitř černá jako bota, občas se stane, že se při studeném startu z výfuku zakouří a taky jen občas když se naloží plný kotel (pochopitelně zahřátému) tak se vzadu zadýmí.

Podle km čekám, že si auto brzy řekne o nový FAP - anebo to ho předběhne  STK 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, kurka napsal:

Když jsem byl vloni na emisích tak mi na první pokus naměřili 1,39 kouřivost(214 tkm,původní Fap).S každým dalším pokusem to bylo lepší a lepší....Až na šestý pokus tůrování motoru spadla kouřivost na 0.49 což je uspokojilo.Jak píše Agrafik byl jsem poučen o vhodnosti občas vytáčet motor přes 4000 ot a nejezdit jen na spotřebu....Je ale pravda že auto nekouřilo.

Tohle přesně jsem si říkal, že by možná mohl zkusit, ale zrazoval mě velký rozdíl skutčná kouřivost vs limit. Ono auto doopravdy nekouří - to píšu já, protože má vysokou kouřivost, ale vidět není nic. Pokud Ti to spadlo takhle dolů, tak to určitě stojí za pokus. Tchán sice není "kloboučník", ale k autům a technice obecně se chová jako mimo jiné veteránista velice ohleduplně, což by mohlo být v tomto případě na škodu. Zítra mu zavolám, ať tomu ale pořádně, ale POŘÁDNĚ, prožene brka a zkusí zajet na emise. Hernajs to by bylo, kdyby to takhle "spravil". Díky, dám vědět!:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sice taky nejsem ůplný kloboučník😊,ale jezdím více-méně do 2500 ot.Chce to využívat celý rozsah otáček a před měřením jet klidně pár km nad 4000 ot-motor je na to stavěný a neublížíš mu.Jinak při 173 000 km byl u mně doplněn Eloys a koncovka je taky černá.Teď mám najeto 224 000 km(Fap původní-neprasklý a regeneruje co 430 km) a jak píše RichVa občas při plném kotli taky zakouří...Samozřejmě vím že mně čeká v budoucnu výměna Fapu,ale budu to řešit až to přijde.Mám ale pocit že český člověk zase najde nějakou uličku jak odrbat měření emisí .😜

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem na fóru odkaz na "termické čištění" dle PSA, ve zkratce to chce po pořádném ohřátí motoru jet alespoň po dobu 10 minut nad 3000rpm a z toho alespoň minutu (v součtu) pokud možno na plnej plyn a nad 4000rpm. Takže v tomto duchu jsem tchána nainstruoval a tedy uvidíme.

Laďa: To je dobrá myšlenka, ale bohužel emise to má vysoké přes víc měření, takže tahle jinak nadějná myšlenka padá.

Upraveno uživatelem Ajap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V Sat Oct 27 2018 at 16:59, pesastor napsal:

Na tohle tema - emise  jejich mereni -  je nejvetsim odbornikem v CR. pan Libor Fleishans z Kosmonos. Ma firmu IHR technika, s.r.o. Zkus ho nakontaktovat a poradit se.:papa

Protože ho protlačuje tisk,   konkrétně SM a ještě občas autosalon, tak je odborník. Nebo ho znáš osobně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...