krtek 2 Odesláno 15. říjen 2018 Sdílet Odesláno 15. říjen 2018 (upraveno) ja ze ide len o emisnu a co mate s tym rakuskom co tam vsetci pracujete? ja tam bol len raz(sory 2 krat este pred sengenom) a aj to ma nechceli pustit naspet na svk nech si ho nechaju Upraveno 15. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 16. říjen 2018 Sdílet Odesláno 16. říjen 2018 Milane chtěl jsem toho kupovat už hodně, ale 306 jezdila tak kráááásně a to bez ironie Raději ti nebudu psát co jsem nakonec koupil, už jsem se setkal ze stany dlouhodobých peugeot kolegů určité zatrpklosti A tomu průseru v A, když jsem ti to psal ještě jsem vůbec neveděl že zpet na značky to dostane pouze v A a odhlasit to nešlo, platilo se parkování a byl to pěkný opruz v eurech zádná frajeřina to nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Využiju tohle vlákno ke svému dotazu. Tchán má Citroen C5 z roku 2010, je to už EURO 5. Auto koupil od prvního majitele, na první STK/emise ho v roce 2014 vezl až on. Resp. měl to řešené přes servis a přestože mělo auto zvýšenou kouřivost, tak prošlo. Stejně tak při emisích v roce 2016. Ovšem teď v roce 2018 už ho vyhodili. Součinitel kouřivosti má být do 0,51, on má 1,37 Stejně tak je mimo povolený interval i rozptyl ze 4 měření. Byl na diagnostice v Citroenu, tam mu zjistili, že dle záznamů byl filtr měněný asi 10tkm před tím, než auto koupil. Diagnostika normálně načetla naplnění filtru, odhadované množství sazí ve filtru, zaplnění filtru, atd. Jediný podivný údaj je rozdíl tlaku před a za filtrem - 0 mbar. Zároveň filtr v autě zřejmě fyzicky je, už dřív se v servise koukali do výfuku a tvrdili, že ho tam vidí. V Citroenu mu řekli, že ta kouřivost je vysoká i na auto bez filtru, takže tipujou ještě vadné vstřiky a pokud se v tom někdo hrabal, tak možná i přehraná ŘJ a prej není jisté, jestli se ji v tom případě podaří vrátit do původního nastavení, takže - FAP 20000Kč, test vstřiků 15000Kč a nová ŘJ 35000Kč... No a teď babo raď, co s tím. Je možné, aby byl filtr v autě a to přitom kouřilo víc, než leckteré bez něj (dle servisu)? Jinak auto jede normálně, spotřeba je taky normálu (spíš výborná na tak velké a těžké auto), dia nehlásí žádnou závadu, všechny hodnoty dle dia v Citroenu v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Vypadá to, že to měl v rukách nějaký "čiptuner". Mám také Euro5 a kouřivost 0. Regulérní STK, žádný servis nebo kamarádi Dokud to někdo fyzicky nerozebere, tak se přítomnost filtru neprokáže. Oblbnout elektroniku považují "čipmánci" za čest, na to bych nespoléhal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 No on ten filtr v autě je... Je možné, aby za normálních podmínek auto nadměrně kouřilo, přestože je DPF v autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 před 54 minutami, Ajap napsal: Zároveň filtr v autě zřejmě fyzicky je, už dřív se v servise koukali do výfuku a tvrdili, že ho tam vidí. To by mě zajímalo, jak pohledem do výfuku zjistili, že je tam FAP, respektive vložka v obalu FAP. Byl proveden kapesníkový test koncovky výfuku .? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. říjen 2018 Sdílet Odesláno 23. říjen 2018 Ne, prej rozdělali výfuk a koulali, jestli uvidí tohle: Kde a jak to rozpojovali nevím, nebyl jsem u toho, ale tchán ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 24. říjen 2018 Sdílet Odesláno 24. říjen 2018 Aké boli parametre na EK v r 2016, 2014? Pokiaľ po výmene Fap to tak dymí ako si popísal, oprava stojí toľko, koľko si popísal, tak to auto sa ekonomický neoplatí opravovať ale odviest niekde na ukrajinu a predať za smiešnu sumu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 24. říjen 2018 Sdílet Odesláno 24. říjen 2018 Tak mám nějaké nové informace: FAP je původní a do systému zasahováno nebylo. Čímž odpadá potenciální výměna ŘJ. Hodnota "od výměny" je ukazována chybně, našel jsem na internetu psanou na chlup stejnou hodnotu výměny, kterou to píše i jiným těmhle autů. Je to 65535-6km, tedy 2 na šestnáctou... Hodnoty ze starých EK bohužel nemám, jak jsem psal, šlo to přes servis a auto prostě prošlo, takže údaje v protokolu neznamenají nic a jiné nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. říjen 2018 Sdílet Odesláno 24. říjen 2018 Tak v tom případě bude stačit zkontrolovat opravit/vyměnit vstřiky, vyčistit/vyměnit FAP, zkontrolovat/vyměnit čidla tlaku, doplnit aditivum a vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Snad, mluvil jsem se Strakim a říkal, že nad 150tkm nájezdu není šance bez výměny půlky motoru přes emise legálně projít. Všechna čest jeho zkušenostem, ale spíš bych řekl, že dostává do ruky omezený vzorek případů, protože pokud by to platilo plošně, tak jsou aut PSA s motory RHR a FAPem plná vrakoviště (a samozřejmě i ty internety). Akorát mně je divný, že to tak "hulí" i s FAPem a přitom jinak je motor chováním, spotřebou atd. zcela OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 @Ajap oa ta ZATIM prazdna vrakoviste jsou doted proto ze prochazelo to nejak ojebat, emulovat, uplatit. Situce se ale i v CR na tohle tema dost dramaticky meni a tak se asi ty vrakace zacnou plnit. K romu se hodi precist si Ozzyho storry o tom co jeko kamarada stala nahodna kontrola takkhle ojebanyho auta v Rakousku. Ohodnotili to na cenù nove slusne vybavene Faby a to NE opravu, ale jen na pokutach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 To jsem četl, ale on nemá vykuchaný FAP, auto je v origo stavu. A předpokládám, že v Německu, Rakousku, Francii ty STK dělaj poctivě, tak by snad muselo být něco "slyšet" i odtamtud. Snažil jsem se hledat pomocí překladače na francouzských fórech a nic jsem nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Jak to tady ctu neda mi to - podle jakych zaznamu byl menen ten FAP filtr? Zanamu Citroenu a nebo v RJ. Pokud v RJ, tak to neznamena vubec nic. A pak pozdeji pises, ze ten filtr je puvodni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Ano, nakonec píšu, že je vše původní, protože: - filtr v autě fyzicky je (tedy není vykuchaný) - mluvil jsem s prvním majitelem a ten ho neměnil (a proč by to zatloukal, kdyby jo) - jediný "důkaz" o výměně je záznam v ŘJ, u kterého jsem na internetu našel, že stejný počet km od výměny filtru ukazuje diagnostika více lidem, přestože filtr neměnili (65536km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) Reknu to takhle, mam taky filtr v aute - ale praskly, najeto 260.000, jednou cisteny wapkou pred cca 80.000km a emise 0.37. Mi prijde, ze pokud ten filtr neni echt dira skrz nebo uvnitr rozsypany, tak snad takovou kourivost jako mas ty proste s filtrem nedosahnes. S Xsarou 1,9D me chtel vyhodit, za to, ze auto ma kourivost skoro 2.0, coz je limit. To je stary komurkovy diesel a samozrejme zcela bez filtru. Jinak zaznam o vymene filtru je jen par kliku v diagnostice, auto pak mozna bude i chvili spokojene. Jsou taci co takhle resili "vymenu", kdy jim auto hlasilo, ze maji filtr vymenit a neustale jim svitilo hlaseni na palubni desce. Pozdeji se to ale projevi nejakym problemem. Jeste bych se prvniho majitele zeptal, zda po nem auto nechtel ovymenu filtru - resp. nemelo zavadu. A po kolika kilometrech se nyni spousti regenerace? Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Dle předchozího majitele auto žádnou závadu nemělo, nic nehlásilo a jezdilo normálně. Ani teď nejeví žádné známky závady, zatím má od koupě najeto 55tkm a jede a chová se normálně a nic nehlásí. Dle dia je FAP naplněný cca z poloviny a regeneruje co 450km. Kdyby nemuselo na emise, tak o žádném problému (nebo "problému") nikdo neví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) V 23. 10. 2018 at 20:09, Ajap napsal: Ne, prej rozdělali výfuk a koulali, jestli uvidí tohle: Kde a jak to rozpojovali nevím, nebyl jsem u toho, ale tchán ano. A videli to v obou castech? Nebo jen v jedne? On katalyzator na druhe strane vypada podobne. Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem MJSytic příspěvky se citují bez obrázků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 před 9 hodinami, Ajap napsal: Dle předchozího majitele auto žádnou závadu nemělo, nic nehlásilo a jezdilo normálně. Ani teď nejeví žádné známky závady, zatím má od koupě najeto 55tkm a jede a chová se normálně a nic nehlásí. Dle dia je FAP naplněný cca z poloviny a regeneruje co 450km. Kdyby nemuselo na emise, tak o žádném problému (nebo "problému") nikdo neví... Jak s tím jezdí nový majitel? Jestli on tomu alespoń občas pořádně vyžene pavouky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 Když jsem byl vloni na emisích tak mi na první pokus naměřili 1,39 kouřivost(214 tkm,původní Fap).S každým dalším pokusem to bylo lepší a lepší....Až na šestý pokus tůrování motoru spadla kouřivost na 0.49 což je uspokojilo.Jak píše Agrafik byl jsem poučen o vhodnosti občas vytáčet motor přes 4000 ot a nejezdit jen na spotřebu....Je ale pravda že auto nekouřilo. Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.