Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

náhrada za C5tku?


brixtr

Recommended Posts

před 1 hodinou, StibTo napsal:

Bože LPG už i ty?? A to jsem Tě měl za rozumnýho kluka... :)  Jestli Ti vadí spotřeba 2.2 kup si 1.8.

Ty jseš jak nemocnej, myslíš že když do auta lejes benzín s biosrackama ,že to je pro motor lepší než LPG?

Viděl jsi generálku motoru a jak vypadá motor  u auta který jezdilo na Lpg a nebo benzin...já ho viděl a asi by ses divil jak byl motor čistéj oproti autu,který jezdilo na benzín,kde byl karbon ,auta měli najeto kolem 300000+-

A myslíš že když automobilky dávají do aut CNG nebo Lpg už ve fabrice ,že je to špatně,nevím proč jsi zaujatý....taky nechápu na co máš Superba ve 3.6?když s tím jezdíš po Praze?;)

Ale chápu to a je mi to jedno,taky ti tady nepíšu na co to auto máš,když ho využíváš na 30%vykonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Charlie 1 napsal:

.taky nechápu na co máš Superba ve 3.6?když s tím jezdíš po Praze?;)

Ale chápu to a je mi to jedno,taky ti tady nepíšu na co to auto máš,když ho využíváš na 30%vykonu.

Do toho je Ti milý Charlie úplné prd.I kdybych s tím jezdil na vesnici okolo komína či 2x do měsíce do konzumu do vedlejší vesnice ;)  A věř tomu, že na 30% výkonu to teda fakt nevyužívám.

Čistotu nebo nečistotu motoru tady neřeším, opětovně se jen pozastavuji nad tím, když si někdo koupí třeba 3.0 ale nemá na provoz tak to přestaví na LPG. That´s all.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG se vůbec neboj. Já nemít přístup k naftě, tak jezdím pravděpodobně v 3.0 V6 s LPG. Je to volba z rozumu, spolehlivý, hladký, výkonný motor, s LPG si sundáš značnou část nákladů, bez nějakého výrazného omezení. Není to opici a banánech, ale o rozumu, zvlášť pokud nemám auto jako hračku, ale najezdím s ním docela dost jako právě Ty ;) Ale 407 s 2.0 benál se spíš vyhni, není to nic zajímavého, navíc měl tenhle motor ve 407 docela problémy 2.2 nebo 3.0 bude naprosto v pohodě :D 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 10. 2018 at 8:49, Scratch napsal:

tak rozhodne 1,8 neni uspornejsi nez 2,2, to nefungovalo ani u 406.......

Tak to se budu hádat, to kecáš z hladu :bacha U 406 to právě fungovalo. 1,8 žrala znatelně míň než 2.0 nebo 2.2. I @P607Olda z vlastní zkušenosti jistě potvrdí :roker
U 407 je to už bohužel jinak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já to zkusím, když spotřební vůz bez emocí tak si kup ochcávku  2.0TDI CR 103kW nebo 1.9TDI 77kW ale bez DPF. 

Tchán chtěl taky Nissan Juke a když jsme zjišťovali ceny běžných oprav jako filtry, brzdy apod... tak se jelo pro naftovou ochcávku k západním sousedům a ještě se 50tisíc ušetřilo. Teďka se toho Němci zbavují jak šílení.

Nikomu nic nevnucuji, je to čistě logická úvaha po zkušenosti.

Upraveno uživatelem Tony Stark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Schreek napsal:

LPG se vůbec neboj. Já nemít přístup k naftě, tak jezdím pravděpodobně v 3.0 V6 s LPG. Je to volba z rozumu, spolehlivý, hladký, výkonný motor, s LPG si sundáš značnou část nákladů, bez nějakého výrazného omezení. Není to opici a banánech, ale o rozumu, zvlášť pokud nemám auto jako hračku, ale najezdím s ním docela dost jako právě Ty ;) 

No pokud to někomu přijde "rozumné" pořizovat si něco s čím dodnes nesmí leckde (legálně) do pozemních garáží a podobně, tak prosím :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dzavelo tomhle autě vím :) už jsem na něj koukal 

Jinak pro ostatní: ten inzerat je už stejně pryč. já sám bych tam plyn montovat nenechal. u koupi již s montovanym LPG je jedna výhoda. člověk muže jet jak na to, tak na to. 

Jen mě to tak zajímalo zda jsou poruchové s tím plynem či ne. ale ted už je to jedno :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...