doga.227 Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 (upraveno) Zdravim borci, jdu si pro radu, cim by to mohlo byt. P 307, 1,4, 65 kW, cca 175 000 km. Po nastartovani a rozjezdu auto celkem cuká, po 3 minutach uz je to OK. Vymenil jsem zapalovaci listu (od 4. svicky byla ,,vytavena''). Zjistil jsem, ze je to lepsi, když po nastartovani necham studeny motor cca 2 min. bezet a az pak se rozjedu. Je to normalni, nebo klapka? Nebo zdvihatka ventilu? Lambda? Pokud lambda, jsou snad 2, která bny to mohla byt? Na Emisích rikali, ze nejaka hodnota pomalu klesa, tak to musel asi 10 minut delat znovu, nez to proslo. Jinak diagnostika by mela byt OK. Dekuji za postřehy. Upraveno 9. říjen 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doga.227 Odesláno 10. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2018 (upraveno) Tak budete to pry zrejme lambda sonda. Vedel někdo alespoň zde na celem foru, jsou 2 lambdy, jedna před katalyzátorem regulacni, nebo ta druha za katalyzátorem kontrolni? Je mi trapne psat se na jinych forech, sice tam tomu rozumi a poradi hned, ale zase tam nechci otravovat s Peugeotem diky. Tak kdyby mel někdo další podobny problem, coz je casty u této motorizace, zrejme lambda sonda. Upraveno 10. říjen 2018 uživatelem doga.227 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.