Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

STK a FAP


proreo

Recommended Posts

ja bych si nechal zavolat vedouciho stka. Jednou mas platnou revizi, ktera je od cloveka, ktery ma vyssi vzdelani a opravneni nez technik STK a tam bych mu to omlatil o hubu..... nenech si sr.t do xichtu. Technici si dneska myslej ze jsou snad polobozi.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Markusenka napsal:

Ahoj.

Instalace u motoru ač je blíže než 200mm a neodstíněná od zdroje tepla, teda motoru, chladiče, hadic chlazení není paradoxně problém, ač v metodice pro STK, kterou mi technik ukázal a okopíroval je tato podmínka také! Problémem byla instalace v zadní části vozu někde mezi vývodem z nádrže skrze podlahu (prostorem pro rezervu) a zadní nápravou, kde byla vedena podobně jako kabelář a brzdové trubky tak 60mm od výfukové trubky vstupující do druhého zadního tlumiče výfuku.

Co Vy na tu nepřípustnost sady na opravu pneumatik, kompresoru pokud auto nemá kontrolu tlaku v pneumatikách?

Mára

kontrolu tlaku nemam v pneu a auto ma jen opravnou sadu, nema ani hever, protoze ma premium sound (jo vim, ten mi fakt pomuze az pichnu :D ), ale nemuze me za to vyhodit, kdyz je to z vyroby.... toho technika bych tam asi inzultoval :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Jak jsem psal, díky nevyspání po noční a mé povaze jsem se musel hodně držet. Snad nám má hořká zkušenost všem pomůže. Na druhou stranu, bych ničeho nedosáhl, ikdyž už se mi dříve z jiné stanice STK přijel i s technikem šéf omluvit.

Jak mi řekli i mechanici v LPG servisu, prostě bylo potřeba splnit už od rána procento neúspěšných STK. Přitom tak lze jak jsem viděl přistavit nepojízdný osobní automobil na EVK a hle, projde. Má ale jednu výhodu oproti obyčejným zákazníkům, skrze linku ho protlačí, respektive proveze přes rychlost a startér některý technik ze známosti popohnán jistou motivací. Takže co že se to změnilo k lepšímu od 1.10

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujimave citanie. Ja som bol na STK kvoli max.evidencke. raz som bol na STK so 4 rocnym autom. Pekne ma tam buzerovali a lekarnicku kontroloval, ci nie je expirovana, normalne ju otvoril a isiel jednu vec za druhou. Vedla mna tam voslo nejake starsie auto na dovozovu STK, prislo 10 minut po mne a vychadzal 5 min. predo mnou.

Od vtedy to radsej necham na servis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kupca po 406 2,2 a 406 coupe 3,0 jsem si kupodivu koupil dalsi auto a protoze jsem nechtel auta u kterych hrozi ze se nekde vysypou diky tomu, ze stojej treba 200tkc a maj najeto 200tkm, tak ano, sel jsem do auta s najezdem 125tkm abych v idealnim pripade nemusel pul roku po koupi resit kde se mi co vysralo. Nyni jsem 2,5 roku po koupi a leju olej a naftu a jsem na 175tkm.... ana nejake zasadnejsi problemy jsem jiz daleko lepe pripraven ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pacho69 myslis, ze za ty prachy bych kupoval neproverene auto? Jako chapu, ze se tu vyskytuji ruzni strelci, ale ja zkoumal i to, jestli to neni z vytopenych mist, nasel jsem servis, ktery to servisoval, ten mi dodal dalsi informace, takze si myslim, ze toto jsem opravdu nepodcenil....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdřív na to nove auto člověk musí mít,a pak musí mít chuť za to auto ty peníze dát....kecy tipů nový auto bych nechtěl mají lidi co buď ty peníze nikdy neměli a mít nebudou nebo je za auto nedaji;)

Ale znám lidi i v rodině co kupuji jen nová auta a ty zas říkají,že už by nikdy ojetinu nekoupili....:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochopitelně je rozdíl když se spustí regenerace/vypalovaní DPF/FAPu při městském provozu/jízdě nebo když auto polyká km po dálnici plynulou soustavnou jízdou. Plnit se to sice plní, to je proces který se ošulit nedá ale zase platí co jsem psal ve větě před a to mám odzkoušeno a odsledováno. Když jsem jel trasu Ostrava-Zadar-Ostrava, tak jsem sebou bral notes a dia, po ujetí 2000km v 90% dálničního provozu se oilash (objem olejového popílku) zvedl pouze o 1gr a stačili na to 3 běžné nepřerušené regenerace.

 

Ano čištění je běžná praxe, dělá se to i v autorizacích a může to ušetřit nemalý peníz a starosti, tak proč ne že.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ja pouzivam FAP diagnostiku a za poslednich 3000 km mi auto prodelalo regenerace po 1050 a 1150 km. Oilash se  zvedl taktez o 1%. Pravda z 5000 km co mam auto jsem najel po Praze ani ne 500 kilaku, vetsinou mezimesto a dalnice. Pokud bych jezdil vice D1 na vysocinu, tak odhaduji, ze bych mohl mit regenerace i 1400 km neb by dochazelo k samovypalovani FAP. Ono totiz dost zalezi nejen na jizdni stylu a kondici jednotlivych komponent motoru, ale i na vyskovem profilu trasy - overeno diagnostikou a to pokud pojedu po D11 kde jedu skoro po rovine nedochazi k vetsimu zatizeni motoru nerozdil od D1, kde to jde nahoru a dolu a dochazi k ohrati FAPu na 420 stupnu a pri jizde z kopce a brzdeni motoru k samovypalovani FAPu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...