proreo Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 V novinach stale citam, ze sa STK sprisnuje a tak, ale mate nejake konkretne pripady, ked niekoho vyhodili kvoli EGR alebo FAP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Já bych se také přidal s dotazem. Píší že auta s FAP musejí nově splňovat kouřivost do 0,25. Třeba u 607 mám ale v TP zapsánu maximální kouřivost 0,5. To opravdu můžou zmenšit kouřivost na polovinu oproti tomu s čím bylo auto homologováno? Nebo prostě nepočítali s tím, že částicový filtr mají i 15cti letá auta s euro3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 alebo to mysleli tak, ze dymivost z TP + 0.25 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Ať sem napíše kdokoliv cokoliv, tak to bude stejně jen informativní. Rozhodně bude lepší si to v klidu zjistit individuálně na konkrétní STK, kam se s autem pojede. Osobně si myslím, že emise se měří podle toho, co je v papírech od auta, ne podle toho, co psali někde na internetu, nebo v novinách radim.1008 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Mne osobne by strasne zajimalo, jak prochazej auta s vyhozenym a jen emulovanym EGR ventilem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 samo, ze to je informativne, ale rad by som vedel, kolko ludi uz vyhodili... nie len kvoli FAP a EGR, ale aj modely bez FAP, ktore dymia. Na cestach ich stale vidat dost. Pretoze na jednej strane v novinach strasia, na druhej strane som este o nikom z okolia nepocul, ze by ho vyhodili kvoli tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 (upraveno) @proreoSTK maji prece povinnost sthnout a dokumentovat nefalsovatelnadata z OBD. Proto ten dotaz na emulaci EGR Upraveno 8. říjen 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 nevím, jestli ti to k něčemu bude, ale tady v ostravě na jedné konkrétní STK neprojde denně cca 5 aut kvůli FAP, prostě kvůli tomu, že auto nevyhovuje emisním předpisům, je to odhad kamaráda, co tam pracuje na cestách taky potkávám dýmící auta, asi to budou zvláštní klienti, co na STK a emise vůbec nejezdí, ale řeší vše na dálku, myslím, že u vás to bude nemlich to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Já zase nevidím důvod proč z auta vytahovat FAP/DPF či EGR - když se to pokazí tak jej vyměním a nemusím se pak třepat strachy na STK. Holt všechno se jednou pokazí a je potřeba to vyměnit a né špekulovat jak se vyhnout opravě. čakom, Charlie 1, Fruktis a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Ted jsem be problemu @Tony Stark staricky P106 v benzinu nastesti kurvitka nema! Na predchozi, Cliu v dieslu mi tu emulaci nabizeli a divili se ze chci opravy. Jen me zajima jak je mozny ze pres veskery proklamace takovyhle auta prochazej a jezdej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 pretoze naftak s dobrou naftou(palivo) a dobrymi dielmi skoro vobec nedymi ? offtopic: kedysi som mal euro 2 Citroen Xm 2.5 a s nemeckou naftou vobec nedymil (samozrejme, mal kat ale nemal fap) @pesastor: do konca augusta sa vyrabali este benziny bez tych 'kurvitek', ale nie pod znackou PSA :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 To porad nevysvetluje JAK lidi ocuravaj povinnej vypis OBD kterej se ma on-line posilat na MD a bez nejz nelze vystavit vyhovujici protokol STK! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Mám čerstvou zkušenost s naší 308. Je to Euro4 bez FAP. Emise ohledně kouřivosti OK, ale nebylo to úplně bez problémů. Dělá se několik měření a teď nevím, jestli 4x nebo 5x? No zkrátka ty první měření v pohodě naměřeno 00-prd, ale při tom posledním se tam asi něco uvolnilo a fouklo to. Nebylo to rozhodně přes stanovený limit, ale je tam ještě daný nějaký rozptil jednotlivých pokusů a to bylo díky tomu, že předtím to nekouřilo vůbec, pak těsně pod hranicí limitu Takže sice s kecama od technika, ale prošlo to. Jinak auto při běžném provozu nekouří vůbec. To tomu musíš opravdu šlápnout na krk a vytočit, aby zakouřilo. A stejně je to jen chvilka, a pak nic Verýsek a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 offtopic : @Charlie 607 s euro 3 s FAP mozes veselo do nizkoemisnych zon v Nemecku, mas narok na zelenu plaketu. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 před 2 minutami, pesastor napsal: To porad nevysvetluje JAK lidi ocuravaj povinnej vypis OBD kterej se ma on-line posilat na MD a bez nejz nelze vystavit vyhovujici protokol STK! urcite je na to nejaka krabicka, alebo pripoja ine auto? oni si najdu cesty, ako na to :-) to je ta nasa vynaliezavost nedavno som zachytil clanok, kde auto na Slovensko preslo kontrolu originality a tiez tam technik napisal vymyslene hodnoty. a chybu nespravil, lebo to je len 'informativne' Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 (upraveno) pro vsechny: Vzhledem k tomu ze do Rakouska je to odtud par km a Rkusaci maj velmi "radi" Cechy, Slovaky a Polaky, nechte si od nekoho povykladat jak vypada NAMATKOVA kontrola Dieslu na dalnicni stanici AFSINAG. Zacina to bilou bavlnenou rukavickou do vyfuku. Dal nebudu popisovat byl bych tezce neobjektivni! Upraveno 8. říjen 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 před 9 minutami, proreo napsal: pretoze naftak s dobrou naftou(palivo) a dobrymi dielmi skoro vobec nedymi ? offtopic: kedysi som mal euro 2 Citroen Xm 2.5 a s nemeckou naftou vobec nedymil (samozrejme, mal kat ale nemal fap) @pesastor: do konca augusta sa vyrabali este benziny bez tych 'kurvitek', ale nie pod znackou PSA :-) jasně, diesel na německou naftu vůbec nedýmí , tak tady končím pánové, z pohádek jsem už vyrostl Fruktis, gadri a pesastor ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 před 23 minutami, Tony Stark napsal: Já zase nevidím důvod proč z auta vytahovat FAP/DPF či EGR - když se to pokazí tak jej vyměním a nemusím se pak třepat strachy na STK. Holt všechno se jednou pokazí a je potřeba to vyměnit a né špekulovat jak se vyhnout opravě. Protoze muj fap stoji 42000, proto budu delat vse pro to, abych nemusel kupovat jiny..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 @ozzy56 sorry, ale je to moje pozorovanie na tom konkretnom aute. s ceskou naftou dokazalo urobit dymovu clonu (doslova), s nemeckou som mohol robit, co som chcel, ale nic som nevidel. Bolo to cca. okolo roku 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Tedy je to drahně let, vzpomínám, jak si kámoš přivezl sedmičkový BMW (1998) a nějakej "vtipálek" už v němcích nalepil štítek 750iL. Při evidenčce mu čičmunda na technický napsal V12... On na to koukal jak z rána a povídá, že můžete mi ukázat těch 12 válců? Já napočítal jen 8 (bylo to 735iL)… A číčmunda povídá, že tam má cedulku 750iL, což je 12ti válec, že motor ani neotvíral... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.