Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

STK a FAP


proreo

Recommended Posts

Já bych se také přidal s dotazem. Píší že auta s FAP musejí nově splňovat kouřivost do 0,25. Třeba u 607 mám ale v TP zapsánu maximální kouřivost 0,5. To opravdu můžou zmenšit kouřivost na polovinu oproti tomu s čím bylo auto homologováno? Nebo prostě nepočítali s tím, že částicový filtr mají i 15cti letá auta s euro3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať sem napíše kdokoliv cokoliv, tak to bude stejně jen informativní. Rozhodně bude lepší si to v klidu zjistit individuálně na konkrétní STK, kam se s autem pojede. Osobně si myslím, že emise se měří podle toho, co je v papírech od auta, ne podle toho, co psali někde na internetu, nebo v novinách :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samo, ze to je informativne, ale rad by som vedel, kolko ludi uz vyhodili... nie len kvoli FAP a EGR, ale aj modely bez FAP, ktore dymia. Na cestach ich stale vidat dost. Pretoze na jednej strane v novinach strasia, na druhej strane som este o nikom z okolia nepocul, ze by ho vyhodili kvoli tomu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, jestli ti to k něčemu bude, ale tady v ostravě na jedné konkrétní STK neprojde denně cca 5 aut kvůli FAP, prostě kvůli tomu, že auto nevyhovuje emisním předpisům, je to odhad kamaráda, co tam pracuje

na cestách taky potkávám dýmící auta, asi to budou zvláštní klienti, co na STK a emise vůbec nejezdí,  ale řeší vše na dálku, myslím, že u vás to bude nemlich to samé :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pretoze naftak s dobrou naftou(palivo) a dobrymi dielmi skoro vobec nedymi ?

offtopic: kedysi som mal euro 2 Citroen Xm 2.5  a s nemeckou naftou vobec nedymil (samozrejme, mal kat ale nemal fap)

@pesastor: do konca augusta sa vyrabali este benziny bez tych 'kurvitek', ale nie pod znackou PSA :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám čerstvou zkušenost s naší 308. Je to Euro4 bez FAP. Emise ohledně kouřivosti OK, ale nebylo to úplně bez problémů. Dělá se několik měření a teď nevím, jestli 4x nebo 5x? No zkrátka ty první měření v pohodě naměřeno 00-prd, ale při tom posledním se tam asi něco uvolnilo a fouklo to. Nebylo to rozhodně přes stanovený limit, ale je tam ještě daný nějaký rozptil jednotlivých pokusů a to bylo díky tomu, že předtím to nekouřilo vůbec, pak těsně pod hranicí limitu :nevim 
Takže sice s kecama od technika, ale prošlo to. Jinak auto při běžném provozu nekouří vůbec. To tomu musíš opravdu šlápnout na krk a vytočit, aby zakouřilo. A stejně je to jen chvilka, a pak nic :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, pesastor napsal:

To porad nevysvetluje JAK lidi ocuravaj povinnej vypis OBD kterej se ma on-line posilat na MD a bez nejz nelze vystavit vyhovujici protokol STK!

urcite je na to nejaka krabicka, alebo pripoja ine auto? oni si najdu cesty, ako na to :-) to je ta nasa vynaliezavost

nedavno som zachytil clanok, kde auto na Slovensko preslo kontrolu originality a tiez tam technik napisal vymyslene hodnoty. a chybu nespravil, lebo to je len 'informativne'

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:xvul

pro vsechny: Vzhledem k tomu ze do Rakouska je to odtud par km a Rkusaci maj velmi "radi" Cechy, Slovaky a Polaky, nechte si od nekoho povykladat jak vypada NAMATKOVA kontrola Dieslu na dalnicni  stanici AFSINAG. Zacina to bilou bavlnenou rukavickou do vyfuku. Dal nebudu popisovat byl bych tezce neobjektivni!:grr
 

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, proreo napsal:

pretoze naftak s dobrou naftou(palivo) a dobrymi dielmi skoro vobec nedymi ?

offtopic: kedysi som mal euro 2 Citroen Xm 2.5  a s nemeckou naftou vobec nedymil (samozrejme, mal kat ale nemal fap)

@pesastor: do konca augusta sa vyrabali este benziny bez tych 'kurvitek', ale nie pod znackou PSA :-)

jasně, diesel na německou naftu vůbec nedýmí :D, tak tady končím pánové,  z pohádek jsem už vyrostl :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Tony Stark napsal:

Já zase nevidím důvod proč z auta vytahovat FAP/DPF či EGR - když se to pokazí tak jej vyměním a nemusím se pak třepat strachy na STK. Holt všechno se jednou pokazí a je potřeba to vyměnit a né špekulovat jak se vyhnout opravě.

Protoze muj fap stoji 42000, proto budu delat vse pro to, abych nemusel kupovat jiny.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy je to drahně let, vzpomínám, jak si kámoš přivezl sedmičkový BMW (1998) a nějakej "vtipálek" už v němcích nalepil štítek 750iL. Při evidenčce mu čičmunda na technický napsal V12... On na to koukal jak z rána a povídá, že můžete mi ukázat těch 12 válců? Já napočítal jen 8 (bylo to 735iL)… A číčmunda povídá, že tam má cedulku 750iL, což je 12ti válec, že motor ani neotvíral... ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...