Přejít na obsah
DominoBJ

Nefunkční alarm PG 406 Break 1.8 16V rv. 1998

Recommended Posts

Dobrý den,

mám Peugeota 406 Break 1.8 16V rv. 1998, na kterém je zabudovaný alarm. Poznal jsem to dle čidel, kontrolky alarmu umístěné vedle zapínání vyhřívání skla (červená dioda) a dle toho, že při odpojování baterie auto chtělo začít houkat.

Bohužel, při centrálním zamknutí pomocí DO se mi alarm evidentně nezapíná, zkoušel jsem různé možnosti jak to otestovat (sedět v zamčeném autě a hýbat se, otevřít kapotu při zamčeném autě...) ale žádná nefungovala. Můj opravář tvrdil, že se alarm dá vypnout kdesi v kabině auta, ale já nevím kde. Nedokázali by jste mi říci kde, případně navrhnout i nějaká další řešení jak alarm zprovoznit? Na autě byl, proto bych ho chtěl mít kompletně funkční.. :)

Děkuji předem za odpovědi a doufám, že mi pomůžete vyřešit můj problém a jsem s pozdravem.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Alarm se konfiguruje dalkovým ovladačem v součinnosti se zapinaním a vypínáním klíčku.  Jinak ta červená dioda je ve 406 od výroby a bliká při aktivním imobilizeru. Někdo kdo na 406 zapojoval alarm tam samozřejmě dává diodu od alarmu.

Bylo by potřeba vědět co je to za alarm, podle toho ho nakonfiguruješ. Jinak taky se montují alarmy tak že reagují na otřesové čidlo a na otevření dveří, pohybová čidla a čidla kapoty nemají. Otřesové čidlo zpravidla aktivuješ silným kopancem do předního kola, nebo pěstí bouchneš do čelního skla blízko palubky.

Jednotka alarmu se dává většinou pod volant nad ten panel s relátky.

Když odemkneš auto klíčem, bez dálky a otevřeš dveře tak taky nic?

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám dva klíče, jeden s dálkou druhý bez, ovšem oba jsou s imobilizérem evidentně spárovány, protože oběma jde nastartovat a odemknout bez problému, více klíčů nemám..

Upraveno uživatelem DominoBJ

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Imobilizer v klíči nemáš. Pod volantem vlevo máš kodovou klavesnici. Pokud startuješ bez zadávání kodu tak je odpojená. Nepokoušej se ji připojit, bez správného kodu už nenastartuješ.

Pokud máš jen origo klíče a nemáš ovladač alarmu zvlášť tak si nejsem jistý jesli vubec nějaký original alarm do 406 byl.

Mužeš sem dát VIN, kouknu do SB jestli je psaný ve výbavě

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hm.. takže nějaká rada, jak zjistit ten kód... upřímně, žádné klávesnice jsem si nevšiml.. a hlavně v klíči mám jakýsi čip, který se prý dle opraváře páruje s imo...

VIN: VF38ELFYE80562515

Upraveno uživatelem DominoBJ

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zvláštní 1998 by měla mít jen klavesnici, immo v kliči až nový model od konce roku 1999.

Kod nezjišťovat, prostě jezdit, stejně to bylo poruchový a otravný

 

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Koukám na ty klíče a ten klíč je infra, musíš miřit ke stropnímu světýlku.

No vydrž až se ještě někdo ozve, třeba někdo bude vědět, ja si myslim že tady alarm nejspíš jedině dodělávaný, ale mužu se mýlit.

 

15388506861361400849951.thumb.jpg.ee73c00e0452690eb5bfd05760565b9f.jpg

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja neviem, jeden známy mi povedal, že také auta sa už nekradnú, tak neviem načo sa chceš trápiť s alarmom, hukajúce auto na parkovisku si už nikto nevsima. 

Tie klávesnice mali len určité verzie.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , z výroby to alarm nemělo , v Peugeotu šel domontovat alalŕm od META systém , ten měl ale 2 ovladače , který nemáš . Nebo je tam nakonec úplně něco jinýho , ve svý době toho bylo na trhu víc ,  jestli auto funguje , tak to neřeš , až přestane startovat , víš , co máš hledat .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Řešit to budu asi jen trochu, asi si objednám jiný alarm, nejde mi ani o ten alarm, jako o dálkové ovládání, protože IČ DO je trochu otrava, ten úhel mi občas dělá problémy :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 11 hodinami, Radek Hurvajz napsal:

Zvláštní 1998 by měla mít jen klavesnici, immo v kliči až nový model od konce roku 1999.

 

do starých modelů se  taky začal dávat imo v klíči. nevím odkdy se to dávalo ale moje bývala 406 7/1998 ho měla.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 6. 10. 2018 at 20:21, Radek Hurvajz napsal:

Zvláštní 1998 by měla mít jen klavesnici, immo v kliči až nový model od konce roku 1999.

Kod nezjišťovat, prostě jezdit, stejně to bylo poruchový a otravný

kdepak, klavesnice u 406 zmizela uz na prelomu 1996-97 s nastupem ridicich jednotek motoru Sagem, takze 1998 uz zcela standartne s immo v klicku. Jako doplnkova vybava byl mozny i originalni alarm, jak pise tazatel, ma i originalni tlacitko alarmu umistene na palubce, vedle spinace vyhrivani zadniho okna. Funkci a obsluhu tohoto alarmu ovsem neznam

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×