Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ráno nestartuje odpoledne na poprvé


Landak

Recommended Posts

Ahoj,vyskytl se mi problém a vůbec nevím co stim.rano chci odjet a auto nenastartuje nepustí ani podávací čerpadlo.puvodne sem myslel že odešlo dvojité relé tak sem ho vyměnil i s pár čidli auto se rozjelo super.rano chci odjet a zase točí a nic podávací čerpadlo nepodává rozkuchal sem staré relé stiskl kontakt a čerpadlo jde i bez klíčku.mozna imobilizér nebo zeby nake teplotní čidlo?něco mi nechce sepnout to telátko a já nevím co když přijdu odpoledne je sucho a teplo auto hned nastartuje otočím klíčkem a je slyšet podávací čerpadlo vše jak má být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je opět ráno sedm stupňů a nejedu zase to nespustí ani podávací čerpadlo včera diagnostika ukázala věci které sem měnil čidlo teploty nafty čidlo tlaku nafty v rampě obě součásti vysokotlakého čerpadla dvojité relé.kdyz je dobrá teplota v pohodě nastartuju jezdím jako by nic a ráno prostě ani nečekaně.dnes nebudu nic odpojovat počkám až se umoudri a pojedu zase na diagnostiku.otazka je když mám vyměněno vše kolem nafty co spina to dvojité relé může být něco před tím relé nebo to dostává pokyn s řj potom by nedostala pokyn jednotka relé nesepne a nepustí podávací čerpadlo co EGR může mít vliv.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kukni sa na snimac otaciek motora ci neni poskodeny alebo niesu na nom necistoty

zmeraj jeho odpor ma byt cca 400 ohmov

pozor ak mas 2.0hdi 80 kw alebo 79 kw   tak pod snimacom je hlinikova podlozka ktora nastavuje jeho vzdialenost od zubov zotrvaku nestrat ju

bez nej snimac nemozes namontovat inak ho rozbije po prvom startovani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano 2.0 HDI 80 kW rok 2001 motor RHZ

To je to čidlo v levo u ventilového nebo myslíš jiné to u víka sem už měnil ale možná špatně co sem teď čet tak je jediné co se nastavuje vzduchová mezera.

Na fotkách je zatím co sem měnil ještě přidám fotky s diagnostiky.

Mě odešel motor tak sem ho nechal vyměnit a od té doby to zlobi,oblíbená hláška antipollution fault jak je venku teplota pod deset stupňů nejede vůbec se nesepne podávací čerpadlo je to oříšek ale snad ho rozlousknu.

Při výměně nové rozvody motor údajně najeto 150tis což může a nemusí být pravda.osazen vecma se starého motoru kterej se nak natlakoval a vylital s měrky olej možná ještě někam zatek pořád to ještě docistuju.

IMG-20181005-WA0002.jpeg

IMG-20181007-WA0002.jpeg

IMG_20181006_191309.jpg

IMG_20181006_191245.jpg

IMG_20181006_191820.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problem bude pravdepodobne  pod kapotou a to v elektroinstalacii 

ked to nastalo po vymene motora bud zlomeny kabel nejaky konektor kostra atd 

nespina ti to dvojite rele po otoceni klucika  takze cerpadlo nic nerobi ,zameral by som sa na tie kabely okolo rele tie co idu z rele do rj motora 

ten snimac otaciek pozri ale podla diag to najskor nim nebude 

tiez vedia sa poskodit kabely v tej plastovej lavke na celnej strane motora pretoze s tym sa najviac manipuluje pri rozborkach 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kabely mě také napadli i kabel působí na teplo a zimu ráno privstanu a půjdu skusit elektriku sem nechával jako poslední možnost spíše už pro profiky i mě napadlo vždy nake místo nahřát a tak nak lokalizovat místo jen problém že parkuju na ulici a garáž plná motorek tak není elektrika na nahřátí.no dám vědět jak se to vyvíjí a udelam další diagnostiku.a ještě poznatek mám jedno dvojité relé rozebrané a když ho sepnu ručně tak čerpadlo jde problém že jde pořád dokud nepustím

Upraveno uživatelem Landak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj druhá spíná ještě se občas stane že odněkud jde takovej divnej zvuk chrčení jakoby od naftoveho filtru nebo nad fyltrem je ještě naka krabička mám Bosch a kámoš ji tam nemá vedou doni hadičky a taky kabel je to přívod s nádrže soudím podle zelené rychlo spojky

Upraveno uživatelem Landak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ráno sem zkoušel různě hýbat kabeláží a nic včera odpoledne sem vyměnil selenoid co vede od egru ne že bych věřil že to dělá on ale měl sem ho vyměním i zbylí dva páč dostali olejovou sprchu když mi odešel motor.tak teď mi zbývá pokus proměřit proud k podavacimu čerpadlu a ještě bych rád zkusil vyměnit ŘJ tak musím na šrotak nakou sehnat.pak už to nejspíš sverim někomu kdo se tím živí přeci jen sem jen hobbysta ne mechanik.tak jestli ještě někoho napadá co kde zkusit sem stim,co by ještě takle mohlo teplotou ovlivnit spínání podávacího čerpadla možná vtom ani není teplota možná vlhkost a naky zkrat.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...