ozzy56 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 ráno v telce mluvila redaktorka, že označení benzínu 95 a 98 je na pistoli u čerpačky podle těch nových pravidel stejné , odpovídal jí nějaký odborník přes paliva a údajně se má jít raději k obsluze dovnitř zeptat, která pistol je na který benzín , to je fakt pravda, nebo si dělali v televizi prču ?? dokonce jí říkal, že je jedno, jaký benzín natankuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 (upraveno) Když přijedu na Benzinu, podle nového značení, je natural 95 i verva 100 shodně označeno "E5". Určitě je jedno, co tankují... Moje GTi jezdí určitě i na Speciál. Upraveno 4. říjen 2018 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 BB [Babisovy Biosracky] jsou stejne ve vsem, tak je to asi opravdu jedno ze kteryho stojanu, jestli E5, E10 nebo za rok, za dva E30!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 Není to jedno, auta do roku 2000 nemají rády etanol... moje 106 bude jezdit ma vervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 Ono ZADNE auto ani motorka @MilanF1 nema rado BB. Nejlip je to videt na karburatorovejch veteranech, kdyz clovek pred zimou necha v karbci trochu takovyhodle benzinu. Na jare nenatocis, kdyz rozeberes karbec tak jsou tam podivny lepivy zbytky a pomuze jen cisteni UZ. Ale zrejme bude jeste mnohem a mnohem hur! Doby kdy jsme se ptali NE za kolik jazdis, ale kolik Ti to jezdi, to jsou uz jen Stare povesti ceske.... Brrr, po ranu mam nejakej splin!!! OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 mno, vidím, že je to s tím značením pravda, já sice tankuju naftu, ale stejnak nechápu, který blbec v Bruselu mohl toto pustit ven, přece nějaký rozdíl v benzínu 95-98-100 asi je , doufám, že na pumpách zůstane i staré označení... regius a OK406 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 (upraveno) Já také nevím co s tím, přidávám do benzinu VIF, (do nafty taky, ale tady mluvíme o benzinu), motor jede hlavně za studena kultivovaněji (motory se vstřikováním mají za studena tendenci cukat, což souvisí s prácí řídící jednotky, která nestačí měnít poměry paliva a vzduchu) a také by to mělo eliminovat BB. Teď ale poprvé budu mít přes zimu plnou nádrž u veterána. Dříve jsem u vozů, které přes zimu stály dával do benzinu trochu technického líhu, aby případná voda na dně nádrže nezamrzla, jenže od dob přidávání BB tohle nedává smysl. Jenže on bude asi rozdíl mezi BB a technickým lihem v kvalitě i složení. Takže i do veterána z r. 1985 dávat VIF? U karburátorového vozu se jeho vliv na chod motoru pojevit asi nemůže, na tvorbu úsad ano, ledaže by skutečně dokázal ty BB nějak eliminovat. Upraveno 4. říjen 2018 uživatelem Espero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 @ozzy56 Zůstane. Jak jinak by z lidí dál tahali peníze a označovali, že ten jejich "super aditiv" 100 benzín teče z tohohle kohoutku MilanF1 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 (upraveno) pro @Espero do karburattorovejch veteranu je podle mejch letitejch zkusenosti nutnej prazdnej karbec, plna banda aby netezavela a VIF. Jak nechas v karburaci benzin, tak i od znackovy nejmenovany zlutocerveny benzinky s nejdrazsim "premiovym"benziem byly ty lepivy usady!!! Upraveno 4. říjen 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. říjen 2018 Sdílet Odesláno 4. říjen 2018 před 6 hodinami, pesastor napsal: Ono ZADNE auto ani motorka @MilanF1 nema rado BB Moderní motory by na to měly být stavěny, ne? Ač moje GTi má předepsaný min. N98. Na mé 106, jednobod, tam to dnešní N95 vezme a klidně tam je v nádrži rok a motor naskočí na první otočení. Ale to je stříkačka. Se zvýšením etanolu ale raději přejdu na premiové palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 v Nemecku, to uz budu 4-5 rokov, som nad tym maturoval, lebo tam to neznacia oktanmi ale slovne a k tomu je tam este to E5 a E10. Niekde tam ale bolo napisane, ze do starsich aut nepatri E10, tak som zobral ten lacnejsi E5 zelenej farby, co bola bezolovnata 95-ka. Niekde este predavaju aj 91tku, myslim, ze sa nic nestane, ak ju clovek raz vezme. v CR by mali ostat oznacenia ako doteraz s tym, ze sa doplnuju (uz ich vidam vsade) E5 a E10 a pre naftu B a nejake cislo. a Benzina tvrdi, ze ich Verva 100 nema biolieh ale nieco, co sa nazyva ETBE a hodne sa o tom pise na moto-forach, ze to tam tankuju na zimu. off topic - pozeral som nejaku americku show o autach a tam typek vravel, ze ked vezme auto, ktore stalo 20 rokov, tak ho v pohode s tym starym benzinom nahodi. A ze ten novy benzin s etanolom po roku spravi usadeniny a musi sa to cistit atd. (to nam pekne zavarili legislativci, jednak tankujeme takyto vytvor a jednak ten etanol sa ziskava vlastne z potravin...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Ted jsem o tom psal na vlakne "za kolik tankujete": Na SK v okoli Trnavy u Shellky jsou VSECHNY benziny vc. premioveho V Power Racing oznaceny jako Ë5, takze NIKDE neni zaruceno ze neobsahuji bioslozky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 biozlozka ETBE zjavne nie je biolieh :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 asi jsem starej a blbej @proreo ale podle vykladoveho slovniku Ethyl-terc. butyl éter. Potenciální náhrada MTBE v automobilových benzínech za účelem zvýšení podílu „biosložek“ využívaných jako motorová nebo jiná paliva. Jeho výroba je obdobná jako u MTBE a vychází z etanolu a izobutenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 ano, ale najlacnejsia forma je naliat etanol do benzinu. Drahsia je vytvorit tento ethyl a pridat ho tam. preto pisem, ze druhej generacie. Na tych moto-forach to chvalia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luciferka Odesláno 12. říjen 2018 Sdílet Odesláno 12. říjen 2018 Já se docela desim, co to udělá a hlavně za jak dlouho s HDIckem. Mít starý škopek před r.v. 2000 tak na tom budu dobře, protože ty to poberou, když jezdí i na fritovací olej, ale ty nový..kort ty naše vysokotlaké...no...Bůh nám pomáhej. Modlím se, aby zůstala nějaká alternativa nebo aditivum. Když i nový motory s tím mají problémy, protože jsou haklivy na kvalitu. A toto mám bohužel potvrzené i z autoservisu. Odchází turba, vstřiky... všechno zas..hnojeny od babkovky (babi.ovky -repky)... Přejmenování je jen začátek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 12. říjen 2018 Sdílet Odesláno 12. říjen 2018 (upraveno) aditivovane sa predavaju, napr. Shell a Benzina atd. Mozes tam liat VIF aj sam. Problem v nafte je sira. Tym, ako sa odstranuje, odstrania sa aj ine vlastnosti, napriklad mazacie, a potom sa to tam musi pridavat. My sme mali problem na novom benzine uz pri 2600km. je to aj kvoli tomu, ze euro 6 vyzaduje, aby emisny system fungoval prakticky hned, a to nie je kompatibilne s nasou N95 :-) na zaver, neboj sa, nikto nic nepremenuje, len sa doplni oznacenie, teda vlastne doplnilo, uz to vidam nejaku dobu vsade Upraveno 12. říjen 2018 uživatelem proreo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luciferka Odesláno 13. říjen 2018 Sdílet Odesláno 13. říjen 2018 Možná jsem se špatně vyjádřila.... Myslela jsem tím, že až budou nová paliva, tak na to vymyslí nějaké aditivum, aby na to ty naše HDIcka jezdily. Teď jsou aditivovana, to vím, ale ještě tam taky není tolik bioslozky... Nemám se bát? Jako toho, až v naftě bude 20% a více bioslozky? Ano, teď proběhlo JEN přejmenování, nová paliva teprve budou. A těch se bojím. Ale to sem možná ani teď nepatří..je to tu o přejmenování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. říjen 2018 Sdílet Odesláno 13. říjen 2018 Luciferko, pro naftu bez bio se jezdí k EuroOilu. Tam je modrozelena, ne žlutá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 13. říjen 2018 Sdílet Odesláno 13. říjen 2018 (upraveno) Eurooil ma naftu bez biozlozky, ale niekde som cital nazory, ze kvoli tomu horsie maze Ak mas znameho v armade, oni maju paliva tiez bez biozlozky asi kvoli dlhodobejsiemu skladovaniu, snad este vedia, ako sa kradne ;-) @Luciferka to aditivum bude uz sucastou tej nafty podla mna. Ani teraz predavane nove naftaky nepojdu na 30% biozlozku, myslim, ze tie su na max 7 alebo 10 % Upraveno 13. říjen 2018 uživatelem proreo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.