Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dlouhodobý test 308GT 1.6THP 8EAT v Garáži


radim.1008

Recommended Posts

V Garáži mají na dlouhodobý test GT v benzínu s osmistupňovým automatem. Tak jsem na výsledek zvědavej. Zatím jen výtka k I-cocpitu, který překrývá volant. :roll

https://www.garaz.cz/clanek/peugeot-308-gt1-6-thp-zacatek-dlouhodobeho-testu-21000219?dop-ab-variant=5&seq-no=2&source=hp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že jsi nepochopil ty jeho. Jasně tam hovoří o tom, že pokud si nastaví IDEÁLNÍ pozici pro řidiče, tak je ten volant prostě špatně.2-3roky dozadu od nás Rejloš kupoval 205 GTi a i z toho krátkého setkání s ním jsem nabyl dojmu, že řídit umí a to dost dobře, takže ví, jak si za ten volant má sednout.

Asi každý ví, že to je celé myšleno tak, že si pustíš ten volant níž, jenže třeba mi to moc nevyhovuje. Jsem zvyklý si to nastavovat na krátké ruce a dlouhé nohy a ve 208 jsem si prostě přijatelnou pozici za volantem nenašel, pokud jsem chtěl mít celý výhled na budíky.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

volant by sa nemal dat z vyroby nadstavovat pri  i-cocpite:D

naco je to dobre , ked sa uz najde vyhovujuca poloha a potom nevidno na rychlomer :D

sedadlom si tiez neviem pomoct.....plno moznosti komfortu , no vysledok mimo....

v zigule som sa zahakoval ,,A,, stlpik nezavadzal....vsetko bolo vidno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim, ale 208 mame doma a prave treba mne a nejspis i spouste dalsim ten volant níz vyhovuje, je to presne ta pohodlá pozice. Je mozny ze on jako profik ma tu spravnou pozici proste jinde. Pokud by to bylo blbe pro vsechny tak by se snad nekdo ozval, nebo by s tim neco udelali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověk si zvykne na všechno. V 308 (té italské) je volant tak na plocho a pedály debilně vpravo a stejně mi to nevadilo. Totéž Delta EVO, tam se sedí taky tak a s radostí to akceptuju. Ve Focusu RS (1.gen) se zase sedí na můj vkus moc vysoko, ale na to zapomenu po kilometru. Koneckonců se člověk tak pere s tím volantem, že na nic jiného ani nemyslí,je pořád ve střehu. A rozhodně tyto věci z toho nedělají špatná auta, tak to ani Rejlek nemyslel. Prostě poznamenal, že to není ono a povídal dál o něčem jiném.

Peugeot se touhle nuancí chce odlišit a asi jim to více zákazníků přiláká než odežene, jinak by od toho ustoupili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

většinou na i-cocpit na začátku testů píšou novináři z časopisů výtky, ale je zajímavé, že po delší době testování si každý novinář zvykne a na konci  si ho pochvaluje :)

horší pak je, když po pežotu testuje jiné auto--nemůže si zvyknout...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nemam rad uplne nízký posez a volant má rád vysoko. Já vidím dobře na budiky, jen malou část si zakryvam.  Ale stejně to mám v 306. :D

Ten automat bych rád vyzkoušel, aby nebyl moc dlouhý, když říkal že při 200 km/h to točí 4000 ot. Ale já vím, není to GTi... :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

ono zas na druhé straně--co se tak dá rodinnému autu s velkým a skladným kufrem, výkonem 225 koní a spotřebou 7 litrů  asi vytknout, že ?? :P  tak aspon napíše, že není moc sportovní...,prostě pitomec od novin, co by chtěl s kombíkem i závodit

 

 

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...