radim.1008 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 V Garáži mají na dlouhodobý test GT v benzínu s osmistupňovým automatem. Tak jsem na výsledek zvědavej. Zatím jen výtka k I-cocpitu, který překrývá volant. https://www.garaz.cz/clanek/peugeot-308-gt1-6-thp-zacatek-dlouhodobeho-testu-21000219?dop-ab-variant=5&seq-no=2&source=hp MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 Evidentně nepochopil co je i-cocpit, stacilo ten volant dát níž a nekoukat na budiky zkrz něj. Reky, zdesmy a MilanF1 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 (upraveno) Obávám se, že jsi nepochopil ty jeho. Jasně tam hovoří o tom, že pokud si nastaví IDEÁLNÍ pozici pro řidiče, tak je ten volant prostě špatně.2-3roky dozadu od nás Rejloš kupoval 205 GTi a i z toho krátkého setkání s ním jsem nabyl dojmu, že řídit umí a to dost dobře, takže ví, jak si za ten volant má sednout. Asi každý ví, že to je celé myšleno tak, že si pustíš ten volant níž, jenže třeba mi to moc nevyhovuje. Jsem zvyklý si to nastavovat na krátké ruce a dlouhé nohy a ve 208 jsem si prostě přijatelnou pozici za volantem nenašel, pokud jsem chtěl mít celý výhled na budíky. Upraveno 3. říjen 2018 uživatelem David 106s16 Pe.Tr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 volant by sa nemal dat z vyroby nadstavovat pri i-cocpite naco je to dobre , ked sa uz najde vyhovujuca poloha a potom nevidno na rychlomer sedadlom si tiez neviem pomoct.....plno moznosti komfortu , no vysledok mimo.... v zigule som sa zahakoval ,,A,, stlpik nezavadzal....vsetko bolo vidno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 Ja nevim, ale 208 mame doma a prave treba mne a nejspis i spouste dalsim ten volant níz vyhovuje, je to presne ta pohodlá pozice. Je mozny ze on jako profik ma tu spravnou pozici proste jinde. Pokud by to bylo blbe pro vsechny tak by se snad nekdo ozval, nebo by s tim neco udelali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 Člověk si zvykne na všechno. V 308 (té italské) je volant tak na plocho a pedály debilně vpravo a stejně mi to nevadilo. Totéž Delta EVO, tam se sedí taky tak a s radostí to akceptuju. Ve Focusu RS (1.gen) se zase sedí na můj vkus moc vysoko, ale na to zapomenu po kilometru. Koneckonců se člověk tak pere s tím volantem, že na nic jiného ani nemyslí,je pořád ve střehu. A rozhodně tyto věci z toho nedělají špatná auta, tak to ani Rejlek nemyslel. Prostě poznamenal, že to není ono a povídal dál o něčem jiném. Peugeot se touhle nuancí chce odlišit a asi jim to více zákazníků přiláká než odežene, jinak by od toho ustoupili. radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 (upraveno) většinou na i-cocpit na začátku testů píšou novináři z časopisů výtky, ale je zajímavé, že po delší době testování si každý novinář zvykne a na konci si ho pochvaluje horší pak je, když po pežotu testuje jiné auto--nemůže si zvyknout... Upraveno 3. říjen 2018 uživatelem ozzy56 MilanF1, radim.1008 a Radek Hurvajz ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. říjen 2018 Sdílet Odesláno 3. říjen 2018 Ja nemam rad uplne nízký posez a volant má rád vysoko. Já vidím dobře na budiky, jen malou část si zakryvam. Ale stejně to mám v 306. Ten automat bych rád vyzkoušel, aby nebyl moc dlouhý, když říkal že při 200 km/h to točí 4000 ot. Ale já vím, není to GTi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 24. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Druhý díl testu https://www.garaz.cz/clanek/peugeot-308-sw-gt-jako-rodinny-prepravnik-zabodoval-21000548?dop-ab-variant=2&seq-no=2&source=hp ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 (upraveno) ono zas na druhé straně--co se tak dá rodinnému autu s velkým a skladným kufrem, výkonem 225 koní a spotřebou 7 litrů asi vytknout, že ?? tak aspon napíše, že není moc sportovní...,prostě pitomec od novin, co by chtěl s kombíkem i závodit Upraveno 24. listopad 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Octavia RS Combi je přeci sportovní a Češi to kupují! radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 24. listopad 2018 Sdílet Odesláno 24. listopad 2018 Jistě, obzvlášť v dyzlu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 9. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Srovnání s Kia Ceed SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.