JVP Odesláno 2. říjen 2018 Sdílet Odesláno 2. říjen 2018 Prosím, nemáte někdo tip na opravdu dobrý servis, který má zkušenosti s vychytáním zdroje vibrací v řízení na 5008? Reklamovalo se v autorizáku, byly vyměněny silent bloky a kotouče, vyvažovalo se i na ose, ale přesto do řízení při rychlosti nad 130km/h lezou různé vibrace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 2. říjen 2018 Sdílet Odesláno 2. říjen 2018 Mohl by ti pomoct Venca v Klech http://www.peugeot-kly.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel1957 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 To by mne taky zajímalo. Mám 5008 1.6 HDI r.v.2012 a každou chvíli mi při jízdě nad 90 km/hod něco vibruje. To něco - pocit jako když najedete na tu bílou bezpečnostní čáru na kraji vozovky, ale je to jemnější. Myslel jsem, že jsou to špatně sjeté pneumatiky, ale nebylo, výměna brzdových kotoučů ani destiček nepomohla. Naprosto nepravidelně. Na chvíli pomůže, že zmáčknu brzdu. Vibrace okamžitě přestanou, ale za okamžik se objeví znovu. Mám najeto 170 000 a nevím zda to nemůže souviset se spojkou. Když ji při volnoběhu zmáčku, tak začne takové jemné bouchání, jako když klapou ventily v motoru. A další je, když startuju se zmáčknutou spojkou, tak to autem po nastartování resp. v okamžiku nastartování trhne. Když spojku zmáčknutou nemám, tak to trhnutí nenastane. Nemáte někdo s tím zkušenost? Díky moc za jakoukoliv informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Že by se hlásila dvouhmota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel1957 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Je to možné Ptám se asi blbě, ale co s tím? Vyměnit spojku, setrvačník nebo jenom něco? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Hele i v uživatelským manuálu se píše, že máš startovat bez sešlápnutý spojky... možná v nějaký arktický zimě bych přemýšlel nad startováním s odpojenou převodovkou, ale tady mě to v životě nenapadlo. Tak se startují auta z osmdesátek nebo starší. Auto jsi kupoval nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Kde to je v uživatelském manuálu uvedeno? Zde na fóru se to už taky řešilo a mnoho názorů bylo startovat ze spojkou. Ale asi moc aut z osmdesátek a starší tu nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 A důvod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Např. Startér netočí s celou převodovkou Jinak to vlákno tady nemůžu najít. V manuálu jsi to už našel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 myslím, že to ani nenajde kdysi se v autoškolách učilo před startem sešlápnout spojku, pak se na to zapomnělo a nakonec někdo vymyslel nešlapat vůbec (myslím američan), co jsem poslední roky četl manuály různých značek vozů, nikde nebylo nic psáno o sešlapávání spojky před startem, ale osobně šlapu spojku vždycky--starého psa novým... jinak se sešlapuje proto, aby starter točil jen motorem pesastor a P607Olda ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 @ozzy56 je to tam furt , ale lidi to nečtou (namátkově 308 new) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) no, tak to teda čučím , nepatřím mezi ty, co manuály jen přeletí koukal jsem znovu a v mém citroenu nic takového nemám, ani obrázek Upraveno 12. říjen 2018 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) Tak tohle je ale uplně v každý manualu, a je to snad normální. Odlehčím starteru, obzvlaště v zimě Jediný co nedělám pokaždý je ten neutrál, nevim proč bych to dělal. Davam ho akorát v silných mrazech kdy nechám převodovku protočit na místě Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 Proto jsem chtěl po členu Pacho69 aby mi to ukázal, protože v manuálu pro 5008 jsem to nenašel. Ale taky sešlapuji spojku při startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 To asi viděl toto a vyložil si to obráceně, nebo nevim kde by se to tam jinak vzalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) já tam nic takového nemám. Pouze pro automat, že musíš mít N a stát na brzdě. Jinak o šlapání na spojku ani slovo, o brzdě taktéž: Z mého pohledu naopak nezatěžuju spojku, protože když nastartuji bez spojky, roztočím spojku, převodovku a rozproudím a rozeženu olej. Se sešlápnutou spojkou při puštění spojky jí třeba část není v lázni... Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel1957 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 No jsem rád, že jsem tady rozpoutal takovou diskuzi, ale by mne spíš zajímalo jádro toho problému. Já, kromě cca 5 let, kdy jsem měl automat, zbylých 37 let řidičské kariéry, jsem vždy mačkal spojku a už to asi měnit nebudu...Auto sice nemám od začátku, bylo předváděcí do provozu 6/2013, tak teď právě 3 roky a najel jsem cca 135 000. A tyto problémy se objevily až teď, cca poslední 2 měsíce. 1. ty vibrace při jízdě 2. to bouchání při stání a volnoběhu a to, že je to takový rozdíl (se zmáčknutou spojkou a bez) jsem si všiml dnes. Vzhledem k tomu, že jsem teď do něj investoval za vstřiky a další údržbu cca 45.000, tak ho nechci dát pryč, ale taky do něj nechci solit další peníze. Proto mne zajímá především co s tím. Zda jen spojka nebo i setrvační nebo ...Má s tím někdo zkušenost? Byl jsem už ve dvou značkových servisech - Jeden ten stávající Peugeot, kam jezdím teď, pak Citroenu, kam jsem jezdil se svým bývalým C4 Grand a ještě jeden neznačkový, ze mne vytáhly peníze, opravili ještě něco dalšího, ale toto ne... Na vibrace - Postupně výměna pneu, předníchkotoučů a destiček, zadních destiček Na bouchání - výměna 2. a 3. vstřiku... Takže už jsem dost naštvaný... Proto díky za každou rozumnou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 před 4 hodinami, Pavel1957 napsal: Je to možné Ptám se asi blbě, ale co s tím? Vyměnit spojku, setrvačník nebo jenom něco? Díky Dvouhmotový setrvačník spojky, který tlumí vibrace a kmity od motoru. Když už se to rozebere stojí za zvážení, jestli není lepší vyměnit komlet spojku i s dvouhmotou. Bod 2, kde píšeš před 8 minutami, Pavel1957 napsal: to bouchání při stání a volnoběhu a to, že je to takový rozdíl (se zmáčknutou spojkou a bez) jsem si všiml dnes mě utvrzuje v tom, že to dělá dvouhmota. Která asi nebude taky nic lacinýho. Radši jsem po ceně za komplet spojku nepátral. Mám najeto cca 127tis.km. Jak přišel servis na ty dva vstřiky? Dělali test všech čtyřech nebo na nich už byla velká korekce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) před 26 minutami, Pavel1957 napsal: Vzhledem k tomu, že jsem teď do něj investoval za vstřiky a další údržbu cca 45.000, tak ho nechci dát pryč, ale taky do něj nechci solit další peníze. Proto mne zajímá především co s tím. Zda jen spojka nebo i setrvační nebo ...Má s tím někdo zkušenost? Byl jsem už ve dvou značkových servisech - Jeden ten stávající Peugeot, kam jezdím teď, pak Citroenu, kam jsem jezdil se svým bývalým C4 Grand a ještě jeden neznačkový, ze mne vytáhly peníze, opravili ještě něco dalšího, ale toto ne... Na vibrace - Postupně výměna pneu, předníchkotoučů a destiček, zadních destiček Na bouchání - výměna 2. a 3. vstřiku... Takže už jsem dost naštvaný... Proto díky za každou rozumnou radu Nikoli pro Pavel1957, ale pro ostatní: jste mi měli za divné, proč radím dojet k nám do servisu... pokud se všechny starosti a zklamání dají předejít tím, že ujedu 2x200 km... Do tohoto vlákna píšu první příspěvek, ale podobných vláken tu už bylo... Vždy mi bleskne hlavou z klasických pohádek: tak rozsviť lampáš a hledej, hledej... Není, to už by tady někdo napsal. Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem P607Olda Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) vibrace do volantu jsme tu někteří řešili - mě například měnili silentbloky za tvrdší. Bouchání může být dvouhmota. Komplet díly spojka s dvouhmotou se podle mne 10tkč vleze. Plus k tomu práce. Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.