Přejít na obsah
allienman23

Drnčivý/rezonující zvuk od motoru za studena.

Recommended Posts

Zdravim, setkal jste se někdo s tím co je v nadpise? Abych upřesnil, mam 308 sw 1,2 130 k puretech. No a děje se to, že když je motor nebo auto studený tak do doby než se zahřeje,  je slyšet vždy při cca při 1700 až 1900 otáčkách taková rezonance nebo drnčení jakoby někde z pravé strany motorového prostoru. Samozřejmě těžko to přesně určit odkud. Ale co jsem vypozoroval nebo jaký mam pocit,tak to že je to nejvíce slyšet v těchto otáčkách ale hlavně když zatáčím doleva,tedy když je nápor na pravý bok. Napadá mě že se opírají trubky klimatizace o místo uložení tlumiče, tam co jsou pouze podlepené takovým molitanem a že v těch otáčkách to proste rezonuje. Bohužel těžko to ověřím. Zkoušel jsem ale take sundat kryt na motoru a přišlo mi že se to trochu zmírnilo,ale i to těžko posoudit. Jediné co je jisté,že prostě stačilo kdyz bylo 25 stupňů venku a téměř to nebylo slyšet, teď se ochladilo a než se auto zahřeje jde to slyšet. Proto se ptam jeatli neřeší někdo stejnou věc, vim že obecne se píše že motory puretech jsou hlavně za studena hlasité a zvuk se dost přenáší do kabiny ale tohle mi nepřijde úplně normalní. Přes servis jsem zatím neřešil, káru budu mít rok,takže asi budu řešit při prohlídce. Jen mě zajímají zkušenosti. I když je to prostě věc, na kterou se těžko přichází, dnes je to vše obložené a zadeklované,že to může být asi cokoliv..pokud to po zahřátí zmizí, tak mě to zatim ani tolik netrápí, říkám se že je to opravdu jen nějaký kryt atd...hlavně aby to nebyla nějaká věc, která se teď takhle projevuje ale časem odejde...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je jako možnost. Řešil jsme to i u jiných aut, že mi něco drnčí a po ohřátí to mizí. Vždy byl problém v hliníkovém plechu, který je mezi výfukovým potrubím a kastlíku jako tepelný štít. Někde jsem ho lehce přihnul a než se tepelnou roztažností posunul, tak to drnčelo. 

Edit: autokorekce z telefonu. 

Upraveno uživatelem PetrZe

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jasně.. no ono tady takových tepelných štítů ale je kolem celého výfuku a potrubí. Ale vlastně hned před motorem na katalyzátoru je plech, vlastně celý katalyzator je obalený takovým vroubkatým plechem a to si myslim že bude ono (na obrázku červeně), jenže tam se s tím moc hýbat nedá, to je prostě nabalený na katlýku... a hned nad tím je další takový plechový kryt (zelená šipka) a i ten by to mohl dělat. Je pravda že když na to poťukam třeba jen rukou tak je to takové plechové a jakoby volné. Ale nejhorší je jak to přesně určit. Ten kryt by možná ještě šel odšroubovat a aspoň ho takhle vyloučit. Ale s tim plechem na katlýku prostě nehnu. Vidim to tak, že až budu na kontrole tak to tam zmínim a ať se na to prostě zaměří. Problem je že člověk přijede s ohřátým motorem, to leda že si to tam nechají od rána do odpoledně a nebo do druhého dne a vyzkouší to. Každopádně díky za tip.

Inkedtimthumb_LI.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×