Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

hdi 2.0 16V 80kw rv.01


jpfreestyle

Recommended Posts

Zdravim, už jsem se ptal na Dieselpower a nikdo neodpověděl, tak snad tady bude víc HDI znalců. Při stoupající teplotě (zhruba od 80st.C) a hlavně v nižších otáčkách začíná motor při rozjezdu nepříjemně klepat a hůř táhnout až do sepnutí turba (kolem 2600 otmin), ale ani potom to není ono. Výjímečně se při největším zatížení (dlouhé stoupání apod) rozsvítí žlutá kontrolka a po 5ti nastrartování zase zhasne. Konečně jsem se dohrabal na diagn. a našli 7 uložených chyb: 0243 a 0246 Měnič tlaku reg.tlaku přeplňování (odchylka); 1112 Kontrola tlaku rozvodu paliva; 0401 Regulace odvodu recirkulace výf plynů (odchylka) a 0403 Reg.odvodu recirkulace výf.plynů (volnob.); 1402 Servo škrtící klapky (volnob); 0100 Váha vzduchu malý signál. Máte někdo představu co by to mohlo být? Děkuji za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak HDi 2.0 16V v roku 2001 neexistoval.

ja to vidim na elektro ventili ovladania egr a turba/vymena/ a dalej unik tlaku nafty a to uz bud z cerpadla alebo vstrekov. treba ist na diagnostiku poriadnu a tam spravit skusobnu jhazdu s meranim parametrov. pozriet mnozstvo nafty odchadzajucej z prapadu vstrekovacou a tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak mas hdi 2.0 rv 01 cize motor DW10ATED (RHZ) tak turbo sa urcite neroztaca pri 2600 :-).... max krutak ma ten motor okolo 1800-1900rpm +/- volaco takze uz tam musis mat max plniaci tlak ak sa nemylim... cize hladaj chybu niekde v riadeni turba.. ako tu bolo spomenute ten solenoid, pripadne westgate ako taky, vyveva a podobne... (najskor asi solenoid) ako tak pozeram tak ti to hlasi aj chybu na egr (to je ta recyklacia vyf. plynov) takze skus v prvom rade skontrolovat vyvevu, potom tie solenoidy....

ps: podla vypisu tych chyb ale nahodou neumyval si motor? alebo niekto pred tebou? vsak ti to hlasi samu elektriku vadnu :-)... skus ked tak este pre zaciatok precistit vsetky kontakty na spominanych zariadeniach... (vaha, solenoidy, servomotorcek a pod...)

[upravil dne 12.2.06 Parc]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Parc: DW10ATED není 16ti ventil... Než bych se do něčeho pustil, tak bych v první řadě vymazal seznam chyb v registru ECU, jel to projet a využíval všechny jízdní režimy a následně chyby znovu načet. Bude jich tam mín a na ty bych se zaměřil. Je jasný, že pokud dává váha vzduchy slabej signál, tak to bude mít vliv na výkon. rovněž nesprávně fungující regulace plnícího tlaku, ale tu nastavit v domácích podmínkách není prakticky nožný už z důvodu celý ředy veličin, která ji ovlivnuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jenom pro upřesnění, jedná se o FIAT Scudo 2.0 JTD 16V, ale zatím všichni technici mi řekli, že motor je HDI a i v techničáku je jako výrobce motoru Automobiles Peugeot. Zkusil jsem odpojit egr a prozatím žádná změna, ale nezkoušel jsem to ve větší zátěži. Byl jsem na diagnostice na technický, kde tomu sice nerozumí, ale vypsali a vymazali mi pamě? ŘJ. Asi si budu muset ještě připlatit za nějakou s výkladem :-). Zkoušel jsem táhlo od wastegate a zaseklé není. Nemohl by to klepání dělat některý vstřik? Nedávno se na to taky někdo ptal a ještě nevyřešil, tak čekám jak to dopadne. Jo a najeto 120tis.km. David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...