Háček Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Ahoj ve spolek, neví někdo jaké rozdíly jsou v řízení pro první a druhou generaci 405ky s posilovačem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 5. říjen 2018 Sdílet Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nevim, je to dlouho řídil sem oba modely v kombíku v GRDT a přišlo mi to stejný. Musíš zkusit. Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citace!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 5. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2018 no myslel jsem konstrukčně , jestli bude pasovat z dvojkového modelu na jedničkový. (připojení hadic serva a rozteč šroubů) dle aplikace na vozidla tam bude asi nějaký rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 5. říjen 2018 Sdílet Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nechci ti kazit radost, ale vypadá to, že tam byl rozdíl i v rámci morotizací.http://autodily.mjauto.cz/peugeot/405-ii-break-4e/1-9-td_66/dily-rizeni/SASIC7006092.html Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 5. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nevím kde to čteš, ale podle autorozvody.cz je pro všechny motorizace stejný řízení pro první model, a když otevři řízení bez posilovače tak je to aplikovatelný jak do prvního modelu tak i ddo druhého modelu, takže ted jsem si sám odpověděl, díky za pomoc. rizeni.bmp Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Háček vector ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.