Háček 70 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. září 2018 Ahoj ve spolek, neví někdo jaké rozdíly jsou v řízení pro první a druhou generaci 405ky s posilovačem ? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
vector 37 Nahlásit příspěvek Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nevim, je to dlouho řídil sem oba modely v kombíku v GRDT a přišlo mi to stejný. Musíš zkusit. Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citace!!! Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Háček 70 Nahlásit příspěvek Odesláno 5. říjen 2018 no myslel jsem konstrukčně , jestli bude pasovat z dvojkového modelu na jedničkový. (připojení hadic serva a rozteč šroubů) dle aplikace na vozidla tam bude asi nějaký rozdíl. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
vector 37 Nahlásit příspěvek Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nechci ti kazit radost, ale vypadá to, že tam byl rozdíl i v rámci morotizací.http://autodily.mjauto.cz/peugeot/405-ii-break-4e/1-9-td_66/dily-rizeni/SASIC7006092.html Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Háček 70 Nahlásit příspěvek Odesláno 5. říjen 2018 (upraveno) Nevím kde to čteš, ale podle autorozvody.cz je pro všechny motorizace stejný řízení pro první model, a když otevři řízení bez posilovače tak je to aplikovatelný jak do prvního modelu tak i ddo druhého modelu, takže ted jsem si sám odpověděl, díky za pomoc. rizeni.bmp Upraveno 5. říjen 2018 uživatelem Háček 1 vector ohodnotil Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky