-vlado- Odesláno 10. únor 2006 Sdílet Odesláno 10. únor 2006 caffte..ak baterka ma byt v 605 2.1 TD?? manikv obchode pozrel do katalogu a dal mi Vartu Blue dynamic +cadmium sylver E11 12V 74Ah 680A..lenye mne ta baterka pri starte par krat svizne otoci a potom akoby uz mlela z posledneho a to ma necele 2 mesiace.. je to v baterke alebo v niecom inom??a samozrejme mi to blbo startuje..naprvykrat mozem tocit kolko chcem a nic, a na druhy krat to chyti po 3s..a teraz uz vobec..cca tak tyzden..dnes som kupil nove zhavky bosch duraterm ale rovnake som menilpred 15timi mesiacmi, mam novy palivovy filter,spetny ventyl,aditivum v nafte a stalemamproblem nastartovat..nejaky napad??????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 10. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2006 a estek tej baterke..dobijaniesachova normalne..ak motorbezikontrolkanepreblikuje ani nesvieti, meral som to s multakom a aj pri zapnuti vsekych spotrebicov je vsetko v prijatelnych hodnotach ako tu niekto pred nedavmom pisal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 10. únor 2006 Sdílet Odesláno 10. únor 2006 Pokud to máš motor 605 2,1TD XUD11ATE/L 81kW tak by tam měla být baterka 67Ah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 10. únor 2006 Sdílet Odesláno 10. únor 2006 Já když jsem koupil to svoje auto, tak jsem zjistil, že tam mám baterii 64Ah 380A, která na podzim odešla, pak jsem si koupil podle tabulek Bannera 74Ah 700A, a zatím bez problémů, i starty a žhavení je lepší. Jinak co vím tak o kapacitě baterie se už tady mluvilo, ale mohl by být problém ve startéru, setkal jsem se s nečím podobným u felicie 1,9d kdy v tuhých mrazech startér odešel. Nejdříve točil a nasledně slábnul takže nenatočil motot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 Na podzim jsem kupoval noname turbo megashit za 1250,- 72Ah a toci uplne v pohode...Zkousel jsem i v -5 startovat uplne bez zhaveni a pohode to slo..sice tocil jsem asi 3x po 10 vterinach, ale pak to nastartovalo...jinak na normalni zhaveni do -10 az -15 na prvni otoceni, pri -20 vetsinou na podruhe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 No kluci doporučoval bych tu 67Ah(předepsanou vyrobcem),protoze kyž tam bude silnější tak se po čase začnou třeba pálit žárovičky v palubce,atdMěl jsem u P405 55Ah(XU51C) a má tam bejt max45Ah,a koupil jsem si nové žarovky do přístrojů a po roce byli KO!!:grr.Je pravda že takovej kočár jako je Peugeot 605 musí mít silnějsí(už kvůli motoru a kort dieselu) a je to i lepší na zimu.:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romo11 Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 to dlhe startovanie nebude sposobene padanim nafty? Mne to tiez takto zle startovalo ked som ho kupil...vacsinou az na druhy krat chytal a to bolo leto...pomohlo odpojenie predohrevu nafty a nove hadice... Inak baterku som aj musel menit pred mesiacom...vtedy boli velke mrazy, vela ludi nenastartovalo a baterky na pultoch sa rychlo minali...mali uz len 60AH tak som vzal aspon taku...zatial startuje bez problemov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár No kluci doporučoval bych tu 67Ah(předepsanou vyrobcem),protoze kyž tam bude silnější tak se po čase začnou třeba pálit žárovičky v palubce,atdMěl jsem u P405 55Ah(XU51C) a má tam bejt max45Ah,a koupil jsem si nové žarovky do přístrojů a po roce byli KO!!:grr.Je pravda že takovej kočár jako je Peugeot 605 musí mít silnějsí(už kvůli motoru a kort dieselu) a je to i lepší na zimu.:papa:papa S tím pálením žárovek si dovolím zdvořile nesouhlasit. Krátký život žárovek závisí na kvalitě žárovek, na tom že svítíme celou zimu a na napětí palubní sítě, tedy regulátoru. (U 406 snad taky na plastových parabolách, které neodvádějí teplo). [upravil dne 11.2.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 S tím pálením žárovek si dovolím zdvořile nesouhlasit. Krátký život žárovek závisí na kvalitě žárovek, na tom že svítíme celou zimu a na napětí palubní sítě, tedy regulátoru. To jo Oldo,ale ty žárovky bylo nové a originální! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. únor 2006 Sdílet Odesláno 11. únor 2006 Větší kapacita znamená, že při dlouhém startování nebo při dlouhém hraní rádia nebo svícení to dýl vydrží. Pak po nastartování se spotřebovaná energie doplní z alternátoru (tolik Ah, kolik bylo vyčerpáno). Alternátor se chová jako zdroj proudu (desítky ampérů) až do chvíle kdy je dosaženo napětí např. 14 V, kdy regulátor plynule odbudí a udržuje těch 14 V, proud si pomalu klesne na nějaké udržovací desetiny Ampéru. Pokud jsou přitom zapnuty spotřebiče, nabití trvá chvilku dýl, ale v zásadě je to totéž. Větší kapacita baterie značí, že v mrazu, kdy už působením teploty klesne využitelný počet Ah na zlomek (prý asi při -20 na 1/4 kapacity), je větší šance že to ještě nastartuje. Hledat spojitost mezi kapacitou a životností žárovek je pouze teoretickou debatou, jako že menší kapacita znamená rychlejší vzrůst napětí... asi jako mávnutí křídel motýla... spíš menší kapacita je rychlejší pálení... no nic. Nenapadá mě technické vysvětlení, proč Ti žárovky odcházely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 13. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2006 a je normalne ze ak zhavim tak baterka klesne na12,4??? dobija mi to okna 14,1 ale vecsinou baterkanema viac ako 13,5.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 13. únor 2006 Sdílet Odesláno 13. únor 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár No kluci doporučoval bych tu 67Ah(předepsanou vyrobcem),protoze kyž tam bude silnější tak se po čase začnou třeba pálit žárovičky v palubce,atdMěl jsem u P405 55Ah(XU51C) a má tam bejt max45Ah,a koupil jsem si nové žarovky do přístrojů a po roce byli KO!!:grr.Je pravda že takovej kočár jako je Peugeot 605 musí mít silnějsí(už kvůli motoru a kort dieselu) a je to i lepší na zimu.:papa:papa NESMYSL...NESMYSL A NESMYSL...napeti je vsude stejne..nic vic nic min... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 13. únor 2006 Sdílet Odesláno 13. únor 2006 Původně zaslal: -vlado- a je normalne ze ak zhavim tak baterka klesne na12,4??? dobija mi to okna 14,1 ale vecsinou baterkanema viac ako 13,5.. je...protoze pri zhaveni jde z baterky vice ne z 40A (10Aa vice na jednu zhavicku) je to zcela normalni. Ostatne plne nabita baterka ma pri klidu cca neco velmi lehce pres 13V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 13. únor 2006 Sdílet Odesláno 13. únor 2006 NESMYSL...NESMYSL A NESMYSL...napeti je vsude stejne..nic vic nic min... Pánové ja jsem si to tak neuvědomil z tou baterkou to co psal P607Olda je na 100% pravda pravdoucí,ale nenapadá mě technickej důvod proč by praskali ty žárovky!!!:grrTy žarovky mě neodešli najednou,ale postupně,tak tam mam ted z vrakovište a zatim ok.Protože mam auto na špalkách tak nevim jestli to bude jeste delat!Už me to ale pěkně štve protože ty žárovky nejsou nejlevnější!!:grrAleternator a vestavěnej regulator napětí jsme testovali a všechno bylo ok!!Tak fakt nevím??:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 22. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2006 tak, vymenil som zhavkyBOSCH,vymenil som palivove hadice ( okrem malych kuskov pri nadrzi, este som ich neskumal, ale ako sa k nim dostanem??? treba dat von sedackuna tej strane???)a staleto startuje na p...... uz ma napada len starter a palivove cerpadlo.. nexapem preco musim prvz krat tocit a nic a na druhy krat to xiti asipo sekunde..pritom yhavi normalne aj kontrolka svieti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 To bude starter ... Nekde je propalene vynuti a jakmile se zahreje tak to zacne zkratovat ... Mel jsem to stejne na sade a bylo to tim. Takze zkusit zmerit ubytek na starteru jestli se casem nezvetsuje (zkrat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 22. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2006 no starter sa toci dost pomaly..uz somto tu niekde pisal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 23. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2006 tak som vcera pozrel na xvilu starter A....pri startovani tam sem tam pri startovani preleti iskra.pozrel som aj kable a privod z altiku jetesnezavivodom zlomeny..teda asi tak mensiapolka kabla je pretrhana..jhned nad tymjeprivod z motora do xladica tak tonebolo vidno..xvilkusomsa snazil dat ten kabel dolu z altika ale neslo to..je tam nejaka gumenna zarazka, tuvytiahnem a co dalej?ako je tam ten kontakt pripevneny??? a este jedna skusenost z dnesneho rana..2x sa mi nepodarilo nastartovat,tak som zapol baterku na na nabku na max vykon a asik po 4min som skusil nastartovat a auto xytilo okamzite motor sa tusimani neotocil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. únor 2006 Sdílet Odesláno 23. únor 2006 -vlado-: nezlob se, ze nikdo nereaguje, to je fakt tezka situace. Neni div ze ti to chytilo \"pod nabijeckou\" - nabijecka vytahne baterku na nejakych 14,5 V a jeste ji dobre \"probudi\", takze napeti je podstatne vyssi nez nejakych unavenych 11 V - a ve stejnem pomeru je vyssi i proud, takze vykon je podstatne vyssi, a chytne to bez problemu. Kdybys chtel dobre proverit starter, tak bys musel: - bud snimat okamzity proud a divat se nejlepe osciloskopem, jestli je behem otacky staly, anebo jestli ma v urcitych polohach zkrat - anebo vedet, jaky ma byt proud (pri urcite teplote motoru) a zkontrolovat klestovym ampermetrem, jestli ten proud neni vetsi Vyse uvedene teorie plati jen, pokud jsou uhliky v poradku a je zkrat na kotve. Pokud nedolehaji uhliky, tak je proud mensi a vyseuvedene teorie vubec neplati:D A jeste muze byt nekde prechodak - zvyseny odpor na nektere svorce na ceste od baterky do starteru. Takze jedina rozumna rada: zkus to s jinou dobrou baterkou. Pokud se to nezmeni, tak rozborka starteru. Kabel altiku oprav, ale to nema na to zadny vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-vlado- Odesláno 13. březen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2006 ..tak dnes ranosommal opet problem..starter sa skoro nexcel ani tocit..tak ma to dozralo ze somhned bezal a kupil vsetky prkotiny co potrebujem vymenit..len objednal som aj repasovany starter cca 7000sk+zaruka, tak somzvedavy ci to pomoze .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.