nedrobil Odesláno 23. září 2018 Sdílet Odesláno 23. září 2018 Dobrý den,zdravím Vás a prosím o radu. Auto nestartuje.Bliká kontrolka zámku na palubní desce a sem tam to cvakne v pojistkové skříňce pod volantem.Tohle dělá když není klíček v zapalování.Když strčím klíček do zapalování a pootočím nerozsvítí se žádná kontrolka ani displej.Akorát pod volantem to cvaká rychleji.Nejde vůbec nic a startér taky nic.Máte s tím někdo zkušenost? Na baterce jsem naměřil okolo 14 V. Dá se změřit elektrolyt na origo baterii ? K čemu slouží na baterii ten plastový průzor? Děkuji za všechny reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemo Odesláno 23. září 2018 Sdílet Odesláno 23. září 2018 (upraveno) Cau pokud mas origo baterku a mas tam kulate okenko kdebi melo svitit zelene svetilko pokud je ta baterie bezudrzbova tak ja mel origo a taki me klekla akorat minuly rok auto zacalo samo svitit po odemceni blikat a sli i sterace a to prej udelal skrat v baterce od vimeny vse ok tuk tuk.Ja bych skusil dat jinou baterku nebo si ji jen pucit a uvidis Upraveno 23. září 2018 uživatelem kemo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedrobil Odesláno 23. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2018 Zelené světýlko tam vidím.Tak by baterka mohla být dobrá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 23. září 2018 Sdílet Odesláno 23. září 2018 Na baterce jsi naměřil 14V? Není to nějak moc? Čím a kde jsi to měřil? Vezmi si pomocníka, připoj voltmetr na baterku a zkus startovat. Jaké je teď napětí na baterce? Jak výše popisuješ, tak se chová vadná baterka (akumulátor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. září 2018 Sdílet Odesláno 23. září 2018 To vypadá na KO baterku. Jinak obecně pokud blbne elektrika stylem, že začnou samy od sebe jet stěrače, svítit světla a podobně, tak je to nízkým napětím na baterce. Osobní zkušenost u mé bývalé 308 1. generace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedrobil Odesláno 24. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2018 Děkuji za reakce.Půjčil jsem si jinou baterku a zatím všechno funguje.Ještě jednou děkuji za rady. Původní baterka byla origo 4 a půl roku stará. Zdá se mi ,že vydržela nějak málo .Doufám ,že to bylo tou baterkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 26. září 2018 Sdílet Odesláno 26. září 2018 (upraveno) Mě vydržela taky tak. Prý je to naprosto normální. Upraveno 26. září 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukajz Odesláno 27. září 2018 Sdílet Odesláno 27. září 2018 Ja už mám tretiu baterku. origo vydržala 4 roky, odišiel jeden článok, druhu som kúpil Exide, tiež 4 roky a tiež prdol jeden článok a teraz som tam kupil Vartu, hádam niečo vydrží... Ale tiež boli príznaky ako popisuje "nedrobil" Len niečo stále cvakalo, ručičky na budíkoch poskakovali atď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedrobil Odesláno 27. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2018 (upraveno) Tak zas tak všechno nefunguje.Když zamknu auto ,tak po chvíli už ho dálkovým neotevřu.Jen klíčem přímo do zámku.Otevřou se jen dveře u řidiče.Když dám klíček do zapalování a otočím , odemknou se i ostatní dveře a na displeji se objeví hláška "electronic anti theft faulty".a někdy něco o světlech ,ale to jsem zatím nedešifroval a hodiny s datem jsou vynulované .Zamknout jde i dálkovým.A ta původní baterka má opravdu kolem 14 V. Dobíjení při nastartovaném motoru kolem 14,4 V na té vyměněné baterce. Na fóru o Citroenu psali o podobných problémech a prý pomohla výměna BSI , což asi nebude nejlevnější.A co baterka v klíči, kdy tu jste měnili? Upraveno 27. září 2018 uživatelem nedrobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Baterka v klíči na tohle nemá absolutně vliv, resp. jen na to, že by nešlo auto otevřít dálkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedrobil Odesláno 1. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2018 Zamykání a odemykání už funguje normálně Ani hláška už se neobjevuje a hodiny s datem fungují taky.Byla to má nepozornost ,když jsem se díval na pojistky pod volantem. Je tam pojistka HS a já jsem ji dal místo doprava doleva.Podle obrázku v manuálu.Je to nějaká parkovací poloha, když je auto vystavené.Jestli jsem to správně pochopil.Teď mě už straší jen ta baterka.Buď je závada v baterce nebo v elektronice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 (upraveno) pozri sa do poistkovej skrinky v motorovom priestore na kolegovej 308 to robilo podobne raz to tocilo normalne potom to ani netuklo boli pouvolnovane privody od baterky do tej poistkovky tam kde su kabelove ocka v poistkovke poutahuj matky a to s tym bocnikom HS tiez spravil ze ho dal naopak Upraveno 22. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.