Josef2 Odesláno 21. září 2018 Sdílet Odesláno 21. září 2018 (upraveno) Prosím o radu odešel mi alternátor a regulátor plynu najednou.mám vše vyměněno a stále nejde nastartovat. Upraveno 21. září 2018 uživatelem Josef2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 21. září 2018 Sdílet Odesláno 21. září 2018 No asi najprv daj sem čo to má za motor a za akých okolností ten alternátor a *regulátor plynu* odišiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 21. září 2018 Sdílet Odesláno 21. září 2018 Možná by nebylo od věci trošku se rozepsat, jak se to 'nestartování' projevuje, co třeba říká diagnostika atd. Měnili to v servisu? => omlátit jim to o hlavu, jak vůbec auto ze servisu odjelo? Obligátní rada, když šlo o něco v elektrice: odpojit baterku, teoreticky stačí asi dvě minuty, prakticky raději klidně i přes noc a vzít jí mezitím na nabíječku (po smrti altíku beztak nutnost), pak pokračovat v pokusech. (Po připojení baterky je potřeba nějakou dobu počkat, než se auto zinicializuje, v návodu píšou minutu, ale u mě se to chová divoce, bezpečný čas jsou tak tři minuty ... Před prvním pokusem o startování zamknout a odemknout, ideálně dálkovým ovládáním.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireko Odesláno 21. září 2018 Sdílet Odesláno 21. září 2018 A také nezapomenout načíst imobilizér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef2 Odesláno 25. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2018 Tak nejdřív motor 2.2hdi 94kW Diagnostika píše že je vadný senzor polohy vačkoveho hřídele. Jinak děkuji za rady. Ještě než jsem napsal první řádky tak jsem udělal vše co zde píše kavol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 moze byt problem s rozvodami ze je to skocene skus to startovacim sprejom ak to ani neskytne bude problem v rozvodoch pravdepodobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 před 4 hodinami, Josef2 napsal: Diagnostika píše že je vadný senzor polohy vačkoveho hřídele. no tak to je celkem jasné, bez toho neumí ŘJ časovat ... pokud to není trivialita, jakože se při posledním zásahu povedlo uvolnit konektor apod., tak výměna před 2 minutami, krtek 2 napsal: skus to startovacim sprejom ak to ani neskytne bude problem v rozvodoch pravdepodobne s výše uvedenou závadou si to ani škytnout nemůže ... nebo to myslíš tak, že ta závada nemusí být v samotném senzoru, ale způsobena rozvodama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 (upraveno) skytne ak su rozvody ok lebo palivo zo vstrekovacov nepotrebujes to je nahradene prave sprejom takze nepotrebujes ani elektriku(okrem starteru) snimace nic proste len holy motor plati len pre dizel,, vackovy snimac okrem startu sa vyuziva aj pre diag synchronizacia rozvodov,preto to podozrenie na rozvody je to najrychlejsi sposob podomacku jak vylucit rozvody ak to bude bafkat(respektive pobezi) tak vymenit snimac samozrejme ak ho nahodou nezabudli zapojit pri rozborkach jak pises Upraveno 25. září 2018 uživatelem krtek 2 Vlado81 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 před 5 minutami, krtek 2 napsal: skytne ak su rozvody ok lebo palivo zo vstrekovacov nepotrebujes to je nahradene prave sprejom takze nepotrebujes ani elektriku(okrem starteru) snimace nic proste len holy motor plati len pre dizel jo, já jsem vůl, nedošlo mi, že ten sprej buchne normálně jak nafta, hluboce se stydím ... to je tak, když se člověk pár dní po sobě moc nevyspí, mozek vypíná :-( jinak perlička ještě z Feldy: to takhle taky borec zkoušel, jestli mi to chytne na plyn, a furt mu to nechtělo zabafat, tahal lištu, koukal na jiskru a strašně se divil ... pak se přišlo, že je krpa v reléový skříňce a čerpadlo nemá elektriku, vyměnil a vše v pohodě ... pak to odpojil, zkusil znova plyn, nic, vzal jinou flašku plynu a auto vesele zabafalo, vzal tu první a zase nic ... zkusil tu první ve svým favoritu a pohoda, zkusil znova u mě a nic ... nikdo nechápe, jak je to možný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 (upraveno) u benzinaku je to zlozitejsie tam musi byt spravny pomer vzduchu a toho plynu ta stechionometricka zmes(tolerancia +- je mala) inak to iskra nezapali u dizlu to tak uplne neni tam ak das toho viac tak to akurat viac zakuri ale hori to Upraveno 25. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 (upraveno) staci uz len to ze jeho motor bol teply a tvoj studeny on potreboval iny pomer paliva a vzduchu a ty tiez iny pomer proste akoby na teplom motore zatiahnes sytic a motor proste zdechne lebo sa zahlti benzinom Upraveno 25. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz03 Odesláno 25. září 2018 Sdílet Odesláno 25. září 2018 Psala mi diagnostika stejně měl jsem přerušen kabel k senzoru vačkoveho hřídele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.